• Aktive Tema  Bakover Forover Stopp Auto

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEngler, hjelp og beskyttelse for nære

Beskyttelse

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Svar
Brukeravatar
Miss4ofWands
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg i tema: 1
Kjønn (valgfri): Dame
Har likt: 3 ganger
Blitt likt: 3 ganger
Zodiac:

#556546 Engler, hjelp og beskyttelse for nære

Legg inn av Miss4ofWands » 17 sep 2018 00:20

Jeg har kontakt med engler og guider, og har føler meg trygg på dette. Om jeg trenger noe for meg eller andre har jeg spurt erkeenglene om hjelp og fått det. Jeg har derfor vert redd for å gjøre "lys magi", rett og slett fordi jeg frykter at det kan påvirke det jeg sender ut negativt.(Med lys magi, mener jeg, tenning av stearinlys og ritualer for beskyttelse) Jeg ble anbefalt av et medium å gjøre "lys magi" for beskyttelse av meg selv, mine relasjoner og mine barn. Jeg har absolutt ingen ønsker om å ønske noe negativt etc. Men har lyst til å høre fra andre som har god kontakt med engler og driver med lys magi, hvordan dette påvirker dem.
Når jeg har fått hjelp av englene tidligere, har jeg kanalisert tekster som ligner bibelvers, for å hjelpe den ene eller den andre situasjonen. Det jeg får fra englene i denne lys magi situasjonen, er at det er greit. Og kanskje får jeg en download av englene om jeg prøver. Men føler likevel at jeg kanskje går over en grense når det gjelder relasjoner. Feks. Om jeg har en relasjon til et menneske, og jeg er glad i dette mennesket. Vi er uvenner og dette mennesket ønsker ingen kontakt, så gjør jeg lys magi på at vi skal bli venner igjen. Da vil jeg jo bruke det åndelige for å manipulere det andre menneskets vilje om å være uvenner. Dette Mediet anbefalte spesifikt å gjøre lys magi på dette forholdet til denne vennen. Og ikke missforstå, englene er definitivt nok. Gjelder den regelen om at man ikke skal gjøre noenting med andre før man har fått aksept..Føles som å gå over en dørterskel selv om jeg føler at jeg har fått grønt lys av englene.
Noen som har noen erfaringer???? Alt mottas med takk..
Antall ord: 324

Link:
BBcode:
HTML:
Skjul innleggs linker
Vis innleggs linker

Brukeravatar
Torfinn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg i tema: 1
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har likt: 7 ganger
Blitt likt: 5 ganger
Kjønn:

#556862 Re: Engler, hjelp og beskyttelse for nære

Legg inn av Torfinn » 14 nov 2018 20:44

Åsen ser de ut, lurer bare hvis skulle møtte en engel, ser det bare fra siden ser noe hvit å noe svart fra siden.
Antall ord: 24

Paul Stanley The Starchild..... Gene Simmons The Demon Dr. Love God of Thunder..... Peter Criss The Catman....Ace Frehley Space-Ace Kiss army Norway Kiss online

Link:
BBcode:
HTML:
Skjul innleggs linker
Vis innleggs linker

Svar

Gå tilbake til «Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler»

paranormal.no : Ansvarsfraskrivelse