Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerGlemte paranormale skapninger

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

mattao92

Glemte paranormale skapninger

Innlegg av mattao92 »

Jeg vet at dem finnes, men jeg lurer på om dere har noen erfaringer med paranormale naturvesen?

De har en forvirrelses-aura, som gjør at de er nesten ikke synlige for folk som ikke vet hva de skal se etter. Det er derfor så få vet om dem. Den auraen får deg også til å tvile på om det du så var sant, og de fleste ville bare riste på hodet og sagt til seg selv at de var trøtte.
Denne auraen gjør også at, viss du leter etter dem, så vet de det, og da gjemmer dem seg.
Grunnen til at folk har glemt dem, er fordi de ikke kan bli vitenskaplig bevist. Selv om de har mangen av disse vesenene i fangenskap i lab-er i USA.
Folk som Margit Sandemo har snakket om disse i flere anledninger:

Mukler/smånisser/husnisser:
De fleste har pipete stemme, og det er mangen av dem litt overallt. Spesiellt i byen faktisk. Det er fordi det er så mange som kaster brukbar mat der, som de spiser. De finner rare ting som de bruker til pynt, og hatter. Alle kjenner igjen følelsen av å bli beglodd når man går på et tomt sted alene. Det er disse som folk pleier å sette grøt ut til, når det er jul.
De ser litt ut som de der "hvorfor det?"-knøttene i Ronja Røverdatter. Mangen av dem dør fordi de er så nyskjerrige til alt. De bor i gamle hus og låver, i bergsprekker, osv... De liker husdyr og kjæledyr, og hjelper til med å ta vare på dem.
De elsker å formere seg, og det er derfor de er overallt i hele skandinavia :P

Gnomer- gjemmer seg ofte som utvekster på trær og busker, det er sånn de pleier å tilbringe tiden. De er veldig høflige ovenfor mennesker de kjenner, men oftest veldig ego. De ser ganske krøkete, og klumpete ut egentlig. De liker skinnende ting, og ville glatt ha byttet noen kronestykker mot en tusenlapp.

Troll:
Bor i skogen, eller under broer. Enda mere primitive intelligens-messig.
Snakker i korte setninger, med et redusert vokabular. Pleier å kalle barna sine opp etter forskjellige grynt, eller lyder. Minner om slags søte neandertalere med store øyne.

Tusser:
Bor dypere inne i skogen. Kan derfor ikke så mye om dem...
Ser ut som slags mini-mennesker med store neser.
De liker å kle seg elegant, de går kledd i slags sorte ull-dresser og kjoler, og pynte med blomster.

Alver:
Dem bor enda lenger inne i skogen, og derfor kan jeg enda mindre om dem.
Ser ut som korte vakre mennesker, med et dådyr-aktig preg i annsiktet. Bor i skjulte fjell-landsbyer. De er veldig smarte og åndelig utviklet, og kan derfor villede folk som er på veg opp dit.

Fêer:
De bor i blomster, og ser faktisk ut sånn som på mange tegnefilmer. Når de flyr fort forbi, kan folk forveksle dem med øyenstikkere. Eller ild-fluer.

Hav-mennesker:
Kan lite om dem også. Det er forskjellige raser etter hvor dypt vann de lever på.

Drager:
Det er sånn ca en drage på hvert fjell. De kan lage skyer, for å kamuflere seg fra mennesker når de flyr.
Vanlige blå drager, og polardrager er snille.
skogsdrager er brungrønne, de er nøytrale.
svarte drager er kalde og følelsesløse.
I asia er det mangen forskjellige drageraser, som jeg ikke vet så mye om.

Sjø-drager.
Det er midgardsormer i Sognefjorden, ved der jeg bor.
For noen måneder siden hadde dem fått unger, de var så søte :3 !

