Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerMotarbeidere

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

galaxy - sluttet

- Motarbeidere

Innlegg av galaxy - sluttet »

I denne videoen med 12 korte snutter presenteres noen av motarbeiderne i Universet de som skaper kriger og selvsagt også noen av medarbeiderne 8)

https://www.youtube.com/watch?v=zfH3msK ... 1X0ZrjY7UP
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
11
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Motarbeidere

Innlegg av xyrea »

Jeg begynte straks å lure på hvordan 'mennesker' hadde blitt oppsummert i noe sånt. Se for deg at 'de grå' får kloa i Gry Jannicke Jarlum og bestemmer seg for å utrydde alle... det er helt forståelig. :D
Antall ord: 38
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- - - - - - Motarbeidere

Innlegg av Lilja »

g.r.y skrev:Jeg kan derfor ikke forstå hvorfor min filosofiske twist skal mottas med en slik nedlatende holdning som dette her. Jeg har ikke angrepet noen i mine innlegg, og det er vel da ikke mer enn rett og rimelig å kunne legge frem et tankeeksperiment eller meningsytring uten å behøve frykte at en skal få hodet bitt av..(?)
Det er ganske langt fra det å diskutere sak og stille spørsmålstegn ved ting, til å beskylde folk for å være nedlatende og bite hodet av andre.
Det må være rom for en skikkelig diskusjon på et diskusjonsforum uten at man skal måtte behøve å gå på tå i frykt for å fornærme noen.

Føler man seg misforstått av flere, er det ofte lurt å revurdere måten man har lagt fram en sak på, framfor å trekke "alle andre er dumme"-kortet.


Og for å spore inn igjen, mener jeg fortsatt: For min del faller kombinasjonen "ond" og "hjelper" på egen urimelighet.
Personlig tror jeg at en stor del av de "onde entiteter" som folk treffer på sin vei, er skapt av deres egen frykt. Og jeg tenker at det må være slitsomt å gå gjennom livet og være så mye redd.
Antall ord: 205

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- Motarbeidere

Innlegg av galaxy - sluttet »

Angående Hitler ;

Så her sier de grå de liker kontroll - mind kontroll - og manipulasjon - teknologi

[youtube]eHWyo2V77dU&list=PLPP11QevQ1DiIaiDBn_3MpA1X0ZrjY7UP[/youtube]

Så hadde Hitler hjelp av de grå?
Ønsket de grå å oppnå noe så hans negativitet ble brukt til deres fordel . . . :bandit

vh8z4SnCDu8

Wvy3ZpHLMa0

tXpbhxNQOPk
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Fighteren

- Motarbeidere

Innlegg av Slettet_Fighteren »

Det bildet hvor Hitler hilser på en alien er falsk.
Image


Men hvis det er en trøst så lever teorien enda.

Iranian news agency says the U.S. is secretly run by Nazi space aliens.

On Sunday, the hard-line semi-official Fars News dropped one of its biggest bombshells yet:
The United States government has been secretly run by a "shadow government" of space aliens since 1945. Yes, space aliens.
The alien government is based out of Nevada and had previously run Nazi Germany. It adds, for timeliness, that the controversial
NSA programs are actually a tool for the aliens to hide their presence on Earth and their secret agenda for global domination. This is all asserted as incontrovertible fact with no caveats.

The best part to all this, to me, is the sourcing. Fars News takes us through a veritable hall-of-mirrors of sources "confirming" their scoop.
The progenitor of it all, of course, is ostensibly NSA leaker Edward Snowden, who has waited until now to reveal that the real reason for all those NSA programs is aliens.
As best I can tell, Fars claims that Snowden gave this information to Russia's Federal Security Service (FSB).
http://www.washingtonpost.com/blogs/wor ... ns-really/
Antall ord: 208

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Motarbeidere

Innlegg av ludoburgero »

Jeg ønsker å provosere ytterligere:
Benyttet Thomas Quick seg av hjelpere?

