Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerFor de erfarne, trenger innspill

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

akoslo
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 20 Jun 2013 00:55
10

For de erfarne, trenger innspill

Innlegg av akoslo »

Jeg blir nesten nødt til å fortelle det viktigste av mine erfaringer i korte drag for å kunne få de de beste tilbakemeldingene mulig. Er ikke den beste skribenten så beklager litt stykkvis skriving..

Siden jeg har vært en liten gutt har jeg alltid sett litt anderledes på ting, å på en måte forstått at det er noe mer her i verden og at ting kanskje ikke er helt som vi tror.
Min oppvekst har vært tung frem til 14års alderen da jeg flyttet fra en forelder til en den andre. Som barn var jeg for det meste alene og brukte mye tid på å tenke på meg selv og livet vi alle lever. Min eldre bror hadde int for aliens og ufoer og hadde noen blader om dette tema som jeg kom over. Disse bladene gjorde at jeg har sett mye mot himmelen og dag/natt og fundert over hva som er der ute.

Fra en alder av 8 til 14års alderen har jeg hørt en kvinnelig stemme rope navnet mitt akkurat som hun kaller på meg på vennlig måte. Dette skjedde når jeg var alene i ett tidligere hus vi bodde i på det tidspunktet og jeg trodde dette var min mor, som jeg så gikk henne i møte men hun hadde aldri ropt på meg noen av gangene.
Jeg begynte å føle en tilstede værelse om at jeg ikke var alene og har siden hatt en følelse at jeg blir tatt på, sett på, jeg kjenner kulde forandringer på kroppen, syntes jeg ser energi som beveger seg foran øynene mine på en måte som en gjennomsiktig sky og tidvis hatt hodepine og slørete syn til dags dato.

Det ble så litt stille i ca 3 år før jeg fikk en slags spm ovenfor meg selv om jeg er guds barn eller satans engel. Høres kanskje litt rart ut, men dette var noe jeg brukte mye tid på å tenke igjennom og fremdeles gjør til tider. Samtidig med dette fikk jeg en økende int for det vi kaller aliens, ufoer, engler og demoner, ånder og spøkelser, sjeler og det okkulte som magi, voodoo, healing og energier.

Ved ett tilfelle i i 21¨års alderen har jeg sett en jente i hvit/grå nattkjole med langt svart hår stående langs med veien når jeg kjørte bil. Hun hadde håret hengene ned foran ansiktet sitt og så meg i øynene da jeg så på henne. Jeg stoppet ikke bilen og kjørte videre men dette synet plaget meg veldig en periode.

Etter dette så har jeg brukt de siste årene på å lese mest mulig om alt mulig, som alt fra religioner og samfunnshistorier som vi har idag og som vi hadde før fra sumer tiden til aztekerne, maya, egypt, grekerne, osv. Jeg har lest lærebøker fra de okkulte trosystemene som frimurerne, O.T.O . osv.

Jeg er nå 25 og leser fremdeles da dette har blitt en besettelse for meg.
Jeg har lest mye og prøvd ut mye og fått mine bekreftelse ved flere tilfeller på forskjellige måter at det er noe mer her. I det siste har jeg sittet ute og sendt tanker ut mot stjernehimmelen med beskjeder om manifisteringer og har fått det ved flere tilfeller i form av rød/blå/hvit flakkende lys orber på himmelen.

Tilslutt: Jeg har mine egne tanker om hva som kanskje skjer men usikkerheten er der samtidig som ønske om å finne ut mer er større. Hva tror dere om dette?
Antall ord: 606

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

- For de erfarne, trenger innspill

Innlegg av Nattstjerne »

Der er helt klart mer der ute ;O) fortsett å les og utvikle deg så vil du finne din vei og hva du er god på.Synst det er posetivt at flere er alternative mennesker.Jeg er medial så har opplevd det samme som du når jeg har kjørt bil.Hun som ropte navnet ditt var mest sannsynlig din skytsengel.
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links