Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvem har jeg med meg?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

fabas
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 13 Mai 2013 02:38
10

Hvem har jeg med meg?

Innlegg av fabas »

Det er så mange nå som alle er enig i enting, og sier det uoppfordret, at jeg er istand til å begynne å anta at det kanskje er noe i dette.

Saken er den at jeg har blitt fortalt at jeg har med meg 1 mannsperson, og det er litt varierende, men noen sier jeg har en jente med meg, ca 7 år gammel, som ser ut til å være veldig nært knyttet til meg.

Jeg har også noen fellestrekk med de som sier de er synske, og det går på hodepine bakerst i hodet som bare dukker opp uten videre.

Det jeg derimot lurer på er følgende.
Denne jenten ser ut til å sende blikk imot kvinnelige bekjentskaper. Det jeg fikk forklart var at den jenten nektet å gi avstand, og det hele føltes rart.

Mannspersonen virker som om han gir seg mest utslag når jeg er ute og kjører bil.
Man får en magefølelse og foten flyttes til bremsen, hvorpå det f.eks er glatt, og da er det ingenting på veien som egentlig tilsier at man skal få en slik tanke.

Spurte meg litt rundt om det var noen jente rundt den alderen som på en eller annen måte har blitt så knyttet til meg og dødd, siden en av forklaringene til dette kvinnelige bekjentskapet mente at det kanskje var for at jeg ikke skulle bli såret?

Uansett, tips, forklaringer, mer info, jeg trenger videre hjelp for å forstå dette...
Hvor kommer denne jenten fra? Hva er hennes historie?
Hva er det disse 2 ønsker å fortelle?
Antall ord: 265

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
LillaBlomst
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 25 Mai 2010 17:01
13
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Naustdal, Sogn og fjordane
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 14 ganger

- Hvem har jeg med meg?

Innlegg av LillaBlomst »

er ikke så lett å svare på det utifra en forumtråd, men det kan jo hende at det er hjelperne dine?
Antall ord: 21
- Blessed be -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Hvem har jeg med meg?

Innlegg av Bearchild »

Har du forsøkt å spørre fabas? Henvendt deg til følgesvennene og spurt hvem de er og om de har noe å fortelle? ;)
Det behøver ikke være mer hokus pokus enn det. Noen har nytte av å spørre med mål om å få svar i en drøm. Kanskje fordi vi legger fra oss litt "sperrer" når vi sover? Når og hvordan man spør er det vel vanskelig å gi noe fasitsvar på. Men hvis du har en ettermiddag/ kveld for deg selv og gjør hva som enn må til for å koble ut hverdagen.. dempe lyset, tenne noen stearinlys? Rett og slett gjøre det litt stemningsfullt. Og så bare spørre. Om de vil vise seg, gi et tegn som gjør at du forstår dem bedre. Hvem de er og hva de vil.

Kanskje opplever du noe der og da. Eller du kan spørre konkret om de vil "besøke" deg i en drøm. Det skader ihvertfall ikke å prøve! :)
Antall ord: 170
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
fabas
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 13 Mai 2013 02:38
10

- Hvem har jeg med meg?

Innlegg av fabas »

Jeg har en mistanke om hvem mannspersonen er.

Derimot har jeg tenkt mer på dette med den jenten.

På hvilken måte finnes det forklaringer som plasserer henne i livet mitt, på den måten at hun godtar kvinnelige bekjentskaper, eller eventuelt skremmer dem vekk gjennom at disse damene får en slags underbevisst holdning mot meg?
Altså hvordan fant hun meg? Og hva skulle motivet være for å skremme vekk eventuelle kvinnelige bekjentskaper?

Det rare er; De er ikke rundt meg hele tiden, var innom en kinasjappe og der ble hun ikke med inn..
Hvordan kan en forklare det rasjonelt?
Antall ord: 101

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
fabas
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 13 Mai 2013 02:38
10

- - Hvem har jeg med meg?