Det kan godt hende at hjelpere finnes, og det er ikke det jeg ønsker å harsellere med, men jeg kom over denne diskusjonen som nå er noen år gammel og tenkte igjen, mer som i denne retningen:

Hva definerer oss som mennesker og vår berettigelse til å lykkes? Hvor kommer rettferdighet og urettferdighet fra? Er det vår følelsesstyrte kompass som navigerer oss mot disse konklusjonene om hva som er riktig eller galt? Hvorfor opplever noen her i livet så mye elende at jeg kunne dratt det til å si at det virker som om livet slett ikke er noe for alle? For det finnes skjebner der ute som overgår vår fatteevne av hva som har kommet deres vei...

Hvor var hjelperne på Utøya? Kan man si at familiene og de etterlatte skulle lære noe? Hvor er de i Syria?

Igjen, uten å betvile deres eksistens, men for å stille noen spørsmål. Hvorfor? Fordi jeg selv blir provosert over utsagn ala "alt skjer for en grunn" - jeg blir spydig i sånne settinger og kan finne på å si "har du sagt det til et barn med kreft?", og jeg tenker at alt kan forklares - det finnes et svar til alt - for så begrensende er vi mot oss selv, fordi det føles så trygt og godt.

Men de åpne spørsmålene er ubehagelige?
Antall ord: 237
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Torfinn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 66
Startet: 02 Nov 2018 16:58
5
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 5 ganger
Kjønn:

Re: Motarbeidere

Innlegg av Torfinn »

Hva er en motarbeider.??
Antall ord: 4
Paul Stanley The Starchild..... Gene Simmons The Demon Dr. Love God of Thunder..... Peter Criss The Catman....Ace Frehley Space-Ace Kiss army Norway Kiss online

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Torfinn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 66
Startet: 02 Nov 2018 16:58
5
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 5 ganger
Kjønn:

Re: Motarbeidere

Innlegg av Torfinn »

Torfinn skrev: 03 Nov 2018 14:47 Hva er en motarbeider.??
Plz kan noen forklare meg hva en motarbeider er. .feedb .feedb
Antall ord: 20
Paul Stanley The Starchild..... Gene Simmons The Demon Dr. Love God of Thunder..... Peter Criss The Catman....Ace Frehley Space-Ace Kiss army Norway Kiss online

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: - Motarbeidere

Innlegg av Terra »

Torfinn skrev: 11 Nov 2018 00:49
Torfinn skrev: 03 Nov 2018 14:47 Hva er en motarbeider.??
Plz kan noen forklare meg hva en motarbeider er. .feedb .feedb
galaxy - sluttet skrev: 16 Feb 2014 04:04 I denne videoen med 12 korte snutter presenteres noen av motarbeiderne i Universet de som skaper kriger og selvsagt også noen av medarbeiderne 8)

https://www.youtube.com/watch?v=zfH3msK ... 1X0ZrjY7UP
Ta en titt på videoen i dette innlegget ;)
Antall ord: 74
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Torfinn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 66
Startet: 02 Nov 2018 16:58
5
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 5 ganger
Kjønn:

Re: - Motarbeidere

Innlegg av Torfinn »

Terra skrev: 11 Nov 2018 17:10
Torfinn skrev: 11 Nov 2018 00:49
Torfinn skrev: 03 Nov 2018 14:47 Hva er en motarbeider.??
Plz kan noen forklare meg hva en motarbeider er. .feedb .feedb
galaxy - sluttet skrev: 16 Feb 2014 04:04 I denne videoen med 12 korte snutter presenteres noen av motarbeiderne i Universet de som skaper kriger og selvsagt også noen av medarbeiderne 8)

https://www.youtube.com/watch?v=zfH3msK ... 1X0ZrjY7UP
Ta en titt på videoen i dette innlegget ;)
Takk for svaret, men synes ailien er bedre navn en motarbeider da, men litt spøk da du tåler det vel, jeg synes Darth Wader er bedre da som name da. rofl
Antall ord: 113
Paul Stanley The Starchild..... Gene Simmons The Demon Dr. Love God of Thunder..... Peter Criss The Catman....Ace Frehley Space-Ace Kiss army Norway Kiss online

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: - Motarbeidere

Innlegg av Terra »

Joda, ser den. En får jo litt sånn Star Wars følelse rundt dette .fnise

Lønner seg å lese hele tråden. Kan jo være mye forskjellig dette med motarbeidere.
Antall ord: 32
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links