Det finnes paranormale mennesker, dette er noe man blir født som, men man kan utvikle energiene om en vil.
Jeg pleier å inndele folk i hvor mangen prosent de har av den forskjellige paranormale enerigen
f.eks meg selv: 5% troll, 35% alv, 25% vampyr, 15% vannånd, og resten menneske.
- Etter 2012 vil det sannsynlivis bli født mindre og mindre folk som er 100% menneske.
Det med at menneskene vil dø ut er mistolket. Det er egentlig bare det at det ikke vil bli født flere mennesker med bare menneske-energi.
Spesiellt menesker med åndelig utviklet grunnlag er sammensatt av noe paranormalt, men minst 1\3 av befolkningen har noe i seg.
Man kan forklare disse energiene på en annen måte: At helheten i energien min, altså vibrasjonene, er 5% likt som et troll sin, 35% likt som en alv sin... osv

Dette er paranormale menneskeraser som ikke er vesen i seg selv, men bare mennesker sånn som deg og meg:

Havfruene:
Åndelige utviklede havfruer lever et dobbelt-liv. De må ofte flytte i hui og hast om folk oppdager dem. De kan formskifte til halen, når de vil selv. Viss de ikke er klar over at de er havfruer så lever de selvsagt et helt normalt liv som oss andre. De elsker å bade, og kan holde pusten under vann, lenge.

Zombier:
Nei, de er ikke døde, og nei de spiser ikke hjerner. De eksisterer som mennesker...
Mennesker med hul energi på en måte. Det er som om sjelen ville bli gjenfødt, samtidig som den ville ha en pause, så det ble til en mellomting. Det eneste formålet til en zombie, er å leve livet.
Den har ingen plan for fremtiden, og er veldig usikker på seg selv. En zombie blir skjelden til noe stort her i livet, men de er veldig flinke arbeidere, uten å utmerke seg på noen måte.
De har ofte et tomt uttrykk i annsiktet, og ser altfor normale og kjedelige ut. En zombie får ofte ikke med seg hva som har blitt sagt, og er absolutt ikke kreativ. De virker enkelt sagt som ganske hjernedøde roboter.

Varulven:
Er ikke sånn som på film. Det er ytterst få mennesker som kan fysisk skifte ham ved fullmåne.
De er rastløse, hårete mennesker, som kan ha et litt morskt rovdyr-aktig utrykk i ansiktet.
Varulver er glade i barn, og er flinke familie-mennesker. Passe på flokken liksom. Er som oftest gutter som blir født varulv.
Viss varulven har psykiske problem, så kan personen utvikle pedofili, siden den forbinder det med å være glad i unger på vrengt måte.

Vampyrer:
De er ivertfall ikke som på film!
Vampyrer river ikke opp mennesker som ville kalde beist og spiser blodet dems! De er faktisk ganske stikk motsatt. Det med vampyrer er at de elsker kos og kjærlighet!
De hovedsaklig kosebiter hverandre når de har sex.
Vampyrer kan bare ta blod fra folk med å lage et sugemerke, der de tar ca en teskje for å bare ha smaken. Det eneste en vampyr får ut av å smake på blod, er å bli kåt xD , for de er veldig lidenskaplige vesen. Mangen av oss kan "lese" mennesker, sende energi til folk, eller ta energi fra dem. Vampyrer liker ikke å være "kjedelige". De hører ofte på ukonvensjonell musikk, og kler seg litt annerledes enn andre. De er kunstneriske, musikalske, kreative og filosofiske.
De fleste folk blir tiltrekket av vampyrer. Men vampyrer blir mest tiltrukket av hverandre, og danner ofte små vennejenger som alltid henger sammen. Vampyrer er spirituell videreutvikling av mennesket, derfor kan de virke litt overlegne til tider. At de vil virke "bedre enn andre"
Andre kjennetegn på en vampyr er dype øyne, vennlig uskyldig annsikt, tydelige hjørnetenner.
Vampyrer er som oftest bifile, og guttene kan ha tendenser til å ha litt feminine trekk.