Innlegg av fabas »

Bearchild skrev:Har du forsøkt å spørre fabas? Henvendt deg til følgesvennene og spurt hvem de er og om de har noe å fortelle? ;)
Det har jeg, og som jeg skrev innledningsvis, merker jeg disse fenomene selv veldig godt i bil.
Så da jeg spurte hvem som var der, kjente jeg en tilstramning på baksiden av kroppen som steg i intensivitet, mens det det grepet forsvant umiddelbart og tiltok umiddelbart igjen da jeg spurte om den andre, og jeg merket forskjell i dette grepet som merkelig nok kun var på baksiden av kroppen.

Det som er enda rarere er at jeg i slike stunder får ett tilsløret bilde inn i fremtiden, hvor magefølelsen forteller om jeg trenger å uroe meg eller ikke, og dette handler aldri om tanker en har, uten det føles mer som tanker på utsiden av tankene.

Jeg klarer ikke å se hva det er, men når jeg spør enkle spørsmål om dette er noe jeg trenger å være redd for kjenner jeg enten en indre ro, eller uro.
Itillegg til at ved hendelser som skal skje, ser jeg dem for meg, og vet på forhånd om det blir noe av det eller ikke.

Om dette er noe hjelperene ser for meg, og formidler noe vet jeg ikke, men som jeg også sier.
Jeg vet ikke om dette er noe som helst eller ikke, eller hva det, og langt mindre hvordan jeg kan bruke på noe måte...
Antall ord: 249

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Hvem har jeg med meg?

Innlegg av Arven »

Jeg tenker at disse to er hjelpere. Hjelpere kan komme og gå alt etter hva du trenger og det kan være flere innom. Det virker allikevel på meg som de fleste av oss har èn fast hjelper gjennom livet. Kanskje denne mannspersonen er det.
Hjelpere kan være avdøde kjente, men trenger absolutt ikke være det. Så du trenger ikke ha noen tilknytning til jenta. Hun kan ha kommet fordi du trenger henne.
Jeg tenker at du har en åndelig oppvåkning. Hvor du blir mer og mer intuitiv/klarsynt. Vi lever i en tid for åndelig oppvåkning :)
Hva skal du bruke det til ?
Få et bedre liv. Dypere forståelse av den virkeligheten vi er en del av men som mange ikke ser, føle en dyp samhørighet med noe større enn oss, kjenne at livet er en del av en større plan, vite at du er fantastisk og verdifull utover det øyeblikket du er her og oppleve en spennende reise inn i det åndelige :D

Du vil oppleve at du bare får flere og flere spørsmål etter hvert som du finner svar.
Vi er utålmodige, vi mennesker.
Vi vil vite og forstå alt og helst med èn gang.
Vi er her for å høste erfaringer og visdom og innsikt kommer med dem. Det gjør også forståelse.
Godta at du ikke har alle svarene nå. De kommer når du er klar.

Jeg vil råde deg til å lese rundt her inne. Mye spennende å plukke opp og lære gjennom innlegg og videoer.
Også vil jeg anbefale deg å begynne å meditere. Det gir deg ro, innsikt og gjør det lettere for deg å kommunisere med hjelperen din. Det kan være lurt å bruke guidet meditasjon til å begynne med. Altså at en sitter å forteller deg hva du skal gjøre.
Det viser deg hvordan og gjør det lettere for deg å komme i gang alene.
Meditasjon krever litt trening. til å begynne med farer tankene rundt til alt annet enn det du holder på med, men det roer seg etter hvert og du vil få fantastiske opplevelser !
ikke stress med at du ikke helt greier å gjøre det guiden sier de første gangene. Bare slapp av, lytt, pust og la tankene fly :D

Slike meditasjoner finner du på nettet ved å søke på gratis meditasjon, du kan kjøpe deg inn hos for eksempel Morten Eriksen eller Lill Bendriss eller du kan kjøpe en cd med guidet meditasjon på nettet eller i en alternativ butikk.

Kos deg !
Antall ord: 428
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !