Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerFå kontakt med hjelpere

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
ragghy86
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 27 Feb 2011 12:40
13
Kjønn (valgfri): Frøken
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 8 ganger

Få kontakt med hjelpere

Innlegg av ragghy86 »

Jeg kjenner fysiske ting viss jeg ber om det av mine kjære hjelpere. Men jeg klarer ikke tolke ting fra dem. Jeg har som regel spurt ei som er kjempe flink med dette og gir meg budskap fra dem, men nå har hun satt foten ned og sa jeg klarer det selv viss jeg går inn for det. Hehe.. Og dette stemmer jo det, viss jeg bare får vite hvordan jeg kan kommunisere med dem uten at jeg blir berørt av dem!?

Jeg får kontakt med engang jeg trenger dem, eller spør om dem kan være i nærheten av meg, og av og til har jeg følt det er et budskap, men det budskapet får jeg jo aldri frem. Det kan sikkert være noe med at jeg syns det er helt greit å "bli tatt på", men jeg er livredd for å se, eller høre. Ja, jeg er av den sorten som har blitt skremt av for mye grøssere... :D ^^,

Så, ja, nok snakk. Hvordan kan jeg få kontakt med hjelperene mine - å få vite et budskap fra dem?

Automatskrift har jeg nettopp begynt med, så der er det bare skruseduller enda, så da er jeg helt grønn på hva jeg kan finne på fremover. Tips ?
Antall ord: 216

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Få kontakt med hjelpere

Innlegg av helgemann »

https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 73#p495473

Ta det med ro! Alt kommer etter hvert! Ting vil ikke ramle ned i hodet ditt med en gang! :)
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dreamy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 21 Mar 2012 10:37
12
Kjønn (valgfri): lady in red
Lokalisering: Nordmøre
Har takket: 15 ganger
Blitt takket: 12 ganger

- Få kontakt med hjelpere

Innlegg av Dreamy »

Ta deg god tid, som ved meditasjon. Få kontakt med deg selv...hode og kropp... tanker, sinn, kroppens 7 chakra. Fokuser på nuet, og fokuser tankene dine på at du vil ha kontakt med dine hjelpere. Øv, vær tålmodig og takknemlig for den kontakten du allerede har etablert ;) Når du og hjelperne dine er "klare", finner dere en kommunikasjonsform som dere kan benytte..

Et lite tips: Jeg mediterte en kveld før legging, og konsentrerte alle mine tanker på at jeg gjerne ville møte mine hjelpere, få vite hva de heter, og hvilke energier de representerer. Jeg visste jeg hadde tre hjelpere... Dette funka masse! Kan skrive mer om det på en annen tråd senere...

Spennende med automatskrift, btw, det er en skill jeg ikke har utviklet! Så du er virkelig i siget!

Lykke til!
Antall ord: 140
"Livet og døden er to avlåste skrin, og det ene inneholder nøkkelen til det andre."
KAREN BLIXEN
[background=][/background]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Få kontakt med hjelpere

Innlegg av xyrea »

Ouijabrett, litt lettere enn automatskrift men likt på en måte.
Antall ord: 11
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dreamy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 21 Mar 2012 10:37
12
Kjønn (valgfri): lady in red
Lokalisering: Nordmøre
Har takket: 15 ganger
Blitt takket: 12 ganger

- Få kontakt med hjelpere

Innlegg av Dreamy »

Oj! Jeg har blitt advart mot å bruke ouja-brett. Det er en gateway for også dårlige energier, og når man er utrenet, så er det vanskelig å håndtere slikt! Viktig å vite hva man holder på med...
Antall ord: 38
"Livet og døden er to avlåste skrin, og det ene inneholder nøkkelen til det andre."
KAREN BLIXEN
[background=][/background]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Få kontakt med hjelpere

Innlegg av Arven »

Vanskelig å håndtere skikkelig for en uten erfaring, og uintressant når man har fått erfaring ;)
Antall ord: 17
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Få kontakt med hjelpere