Her er noen åndelig utviklete vampyrer på Tyra banks show:
Selv om de også sporer litt av, og blander inn egne interesser... Sånn som at dem lever i sølibat har egentlig ikke noe med det med å være vampyr å gjøre.
http://www.youtube.com/watch?v=qKjSnmJd2Q8
og National Geographic
http://www.youtube.com/watch?v=539xWgHhatM

Man kan også ha tre-ånd i seg også ^^,
Er ofte veldig veldig glad i musikk, er utadvendt, og har en ganske nøytral naturlig skjønnhet.

Husk at de aller fleste menneskene som har noe paranormalt i seg, ikke vet om det, og at 1/3 norges befolkning har ett eller annet i seg. Kansje du synes at noen av beskrivelsene ovenfor passet til deg, eller har du spørsmål :D ?

Du har all rett til å kalle meg gal om du vil, det er ganske mye å ta til seg på en gang :P
Antall ord: 1422

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Regn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 25 Sep 2004 20:01
19
Lokalisering: Oslo
Har takket: 58 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Re: Glemte paranormale skapninger

Innlegg av Regn »

Dette må jeg si var utrolig underholdende lesning! Ja, jeg kaller deg gjerne gal, men som et kompliment:D Uansett hvilke av dine tolkninger jeg deler, så eksisterer jo åpenbart alle disse skapningene, enten det er blant oss mennesker, i naturen, på et annet plan eller rett og slett I MENNESKERS FANTASI! Og noe av det jeg syns er så fantastisk, er at folk(som deg:D) holder liv i fantasien, gamle sagn og myter, glemte skapninger, mystikk o.l.

Jeg husker for en del år siden, muligens en gang første halvdel av 90-tallet, at det var et nyhetsinnslag på NRK(tror jeg), om en norsk familie hadde vært på skitur, og da hadde de fått med seg en liten nisse/småfolk e.l på hjemmevideo-opptak! Har lett og lett, men finner ikke innslaget igjen noen plass.

Noen som kan hjelpe med å finne det??:D Evt. et skriv om det på nettet?
Antall ord: 158
In silence fall the skies

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
mattao92

Re: Glemte paranormale skapninger

Innlegg av mattao92 »

Jeg kjenner til det klippet du leter etter, men myndighetene fjerner sånn fra nettet. Desverre så kan jeg ikke hjelpe deg :(

Takk takk :3
Jeg har en teori om nettopp menneskers fantasi.
Viss universet er uendelig/sirkelformet, så betyr det at mennesker bare kan forestille seg, det som er innenfor universets grenser. Derfor så kan alle mennesers ville fantasier og teorier eksistere et eller annet sted i universet.
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 10 Nov 2007 20:48
16
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 77 ganger

Re: Glemte paranormale skapninger

Innlegg av Chimera »

Regn skrev:Dette må jeg si var utrolig underholdende lesning! Ja, jeg kaller deg gjerne gal, men som et kompliment:D Uansett hvilke av dine tolkninger jeg deler, så eksisterer jo åpenbart alle disse skapningene, enten det er blant oss mennesker, i naturen, på et annet plan eller rett og slett I MENNESKERS FANTASI! Og noe av det jeg syns er så fantastisk, er at folk(som deg:D) holder liv i fantasien, gamle sagn og myter, glemte skapninger, mystikk o.l.

Jeg husker for en del år siden, muligens en gang første halvdel av 90-tallet, at det var et nyhetsinnslag på NRK(tror jeg), om en norsk familie hadde vært på skitur, og da hadde de fått med seg en liten nisse/småfolk e.l på hjemmevideo-opptak! Har lett og lett, men finner ikke innslaget igjen noen plass.

Noen som kan hjelpe med å finne det??:D Evt. et skriv om det på nettet?
Det var en artikkel i et ukeblad, muligens Hjemmet. (Eller var det VG?) Det var i allefall noen ssom filma en som dreiv å trente i en hoppbakke, og som oppdaga at de hadde fått med seg en liten kar med topplue of ryggsekk som pila over unnarennet (eller noe slikt).
Antall ord: 211

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 10 Nov 2007 20:48
16
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 77 ganger

Re: Glemte paranormale skapninger

Innlegg av Chimera »

mattao92 skrev:Jeg vet at dem finnes, men jeg lurer på om dere har noen erfaringer med paranormale naturvesen?

