Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerBeskriv hjelpern din ?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

snuppedilla skrev:krevende og strenge altså :mozilla_tongue:
egentlig en spøk... for.. jeg er mest krevende og streng.. mot meg selv ha ha :mozilla_tongue:
akkurat nå vet jeg ikke hvem og kor mange og hva og hvordan he he.... kunne like gjerne vært en åpne dør der de vandrer ut og inn som de vil :mozilla_wink:
Antall ord: 57
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Bahran er høy og nordisk, uendelig tålmodig. Marina er lita og tett, sånn søramerikansk bestemortype, og hun er ganske kvass og direkte ;)
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

vet ikke...
Antall ord: 2
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Riegrot
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 327
Startet: 12 Des 2005 13:23
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Riegrot »

Jeg har levd flere liv i Egypt, og har en mannlig hjelper som jeg levde mye sammen med i livene der.
Har også to kvinnelige hjelpere, uten at jeg vet så mye om de.Mulig de levde i England i sine forige liv, der jeg også levde under andre verdenskrig.
Fikk de påvist av Olav Moldestad for noen år siden.
Antall ord: 61
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dronjom
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 05 Mar 2008 15:53
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skien
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 10 ganger

Re:

Innlegg av dronjom »

Sparrow skrev:Bahran er høy og nordisk, uendelig tålmodig. Marina er lita og tett, sånn søramerikansk bestemortype, og hun er ganske kvass og direkte ;)
jeg tror kanskje vi kjenner den samme Marina :) jeg har ogsà blitt kjent med en lita og kvass og direkte engel (hvertfall sistnevnte) som heter Marina. Hun er sà oppmerksomhets syk at det er derfor hun har tatt kontakt med meg. Hvertfall hun marina som er rundt meg. dvs nà de siste par mànedene har hun dratt til norge mens jeg bor i spania nà. den marina jeg kjenner har en tvilling engel, som heter Magda, dvs marina er som en lèremester for magda. marina har ogsà en engel over seg. hun heter josefine. hun er mer taus, men har stòrre kraft enn marina. nàr den marina som jeg kjenner blir fòdt som menneske sà vil hun bli mattelèrer og zumba instruktòr. hun satt pà hodet mitt noen ganger og òvde pà à bli mattelèrer, og slo i kateteret "dvs hodet mitt" nàr hun òvde pà à si til klassen at de skulle vère stille, hehe.
magda er mer den stille og mystiske typen. magda og marina fòlger hverandre rundt om kring som to smà bestevenninner. jeg sà ikke magda til à begynne med inntil marina sa de var to. jeg har vèrt utsatt for mye alene-reising i frankrike og spania siste halvàr spesielt, sà har fàtt mye tid til à bli kjent med englene.
Antall ord: 254

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Beskriv hjelpern din ?

Innlegg av Terra »

Kjærlig og hengiven passer best på min hjelper. Han er alltid der for meg. Jeg ser ham som et "lysblink," kjenner ham som både kulde og varme, alt etter som. Både som trøst, når han vil advare mot noe, bare er innom og "sier hei, jeg er her med deg," eller vil fortelle meg om noe gledelig som har kommet på mail osv. Han er bare helt fantastisk. Min beste venn ever.
Antall ord: 77
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Akasapuur
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 08 Feb 2015 11:24
9

Re: Beskriv hjelpern din ?

Innlegg av Akasapuur »

Min bestemor og tre lyskuler :eang
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Re: Beskriv hjelpern din ?

Innlegg av Nattstjerne »

Har nettopp fått kontakt med min 2 Skytsengel Noomi (Naomi).Vet ikke så mye om henne ennå men hun er veldig lattermild og full av moro hele tiden.Av og til kan jeg føle hun ler litt av meg men på en god måte ;O).Ellers har jeg Maria min første skytsengel og ett kraftdyr som er en padde.
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Torfinn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 66
Startet: 02 Nov 2018 16:58
5
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 5 ganger
Kjønn:

Re: Beskriv hjelpern din ?

Innlegg av Torfinn »

Har tenk veldig mye i det siste litt for mye, spurte jesus om han jeg så vinduet var min hjelper fikk jeg litt varm føllese i kroppen tar det et ja, har sagt til jesus kan gi meg varm følese på ja svar.
Antall ord: 45
Paul Stanley The Starchild..... Gene Simmons The Demon Dr. Love God of Thunder..... Peter Criss The Catman....Ace Frehley Space-Ace Kiss army Norway Kiss online

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Torfinn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 66
Startet: 02 Nov 2018 16:58
5
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 5 ganger
Kjønn:

Re: Beskriv hjelpern din ?

Innlegg av Torfinn »

Har vist 2 til hjelpere til har spurt fikk ja svar de 2 er min mormor å jesus.
Antall ord: 17
Paul Stanley The Starchild..... Gene Simmons The Demon Dr. Love God of Thunder..... Peter Criss The Catman....Ace Frehley Space-Ace Kiss army Norway Kiss online

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links