Innlegg av xyrea »

Og hva er 'dårlige energier'? Tror ikke det plutselig dukker opp masse skumle ting fordi du har et ouijabrett, hvis det gjør det er de antagelig der hele tiden uansett :D

Alt er vanskelig å håndtere til å begynne med og man må jo lære på en eller anna måte, skjønner ikke hvorfor de j... la ouijabrettene skal være så utrolig farlige mens automatskrift er HELT greit. Det er ei papp- eller treplate, bare. Du kan bruke pc-tastaturet på samme måte som et ouijabrett, så det er antagelig FARLIG å sitte med fingrene på tastaturet og tenke på ingenting.

Helt enig at de blir uinteressante når man får erfaring (men noen fortsetter å bruke det, ikke noe galt i det heller selvfølgelig) men det er jo fordi man finner andre og bedre måter å oppnå det samme på. Men like forbanna er den der treplata med et alfabet på dritskummel fordi folk går rundt og forteller spøkelseshistorier. Jeg har prøvd å gjøre omtrent alt jeg har hørt skal være så farlig med sånne brett og det har aldri skjedd noe dramatisk, og det er egne erfaringer og ikke noe jeg har hørt av noen som har hørt det av broren til dama til fetteren til naboen.
Antall ord: 221
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dreamy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 21 Mar 2012 10:37
12
Kjønn (valgfri): lady in red
Lokalisering: Nordmøre
Har takket: 15 ganger
Blitt takket: 12 ganger

- Få kontakt med hjelpere

Innlegg av Dreamy »

Respekterer synspunktene dine, og opplevelsene dine. Mine råd er gitt til meg fra et medium, mine egne erfaringer, samt min stedatter som ble livredd etter at det kom gjennom en dårlig energi. Så ingen naboer her. Dårlig energier er energier de fleste bruker å beskytte seg mot. De kan være sinte og ubehagelige, og gir skremmende opplevelser. Det anbefaler jeg ikke til noen, så dette vil vi nok ha ulike opplevelser og synspunkter på ;)
Antall ord: 77
"Livet og døden er to avlåste skrin, og det ene inneholder nøkkelen til det andre."
KAREN BLIXEN
[background=][/background]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Få kontakt med hjelpere

Innlegg av xyrea »

Tror det er det som er forskjellen, jeg tenker på samme måte som om det er mennesker du møter. Møter du mange ukjente vil en del av dem bli venner men du vil også møte en del sinte og ubehagelige folk, og du vil også møte folk som skremmer deg. Men ingen sier vel at du skal isolere deg fra verden fordi det er fæle ting i den :)

Når deg gjelder ubehagelige ting man kan se bli stavet på ouijabrett... det er lett å være stor i kjeften (gjelder vel meg også :D) og fordi om du leser noe betyr det ikke at det er sant. Jeg mener, hvis du spør om når du kommer til å dø er det stor sjanse for at svaret er en eller annen gang innen ei uke, helst 'i morra' :D
Antall ord: 143
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dreamy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 21 Mar 2012 10:37
12
Kjønn (valgfri): lady in red
Lokalisering: Nordmøre
Har takket: 15 ganger
Blitt takket: 12 ganger

- - Få kontakt med hjelpere

Innlegg av Dreamy »

Vi er nyfikne på det paranormale, vi har bare litt ulike innfallsvinkler :vink
Antall ord: 12
"Livet og døden er to avlåste skrin, og det ene inneholder nøkkelen til det andre."
KAREN BLIXEN
[background=][/background]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
metallapen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 09 Mai 2012 23:57
11
Kjønn (valgfri): heks
Lokalisering: Østfold
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 2 ganger

- Få kontakt med hjelpere

Innlegg av metallapen »