De har en forvirrelses-aura, som gjør at de er nesten ikke synlige for folk som ikke vet hva de skal se etter. Det er derfor så få vet om dem. Den auraen får deg også til å tvile på om det du så var sant, og de fleste ville bare riste på hodet og sagt til seg selv at de var trøtte.
Denne auraen gjør også at, viss du leter etter dem, så vet de det, og da gjemmer dem seg.
Grunnen til at folk har glemt dem, er fordi de ikke kan bli vitenskaplig bevist. Selv om de har mangen av disse vesenene i fangenskap i lab-er i USA.
Folk som Margit Sandemo har snakket om disse i flere anledninger:

Mukler/smånisser/husnisser:
De fleste har pipete stemme, og det er mangen av dem litt overallt. Spesiellt i byen faktisk. Det er fordi det er så mange som kaster brukbar mat der, som de spiser. De finner rare ting som de bruker til pynt, og hatter. Alle kjenner igjen følelsen av å bli beglodd når man går på et tomt sted alene. Det er disse som folk pleier å sette grøt ut til, når det er jul.
De ser litt ut som de der "hvorfor det?"-knøttene i Ronja Røverdatter. Mangen av dem dør fordi de er så nyskjerrige til alt. De bor i gamle hus og låver, i bergsprekker, osv... De liker husdyr og kjæledyr, og hjelper til med å ta vare på dem.
De elsker å formere seg, og det er derfor de er overallt i hele skandinavia :P

Gnomer- gjemmer seg ofte som utvekster på trær og busker, det er sånn de pleier å tilbringe tiden. De er veldig høflige ovenfor mennesker de kjenner, men oftest veldig ego. De ser ganske krøkete, og klumpete ut egentlig. De liker skinnende ting, og ville glatt ha byttet noen kronestykker mot en tusenlapp.

Troll:
Bor i skogen, eller under broer. Enda mere primitive intelligens-messig.
Snakker i korte setninger, med et redusert vokabular. Pleier å kalle barna sine opp etter forskjellige grynt, eller lyder. Minner om slags søte neandertalere med store øyne.

Tusser:
Bor dypere inne i skogen. Kan derfor ikke så mye om dem...
Ser ut som slags mini-mennesker med store neser.
De liker å kle seg elegant, de går kledd i slags sorte ull-dresser og kjoler, og pynte med blomster.

Alver:
Dem bor enda lenger inne i skogen, og derfor kan jeg enda mindre om dem.
Ser ut som korte vakre mennesker, med et dådyr-aktig preg i annsiktet. Bor i skjulte fjell-landsbyer. De er veldig smarte og åndelig utviklet, og kan derfor villede folk som er på veg opp dit.

Fêer:
De bor i blomster, og ser faktisk ut sånn som på mange tegnefilmer. Når de flyr fort forbi, kan folk forveksle dem med øyenstikkere. Eller ild-fluer.

Hav-mennesker:
Kan lite om dem også. Det er forskjellige raser etter hvor dypt vann de lever på.

Drager:
Det er sånn ca en drage på hvert fjell. De kan lage skyer, for å kamuflere seg fra mennesker når de flyr.
Vanlige blå drager, og polardrager er snille.
skogsdrager er brungrønne, de er nøytrale.
svarte drager er kalde og følelsesløse.
I asia er det mangen forskjellige drageraser, som jeg ikke vet så mye om.

Sjø-drager.
Det er midgardsormer i Sognefjorden, ved der jeg bor.
For noen måneder siden hadde dem fått unger, de var så søte :3 !

