Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerManipulerte medier

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
lighteren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 366
Startet: 31 Mai 2009 15:38
14
Kjønn (valgfri): demon
Har takket: 536 ganger
Blitt takket: 277 ganger

- - Manipulerte medier

Innlegg av lighteren »

Arven skrev:
Enten får du ha ryggrad nok til å være åpen og fortelle,- eller så får du holde kjeft !
Dette blir for dumt
lighteren faller for damer som tørr å si ting rett ut :flirt
Antall ord: 37
741
PMW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Manipulerte medier

Innlegg av Bearchild »

Enig med Arven, dette er jo bare thull.. :roll:
Seriøst, hva ønsker du å oppnå?
Antall ord: 14
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- - - - Manipulerte medier

Innlegg av galaxy - sluttet »

Thulr skrev: Men det betyr ikke at jeg skal gjøre det på dette forumet.
Det skjønner jeg godt og spesielt fordi jeg ser at dette forumet blant annet blir omtalt som skepsis-forumet - til tider - andre steder :lol:
Thulr skrev: Litt merkelig at man bruker betegnelsen "reptiler" på utenomjordiske. Reptiler er jo som vi vet jordiske skapninger blant dyrene. Det finnes ikke reptiler på andre planeter.
Hvis de ikke ser ut som reptiler, så går det kanskje på at de er lavt utviklet på enkelte områder .. ?
Det med reptiler står jo mye nevnt om på nettet om man googler, men er ingen bilder av dem etter hva jeg kan finne ....
Antall ord: 114

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
11
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- - - Manipulerte medier

Innlegg av xyrea »

Thulr skrev:
xyrea skrev:Fordi det ikke er noe morsomt å ha sånne hemmeligheter hvis ingen andre vet at man har dem, selvfølgelig. Galaxy, jeg hadde blitt forbanna! Tror bare det er sunt med litt reptilgener her og der.

Det er ikke noe særlig morsomt å sitte inne med triste hemmeligheter. Jeg skulle ønske jeg ikke hadde behøvd det.
Jeg synes alle som har triste hemmeligheter eller vet ting de helst ikke hadde villet vite om burde lage egne tråder om dette, hvis man har veldig mange kan man kanskje slå sammen flere hvis de er relaterte eller noe. Men selvsagt uten å si hva det er man mener man vet, man bare antyder det så ingen kan krangle eller si seg uenige.. og så antyder man når man skal fortelle dette. Men veldig vagt, selvsagt. Hadde ikke tatt seg ut om noen kom og breka om at "...men du lova å fortelle når verden skal gå under 14 mai, jeg vil vite om jeg trenger å male huset i sommer!"
Antall ord: 173
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Manipulerte medier

Innlegg av Svartepus »

Synes jeg ser når vi ligger svidd etter alien attack og gurgler våre siste bobler i en grøft, og thulr erklærer stolt at "Hva var det jeg sa!? Dere er jo bare sååå dårlige på å ta hint!"
Antall ord: 42
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
11
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Manipulerte medier

Innlegg av xyrea »

Hvis jeg bare greier å finne tipstelefonen til Illuminati skal jeg rapportere alle jeg ser som vet sannheten(TM) men som gjør den der 'jeg vet det men jeg vil ikke si det'-greia. Om ikke anna kan vi trøste oss med å tenke på at det antagelig skjedde verre ting med dem når vi ligger og gurgler i den der grøfta.
Antall ord: 64
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Thulr
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 309
Startet: 06 Jun 2009 01:36
14
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Tromsø
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 39 ganger

- Manipulerte medier

Innlegg av Thulr »

Her var det mye useriøst ja.

Hvor har man fra at jeg sier verden går under? Som jeg skriver så er vi inne i en ny tid etter 2012 - en ny og bedre tidsalder for menneskene.

Grunnen til at jeg startet denne tråden var for å opplyse om at det ikke er alle medier som hevder å få budskap fra det guddommelige som faktisk gjør det. Men jeg lovte ingen å fortelle om alt det jeg vet rundt dette. Grunnen til at jeg skrev dette her er fordi det er mange naive mennesker her på paranormal, som trenger å pensles inn på en bedre vei.

Hva er det egentlig som er så dumt med å skrive at mange medier er manipulerte? Man må jo være ganske så dum om man tror at ingen medier er manipulerte.

Først gir man meg støtte, og så går man imot meg fordi man får en stjerne fra jeditrond.

