Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerNoe jeg lurer på...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Luna74
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 19 Feb 2012 17:21
12
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 5 ganger

Noe jeg lurer på...

Innlegg av Luna74 »

Jeg har ikke vært inne her på veldig lenge, men nå er det på tide igjen! :vink

Det er noe jeg lurer på Jeg har mistet to nære familiemedlemmer i løpet av fem år, noe som har vært svært tøft. I tillegg sliter jeg med angst og depresjon. Etter det siste dødsfallet i påsken, føler jeg at jeg har blitt mye mer "var". For eksempel har jeg "i øyekroken" fått et glimt av en høy tynn mann med hatt både to steder i huset vårt og en gang i parkeringshuset på jobben. Ble ikke redd, følte bare trygghet. I tillegg: jeg kommer fra en gård, og nå skal gjenlevende familiemedlem etterhvert flytte derfra. Jeg var der og klippet gress, rakte og holdt på ute i sommer da jeg fikk følelsen av at noen så på meg fra låven 75 meter unna. Snudde meg og så ingenting, men fikk igjen denne følelsen av varme og trygghet. I tillegg dukket navnet navnet Karen opp i hodet mitt fra intet, dette er forøvrig navnet på min tippoldemor som en gang bodde der. Jeg har aldri møtt henne, hun døde 80 år før jeg ble født. Men på en måte "fikk jeg opp" et bilde av en blond ung jente, med lange fletter og tørkle på hodet.

Slike "bilder" fikk jeg også opp i hodet i sommer i Stockholm under en rusletur i Gamla Stan. Kan liksom se for meg hvordan folk levde der i gamle dager, og få følelsen av varme. Hva er dette? Vil ånder gjøre seg mer merkbare når noen sliter, siden jeg har hatt det tungt de siste årene? Tenker da spesielt på det som skjedde hjemme på gården.

Noen som har synspunkter? Det skal også være sagt at jeg forsøker å åpne opp mer for det som måtte finnes der ute... :)
Antall ord: 332
Søkende og letende, ønsker å forstå og akseptere

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Noe jeg lurer på...

Innlegg av jeditrond »

Når du er såpass sliten, forsvinner nok noen av blokkeringene du har ift. å merke ånder også. Så det er ikke nødvendigvis fordi du er sliten at åndene kommer, de er der hele tiden. Men evt. hjelpere vil nok komme når de ser du sliter mye :)
Antall ord: 49
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1382 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- Noe jeg lurer på...

Innlegg av Asbjørn »

Vil ånder gjøre seg mer merkbare når noen sliter, siden jeg har hatt det tungt de siste årene?
Ikke nødvendigvis, men derimot kan det hende du er mer følsom.

Hvis man har det tungt, skal det lite til for å gjøre det hele enda tyngre, man merker lettere når det er noe "Unormalt".
Man er gjerne også mer i selvforsvar-posisjon, noe som gjør at man er mere på vakt, og reagerer på ting som en som ikke sliter vil merke.

Men vet ikke, bare tanker....

A
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links