Det finnes paranormale mennesker, dette er noe man blir født som, men man kan utvikle energiene om en vil.
Jeg pleier å inndele folk i hvor mangen prosent de har av den forskjellige paranormale enerigen
f.eks meg selv: 5% troll, 35% alv, 25% vampyr, 15% vannånd, og resten menneske.
- Etter 2012 vil det sannsynlivis bli født mindre og mindre folk som er 100% menneske.
Det med at menneskene vil dø ut er mistolket. Det er egentlig bare det at det ikke vil bli født flere mennesker med bare menneske-energi.
Spesiellt menesker med åndelig utviklet grunnlag er sammensatt av noe paranormalt, men minst 1\3 av befolkningen har noe i seg.
Man kan forklare disse energiene på en annen måte: At helheten i energien min, altså vibrasjonene, er 5% likt som et troll sin, 35% likt som en alv sin... osv

Dette er paranormale menneskeraser som ikke er vesen i seg selv, men bare mennesker sånn som deg og meg:

Havfruene:
Åndelige utviklede havfruer lever et dobbelt-liv. De må ofte flytte i hui og hast om folk oppdager dem. De kan formskifte til halen, når de vil selv. Viss de ikke er klar over at de er havfruer så lever de selvsagt et helt normalt liv som oss andre. De elsker å bade, og kan holde pusten under vann, lenge.

Zombier:
Nei, de er ikke døde, og nei de spiser ikke hjerner. De eksisterer som mennesker...
Mennesker med hul energi på en måte. Det er som om sjelen ville bli gjenfødt, samtidig som den ville ha en pause, så det ble til en mellomting. Det eneste formålet til en zombie, er å leve livet.
Den har ingen plan for fremtiden, og er veldig usikker på seg selv. En zombie blir skjelden til noe stort her i livet, men de er veldig flinke arbeidere, uten å utmerke seg på noen måte.
De har ofte et tomt uttrykk i annsiktet, og ser altfor normale og kjedelige ut. En zombie får ofte ikke med seg hva som har blitt sagt, og er absolutt ikke kreativ. De virker enkelt sagt som ganske hjernedøde roboter.

Varulven:
Er ikke sånn som på film. Det er ytterst få mennesker som kan fysisk skifte ham ved fullmåne.
De er rastløse, hårete mennesker, som kan ha et litt morskt rovdyr-aktig utrykk i ansiktet.
Varulver er glade i barn, og er flinke familie-mennesker. Passe på flokken liksom. Er som oftest gutter som blir født varulv.
Viss varulven har psykiske problem, så kan personen utvikle pedofili, siden den forbinder det med å være glad i unger på vrengt måte.

Vampyrer:
De er ivertfall ikke som på film!
Vampyrer river ikke opp mennesker som ville kalde beist og spiser blodet dems! De er faktisk ganske stikk motsatt. Det med vampyrer er at de elsker kos og kjærlighet!
De hovedsaklig kosebiter hverandre når de har sex.
Vampyrer kan bare ta blod fra folk med å lage et sugemerke, der de tar ca en teskje for å bare ha smaken. Det eneste en vampyr får ut av å smake på blod, er å bli kåt xD , for de er veldig lidenskaplige vesen. Mangen av oss kan "lese" mennesker, sende energi til folk, eller ta energi fra dem. Vampyrer liker ikke å være "kjedelige". De hører ofte på ukonvensjonell musikk, og kler seg litt annerledes enn andre. De er kunstneriske, musikalske, kreative og filosofiske.
De fleste folk blir tiltrekket av vampyrer. Men vampyrer blir mest tiltrukket av hverandre, og danner ofte små vennejenger som alltid henger sammen. Vampyrer er spirituell videreutvikling av mennesket, derfor kan de virke litt overlegne til tider. At de vil virke "bedre enn andre"
Andre kjennetegn på en vampyr er dype øyne, vennlig uskyldig annsikt, tydelige hjørnetenner.
Vampyrer er som oftest bifile, og guttene kan ha tendenser til å ha litt feminine trekk.

