Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerI går møtte jeg min guide for første gang

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Vigidigi
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 19 Aug 2013 00:58
10

I går møtte jeg min guide for første gang

Innlegg av Vigidigi »

Jeg har lenge lurt på om jeg faktisk har en guide og hvordan jeg kan møte denne guiden. Jeg fant en gratis meditasjon og fant ut at jeg skulle prøve.
Jeg følte meg utrolig rolig og avslappet. Jeg så utover havet på en båt som kom mot meg, i båten sto min guide og vinket til meg. Båten kom nærmere, og gikk i land hvor jeg sto. Min guide kom ut av båten. Til min overraskelse var det en gutt kanskje rundt 25 år gammel. Jeg har aldri sett denne gutten før.
Det første jeg la merke til var klærne hans. Svarte converse lignende sko, mørk blå olabukse, svart tshorte med knapper øverst og en brun skinnjakke.
Han kom bort til meg og ga meg en klem, jeg følte meg varm i hele kroppen, jeg følte kjærlighet som jeg aldri før har følt.
Så fikk jeg se ansiktet hans. Han hadde et vakkert ansikt. Nydelige brune, snille øyne. Lys hud ,noen små fregner under øynene og halvlangt gyldenbrunt hår.
Han hadde et snillt og kjærlig smil.
Ha ga meg en gave, den lå i en svart firkantet eske, inni esken lå et smykke, det var et gullhjerte med røde kanter, da jeg fikk gaven fikk jeg en stemme i hode som sa følg hjerte ditt. Jeg spurte hva han het, da får jeg plutselig navnet ben i hodet mitt,så jeg antar at jeg har en guide som heter ben. Da han sa farvel følte jeg meg plutselig trist, trist for at han måtte dra, men jeg følte også masse kjærlighet.
Da jeg åpnet øynene igjen følte jeg meg rar i kroppen, det var akkurat som om kroppen ristet, jeg har aldri følt noe lignende før.
Møtte jeg virkelig min guide?
Hvordan opplevde dere det første møte med deres guide?
Antall ord: 332

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- I går møtte jeg min guide for første gang

Innlegg av jeditrond »

Dette var nok guiden din, ja, og du har virkelig møttt ham. Gratulerer! :) Mitt første møte er jeg usikker på, men om vi skal gå utfra kriteriet at jeg så ham, for mitt indre øye f.eks., så var det ca. tre år siden. Han og min avdøde far klappet meg på hver sin skulder og sa at "dette skal gå bra". Først nå det siste året eller så har jeg skjønt hva de mente med "dette", det var nok livsoppgaven(e) de mente :)
Antall ord: 90
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

- I går møtte jeg min guide for første gang

Innlegg av Nattstjerne »

Å for en fantastisk opplevelse!

lykke til med din videre kontakt med din guide/skytsengel!

Min første opplevelse med Maria var da jeg var barn.Jeg ble mobbet mye på skolen og var generelt veldig trist og lei meg.En dag på bussen så hørte jeg plutselig en stemme som sa til meg at :" du skal prøve mye og oppleve mye..nesten som Jesus men du er høyt elsket og jeg er her for å passe på deg".Jeg ble veldig overassket og lurte på hva dette var for noe.Men senere har vi hatt jevnlig kontakt og hun begynte å vise seg for meg når jeg var litt eldre.Ca 10 år.
Antall ord: 115

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links