Jeg har faktisk opplevd å se to av hjelperne mine en gang.. Det er flere år siden nå. Jeg lå og sov og plutselig våknet hodet, men ikke resten av kroppen..det var akkurat som om jeg var lam, og jeg fikk heller ikke ut en lyd. Jeg observerte to menn på hver side av meg i senga, de satt der ganske laydback 8) . Jeg følte meg ikke truet på noen måte. Min eneste tanke var hvordan disse gutta hadde kommet seg inn i huset uten å vekke noen (jeg bodde hos mor på den tiden). Jeg kan huske han som satt nærmest meg best, for han hadde de mest fantastiske nøttebrune krøllene jeg noensinne har sett..Tilslutt fikk jeg kjempa meg ut av lammelsen og ropte ut : hvordan i helv.. har dere kommet inn her?? De var borte innen jeg rakk å fullføre setningen..
Senere har jeg fått vite at vi har levd sammen i mange liv og at vi er sjelselskende.. :klemme
Marcos het han sist vi levde sammen. Nå er det mange år siden jeg har hatt kontakt med hjelperne mine, tror jeg har 5 eller 6 :o Gode tips taes imot med stor iver og takk :D :) :vink
Antall ord: 202

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dreamy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 21 Mar 2012 10:37
12
Kjønn (valgfri): lady in red
Lokalisering: Nordmøre
Har takket: 15 ganger
Blitt takket: 12 ganger

- Få kontakt med hjelpere

Innlegg av Dreamy »

Metallapen, dette var jammen en artig og nydelig story :like
Antall ord: 10
"Livet og døden er to avlåste skrin, og det ene inneholder nøkkelen til det andre."
KAREN BLIXEN
[background=][/background]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- - Få kontakt med hjelpere

Innlegg av Lilja »

metallapen skrev: Jeg lå og sov og plutselig våknet hodet, men ikke resten av kroppen..det var akkurat som om jeg var lam, og jeg fikk heller ikke ut en lyd.
Da har du nok opplevd en søvnparalyse. Det står masse om det på forumet her, du finner det ved å bruke [Søk]-knappen øverst på sida.

Velkommen hit, forresten, håper du vil trives :) Og fortell gjerne mer om hjelperne dine!
Marcos høres heit ut :oops: :lol:


Lilja
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lighteren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 366
Startet: 31 Mai 2009 15:38
14
Kjønn (valgfri): demon
Har takket: 536 ganger
Blitt takket: 277 ganger

- - Få kontakt med hjelpere

Innlegg av lighteren »

metallapen skrev:Jeg har faktisk opplevd å se to av hjelperne mine en gang.. Det er flere år siden nå. Jeg lå og sov og plutselig våknet hodet, men ikke resten av kroppen..det var akkurat som om jeg var lam
http://no.wikipedia.org/wiki/Søvnparalyse
"Søvnparalyse, også kalt hypnagogia, er en tilstand med midlertidig lammelse av kroppen (paralyse) "
Antall ord: 62
741
PMW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Innerlight
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 27 Mar 2012 20:29
12
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rindal
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 1 gang

- Få kontakt med hjelpere

Innlegg av Innerlight »

Xyrea. Det med Ouijabrett er ikke å spøke med, det kan brukes, men da må du vite å beskytte deg mot evt demoner og sjeler som ikke er ute etter å vise godhet, komunisere osv. Et Quijabrett er en portal som er den enkleste veien inn for det mørke sjeler. Men kan du beskytte deg, så er det kansje ikke noe problem, men jeg vil ikke anbefale dette. Det går ikke å samenligne det med tastatur, og mennesker som skremmer deg. Med det fysiske kan vi se,føle og være på vakt før noe skjer, men når det kommer til ting du kan se, da blir det fort værre. Jeg har selv sett hva det kan gjøre med folk, fått folk til å si,gjøre ting de ikke husker. ( Ikke gode ting) Det er nettopp når du HAR PEILING at du kan bruke slikt,( selv om jeg aldrig kommer til å gjøre det), Ikke når du er nybegynner i området. Bare et vennskapelig råd. Opp til deg. Ønsker ikke noe skal komme bort i ting de ikke håndterer. Lykke til videre med søken,(uten brettet da) håper jeg. :P
Antall ord: 201

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links