Her er noen åndelig utviklete vampyrer på Tyra banks show:
Selv om de også sporer litt av, og blander inn egne interesser... Sånn som at dem lever i sølibat har egentlig ikke noe med det med å være vampyr å gjøre.
http://www.youtube.com/watch?v=qKjSnmJd2Q8
og National Geographic
http://www.youtube.com/watch?v=539xWgHhatM

Man kan også ha tre-ånd i seg også ^^,
Er ofte veldig veldig glad i musikk, er utadvendt, og har en ganske nøytral naturlig skjønnhet.

Husk at de aller fleste menneskene som har noe paranormalt i seg, ikke vet om det, og at 1/3 norges befolkning har ett eller annet i seg. Kansje du synes at noen av beskrivelsene ovenfor passet til deg, eller har du spørsmål :D ?

Du har all rett til å kalle meg gal om du vil, det er ganske mye å ta til seg på en gang :P
Kjenner meg faktisk igjen i zombiebeskrivelsen :!:
Antall ord: 1430

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Divine Spirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 475
Startet: 18 Nov 2009 19:13
14
Kjønn (valgfri): Far
Lokalisering: Skien
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 44 ganger

Re: Glemte paranormale skapninger

Innlegg av Divine Spirit »

Du glemte Kentaurer, de finnes så absolutt! :)
Antall ord: 7
...Det skrevne ord er bare et rykte. Kun selvopplevde ting er sannhet...
http://www.divine-spirit.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Glemte paranormale skapninger

Innlegg av Heksepusen »

Ja da hvis du er gal er jeg gal. Så hent den gule bilen da :lol: :lol:
Jo jeg tror på mye av dette her og jo jeg kan si at ingen ting av våre mystiske verden forundrer meg, kan vel heller si at det faninerer meg.

Det er mange ganger jeg jeg har lurt på hvordan i hele tatt disse har dukket opp i evntyren mine hvis dem bare er fantasi, noe må jo være grunnlage for fantasien.

Her i huset så har vi nok noen hus nisser eller låner, de har nok også blitt med på flytte lasse vårt fra forje stede.
favoritten er nøkkler og kjøkken ting og ja jeg finner igjen ting der det ike hører gjemme.
Antall ord: 126
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Glemte paranormale skapninger

Innlegg av Kimbara »

mattao92 skrev: Grunnen til at folk har glemt dem, er fordi de ikke kan bli vitenskaplig bevist. Selv om de har mangen av disse vesenene i fangenskap i lab-er i USA.
De kan ikke bli vitenskapelig bevist, men man har klart å fange dem og putte dem i laboratorier?

For det første ønsker jeg at du forklarer den logiske bristen der, og for det andre kunne det vært interessant å vite hvilke laboratorier som har disse vesenene i sitt fangenskap.
Antall ord: 81
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
mattao92

Re: Glemte paranormale skapninger

Innlegg av mattao92 »

Sorry :) en liten formuleringsfeil der...
Jeg mente at de ikke finner noe vitenskaplig forklaring på for eksempel usynlighetsauraen dems, osv...
Men de HAR vesen i fangenskap der...
Den dragen de har fanget har det vert mye snakk om på nettet faktisk.
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
mattao92

Re: Glemte paranormale skapninger

Innlegg av mattao92 »

Kimbara skrev: interessant å vite hvilke laboratorier som har disse vesenene i sitt fangenskap.
Jeg vet bare at det er et sted i USA.
Meget hemmelig.