Ikke særlig seriøst...
Antall ord: 163
How about that left hand, Ace?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Thulr
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 309
Startet: 06 Jun 2009 01:36
14
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Tromsø
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 39 ganger

- - - - Manipulerte medier

Innlegg av Thulr »

Svartepus skrev:
Thulr skrev: Grunnen til at jeg skrev det innlegget i første omgang er nettopp fordi jeg skal dele mine hemmeligheter med andre. Men det betyr ikke at jeg skal gjøre det på dette forumet. Dere vil alle få full informasjon når tiden er inne.
Når det er for sent, mener du?
Når menneskeheten er forberedt nok på å få denne informasjonen. Men om du er forberedt nok på å få den kan jeg ikke garantere.
Antall ord: 80
How about that left hand, Ace?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- - Manipulerte medier

Innlegg av Bearchild »

Thulr skrev:Her var det mye useriøst ja.
Og da kan vi starte med deg?
Grunnen til at jeg startet denne tråden var for å opplyse om at det ikke er alle medier som hevder å få budskap fra det guddommelige som faktisk gjør det. Men jeg lovte ingen å fortelle om alt det jeg vet rundt dette. Grunnen til at jeg skrev dette her er fordi det er mange naive mennesker her på paranormal, som trenger å pensles inn på en bedre vei.
Hva om det er du som er den manipulerte. Hvordan i all verden kan du- eller for den del vi- vite at du har kontakt med de rette kildene? Det framstår useriøst å sitte og vifte med hånda og rope "jeg kjenner sannheten, hold dere unna andre" uten å utdype hvorfor akkurat du har funnet kilden og ikke andre.
Hva er det egentlig som er så dumt med å skrive at mange medier er manipulerte? Man må jo være ganske så dum om man tror at ingen medier er manipulerte.
Ja, vi er dumme og uvitende vi.. det hadde ikke vært bedre om du oppklarte litt da. Hvem som er hvem.
Først gir man meg støtte, og så går man imot meg fordi man får en stjerne fra jeditrond.
Ikke særlig seriøst...
Først sier man a og så utelater man resten av alfabetet. Useriøst.
Antall ord: 237
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Manipulerte medier

Innlegg av jeditrond »

Først gir man meg støtte, og så går man imot meg fordi man får en stjerne fra jeditrond.
Ikke særlig seriøst...
Image
Antall ord: 27
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- - - - - Manipulerte medier

Innlegg av Svartepus »

Thulr skrev:
Svartepus skrev:
Thulr skrev: Grunnen til at jeg skrev det innlegget i første omgang er nettopp fordi jeg skal dele mine hemmeligheter med andre. Men det betyr ikke at jeg skal gjøre det på dette forumet. Dere vil alle få full informasjon når tiden er inne.
Når det er for sent, mener du?
Når menneskeheten er forberedt nok på å få denne informasjonen. Men om du er forberedt nok på å få den kan jeg ikke garantere.
Når er man forberedt nok? Og hvordan avgjøres det om man er forberedt? Siden du har fått informasjonen må du jo være forberedt, og dermed vet du vel hva det innebærer å være forberedt. Hva med å fortelle oss hva kravene er for å være forberedt nok og dele med dem som består prøven?
Antall ord: 142
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- - Manipulerte medier

Innlegg av Arven »

Thulr skrev:Grunnen til at jeg skrev dette her er fordi det er mange naive mennesker her på paranormal, som trenger å pensles inn på en bedre vei.
..
Pensle i vei ! Supert at du vil undervise/hjelpe, men da må du gjøre det også ! Jeg føler meg veldig klar for pensling ihvertfall.
Informasjonen du kom med blir meningsløs når den står alene.
Antall ord: 66
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- Manipulerte medier

Innlegg av galaxy - sluttet »

....

(redigering på gang og har ikke tid nå men hvor er sletteknappen ? )
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Manipulerte medier

Innlegg av Svartepus »

Sletteknappen ble visst fjernet i en stor ryddesjau for et par år siden.
Antall ord: 13
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- - Manipulerte medier

Innlegg av galaxy - sluttet »

Svartepus skrev:Sletteknappen ble visst fjernet i en stor ryddesjau for et par år siden.
ikke overalt fordi jeg slettet et innlegg i chemtrailstråden her om dagen i påsken . . :mozilla_wink:


....vil ha sletteknapp :comp1
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links