Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerJeg har møtt en engel i menneskeform

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

daiwi
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 14 Okt 2018 03:39
5
Blitt takket: 1 gang

Jeg har møtt en engel i menneskeform

Innlegg av daiwi »

Hei, jeg trenger hjelp fra dere...

jeg har møtt en engel i menneskeform som kom når jeg trengte det som mest og hjalp meg gjennom tre år og til en ny start før vi tok farvel i det jeg var på trygg grunn.

Jeg er ikke spirituell men det føles akkurat som at hun ble sendt fra himmelen som en engel for å hjelpe meg, det føler jeg så sterkt at jeg trenger hjelp til å bekrefte/avkrefte at dette faktisk skjer.

Jeg har ikke lest så mye om i dette engle-forumet, litt fordi jeg tenker det er vanskelig å skille mellom snørr og bart. Derfor ønsker jeg å spørre dere om seriøs informasjon knyttet til hvordan og når engler kommer i menneskeform.
Antall ord: 129

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Jeg har møtt en engel i menneskeform

Innlegg av jeditrond »

Engler i menneskeform eller guder i menneskeform, kommer når det er behov for det. Antageligvis vet de ikke helt sikkert selv hvorfor de ramler inn i livet ditt, men livsoppgaven deres er jo å hjelpe, så da følger de hjertet sitt og gjør det de er kommet hit for å gjøre. Noe mer konkret informasjon enn dette har jeg ikke dessverre. Men det er sånn at tilfeldigheter ikke alltid er tilfeldigheter.
Antall ord: 74
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1404
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 528 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Jeg har møtt en engel i menneskeform

Innlegg av g.r.y »

Du gir jo iallefall inntrykk av ikke å ha ofret slike fenomen en tanke før dette her skjedde, og i mine øyne er det nettopp det som trigger interessen extra. Grunnen er helt enkelt at du etter alt å dømme aldri ville postet dette innlegget dersom det hadde vært menneskelig mulig for deg å plassere opplevelsen under stor mellommenneskelig takknemmelighet, om du skjønner hva jeg mener.. Når nettopp en som i utgangspunktet ikke har vært spirituell har sett seg nødt til å lete etter forklaringer i det paranormalet, følger det i allefall for meg at her er det virkelig noe ekstraordinært som har skjedd..
Antall ord: 109
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links