Skjønner ikke hvorfor folk ikke skal få vite om dem.
Haha ... sikkert fordi det ikke står noe om dem i bibelen, eller noe sånnt. xD Neida .... jeg aner ikke grunnen.
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Glemte paranormale skapninger

Innlegg av Kimbara »

mattao92 skrev:
Kimbara skrev: interessant å vite hvilke laboratorier som har disse vesenene i sitt fangenskap.
Jeg vet bare at det er et sted i USA.
Meget hemmelig.
Hvis det er så hemmelig, hvordan vet du om det da?
Antall ord: 38
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 468
Startet: 31 Aug 2009 11:28
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Re: Glemte paranormale skapninger

Innlegg av kristiane »

Må si meg enig med Kimbara. Merkelig at en vet om de,dersom det skal være "Top secret"... :roll:
OG: Hvorfor i all verden vil man dysse det de har i fangenskap-ned??
Ville det ikke være en sensasjon den dagen man kunne fortelle menneskeheten om "Dette rare" de hadde i laboratoriet sitt? :roll:
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 10 Nov 2007 20:48
16
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 77 ganger

Re: Glemte paranormale skapninger

Innlegg av Chimera »

Chimera skrev:
Regn skrev:Dette må jeg si var utrolig underholdende lesning! Ja, jeg kaller deg gjerne gal, men som et kompliment:D Uansett hvilke av dine tolkninger jeg deler, så eksisterer jo åpenbart alle disse skapningene, enten det er blant oss mennesker, i naturen, på et annet plan eller rett og slett I MENNESKERS FANTASI! Og noe av det jeg syns er så fantastisk, er at folk(som deg:D) holder liv i fantasien, gamle sagn og myter, glemte skapninger, mystikk o.l.

Jeg husker for en del år siden, muligens en gang første halvdel av 90-tallet, at det var et nyhetsinnslag på NRK(tror jeg), om en norsk familie hadde vært på skitur, og da hadde de fått med seg en liten nisse/småfolk e.l på hjemmevideo-opptak! Har lett og lett, men finner ikke innslaget igjen noen plass.

Noen som kan hjelpe med å finne det??:D Evt. et skriv om det på nettet?
Det var en artikkel i et ukeblad, muligens Hjemmet. (Eller var det VG?) Det var i allefall noen ssom filma en som dreiv å trente i en hoppbakke, og som oppdaga at de hadde fått med seg en liten kar med topplue of ryggsekk som pila over unnarennet (eller noe slikt).
Dette ble nesten paranormalt gitt :!: Satt å rydda i noen esker og der dukka det opp ei VG-side med den nevnte artikkelen!! Artikkelen stod i VG 6. mars 1998, men de har også skrevet om videoopptaket i 94 da det skjedde. Nissen/vetten ble filma av ei som filma samboeren som hadde hoppa i Bjørnstadbakken på Vallset (tror det ligger i nærheten av Stange). Videoopptaket har blitt sendt iallefall to ganger, av TV Innlandet og TVNorge i programmet "Norge på kryss og tvers", begge i 98 ser det ut til.
Antall ord: 305

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Regn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 25 Sep 2004 20:01
19
Lokalisering: Oslo
Har takket: 58 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Re: Glemte paranormale skapninger

Innlegg av Regn »

Oii! :D Så morsomt! Spesielt at du fant det nå da, jeg har lett og lett etter det klippet!:P
Muligheter for å scanne avisen, evt ta bilde eller noe og legge inn?hihi:)
Antall ord: 32
In silence fall the skies

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Starchild
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 202
Startet: 15 Jul 2006 21:55
17
Kjønn (valgfri): Kanin
Lokalisering: Orkdal
Blitt takket: 3 ganger

Re: Glemte paranormale skapninger

Innlegg av Starchild »

Veldig interessant!
Trodde egentlig bare slike vesener som det der, for eksempel havfruer og drager, bare var gammel overtro men man vet jo aldri...
Kanskje får jeg se noen selv en vakker dag. ; )

Men det med med "zombier", iallefall som du beskrev dem kan jo veldig godt hende.
Og tusser og sånne små mennesker som gjemmer seg i skogene tror jeg egentlig også på, i tillegg til nisser.
(I mitt tilfelle fjøsnissen - som vi har brukt å sette ut grøt til hvert år, som hunden vår alltid knurret mot rett før han(/den?) banket på ytterdøra vår og som jeg var så heldig å se en gang!)
Så akkurat det tviler jeg ikke på eksisterer en gang.
Antall ord: 123

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !