Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerFå kontakt med hjelpere

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Ma Baker
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 18 Mai 2012 14:01
11
Kjønn (valgfri): Lady
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 6 ganger

- Få kontakt med hjelpere

Innlegg av Ma Baker »

Hvor lang tid da?Og hvordan kan man merke det?
Antall ord: 10
Memento mori!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Få kontakt med hjelpere

Innlegg av helgemann »

Hvor lang tid da?
En far, en mor, et barn kan være rundt en. F.eks. hvis en har mistet sin far, så kan det i mange tilfeller være slik at denne faren, er en stund rundt barnet som han har dratt i fra. Enkelte ganger kan dette være slitsomt, eller irriterende, og enkelte oppsøker derfor hjelp, til å be denne faren, eller denne moren, om å gå inn i lyset. Men som regel er denne faren eller moren, bare der for å se til at barnet sitt har det bra, og gjør ingenting ut av det.

Man kan merke det på mange måter. Enten som en kald vind pust mot kinnet, eller oppover armen. Man kan få en slags merkelig kuldefølelse, som ikke kan forklares. Og man kan få "ståpels". Da har man som regel åndelig besøk. Man kan også merke det på ting. Plutselig en dag, så ligger et smykke hjerte på nattbordet ditt, noe som du ikke har lagt der. Da kan det være en kjærlighets tegn i fra de på andre siden. (Selvfølgelig kunne du ha gått i søvne og lagt den der selv, men er du ikke søvgjenger, finnes det ingen andre forklaring på det.)

Filmen "The Invisible" gir en ganske grei forklaring på dette.
Antall ord: 222

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ma Baker
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 18 Mai 2012 14:01
11
Kjønn (valgfri): Lady
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 6 ganger

- Få kontakt med hjelpere

Innlegg av Ma Baker »

Hmm,ja man er vel litt for flink til å rasjonalisere ting som skjer rundt seg.Har episoder der jeg hører noen sier navnet mitt-eller roper det,men ingen rundt meg har gjort det.Prikking i nakken,følelsen av å ikke være alene,lukt som ikke skal være der.Men har stort sett tenkt at jeg innbiller meg det fordi jeg vil så gjerne tro.Hadde en morsom episode sist jeg var på Rikshospitalet,som fikk både meg og kirurgen til å lure.Jeg fikk narkose og ble operert i armen,var vel under i ca to timer.Da jeg våknet hadde jeg en sang på hjernen,så jeg lå å nynnet litt på den.Da kirurgen som opererte meg kom å så til meg,spurte jeg han om han nynnet eller sang under operasjonen.Ja,svarte han,det kan godt hende,jeg konsentrerer meg godt da.Så jeg nynnet sangen til han,å sa at jeg trodde jeg hadde hørt han. Haha,dere skulle sett så blek han ble!Han trodde de hadde bedøvd meg for lite,å vært delvis våken.Men jeg broliget han med at jeg hadde ikke vondt,og husket ikke noe annet enn den sangen.Ingen skade skjedd :) Men han sa senere at kanskje han måtte revurdere bevissthetsnivået til pasienter i narkose..
Antall ord: 223
Memento mori!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
metallapen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 09 Mai 2012 23:57
11
Kjønn (valgfri): heks
Lokalisering: Østfold
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 2 ganger

Re: - Få kontakt med hjelpere

Innlegg av metallapen »

Dreamy skrev:Metallapen, dette var jammen en artig og nydelig story :like
Takk, jeg er veldig takknemlig for opplevelsen ☺️
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links