Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerGave fra din guide (meditasjon)

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Fero
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 184
Startet: 24 Sep 2013 01:48
10
Lokalisering: Skottland
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 95 ganger

Gave fra din guide (meditasjon)

Innlegg av Fero »

Tok meg tid til denne i dag. Jeg fant vel linken et eller annet sted i en gammel tråd her, tror jeg. La meg godt til rette og så for meg stedet jeg var på og båten som brakte min hjelper mot meg.

Men der ble ting litt rart. Jeg fikk en følelse av at det var en mann, men det var vanskelig å se hvordan han egentlig så ut. Det ble liksom til en mann med langt hvitt hår og skjegg, i hvit kjortel. Lurer på om ikke hjernen min spilte meg et lite puss der, men det får gå.

Så skal han jo gi meg en gave da, og så står jeg der med.. en blokkfløyte! Javel? :mrgreen:

Noen ideer til tolkninger eller tanker rundt dette?
Sist redigert av Fero på 26 Sep 2013 20:27, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 133
“The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven..”
― John Milton, Paradise Lost

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Regn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 25 Sep 2004 20:01
19
Lokalisering: Oslo
Har takket: 58 ganger
Blitt takket: 40 ganger

- Gave fra din hjelper (meditasjon)

Innlegg av Regn »

Spennende! :) Hvilken link?
Hmm.. liker du å drive med musikk? Kanskje du har et musikalsk talent du ikke bruker til det fulle?
Antall ord: 21
In silence fall the skies

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
11
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Gave fra din hjelper (meditasjon)

Innlegg av xyrea »

Hva betyr en blokkfløyte for deg? Eller hva assossierer du med en?

..og prøv å ikke tenk koffert, nå da. :D
Antall ord: 21
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Fero
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 184
Startet: 24 Sep 2013 01:48
10
Lokalisering: Skottland
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 95 ganger

- Gave fra din hjelper (meditasjon)

Innlegg av Fero »

Jeg spilte i korps i min ungdom, og i den perioden var jeg også en reser på blokkfløyte (av alle ting..), men kan liksom ikke si det minner meg om noe spesielt. Og musikk driver jeg heller ikke med, har ikke gjort det på ti år.

Tja nei, jeg veit ikke jeg :p
Antall ord: 53
“The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven..”
― John Milton, Paradise Lost

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
11
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Gave fra din hjelper (meditasjon)

Innlegg av xyrea »

Hvor spilte du blokkfløyte, sammen med hvem, skjedde noe annet spesielt på den tiden.. hvorfor slutta du å spille?
Antall ord: 19
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Regn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 25 Sep 2004 20:01
19
Lokalisering: Oslo
Har takket: 58 ganger
Blitt takket: 40 ganger

- Gave fra din guide (meditasjon)

Innlegg av Regn »

:) Hadde du en link knytta til den meditasjonen? Jeg har også lyst :)
Antall ord: 12
In silence fall the skies

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Regn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 25 Sep 2004 20:01
19
Lokalisering: Oslo
Har takket: 58 ganger
Blitt takket: 40 ganger

- Gave fra din guide (meditasjon)

Innlegg av Regn »

Fant en lignende meditasjon på youtube, ble en veldig følelsesmessig meditasjon , og jeg fikk en nyydelig klar blå blomst <3 Takk! Bevarer den i mitt hjerte. Det ga stor mening, selv om jeg ikke har noen tydelig måte å forklare det på.
Antall ord: 42
In silence fall the skies

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
11
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Gave fra din guide (meditasjon)

Innlegg av xyrea »

...et bein knøvla sammen til en ball. Uten at det er knekt. Hvis noen har noen tolkning av denne vil jeg gjerne høre det. :roll:
Antall ord: 26
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- - Gave fra din guide (meditasjon)

Innlegg av Lilja »

xyrea skrev:...et bein knøvla sammen til en ball. Uten at det er knekt. Hvis noen har noen tolkning av denne vil jeg gjerne høre det. :roll:
:lol:
Du er virkelig gæren, du? *Liker* :D

Tolkning? Fotball ...?
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Fero
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 184
Startet: 24 Sep 2013 01:48
10
Lokalisering: Skottland
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 95 ganger

- - Gave fra din guide (meditasjon)

Innlegg av Fero »

xyrea skrev:...et bein knøvla sammen til en ball. Uten at det er knekt. Hvis noen har noen tolkning av denne vil jeg gjerne høre det. :roll:
Ehhh, her må jeg melde pass ::=

Av ren nysgjerrighet; er det et menneskeben, knokkel? Kanskje du er resistent og ikke lar deg knekke, selv ikke når du må rulle deg sammen som et piggsvin i beskyttelsesmodus :roll: :)
Antall ord: 65
“The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven..”
― John Milton, Paradise Lost

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gjest_3

- Gave fra din guide (meditasjon)

Innlegg av gjest_3 »

Finner ikke denne meditasjonen jeg. Noen som har link?
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Fero
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 184
Startet: 24 Sep 2013 01:48
10
Lokalisering: Skottland
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 95 ganger

- Gave fra din guide (meditasjon)

Innlegg av Fero »

Antall ord: 2
“The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven..”
― John Milton, Paradise Lost

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
11
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- - - Gave fra din guide (meditasjon)

Innlegg av xyrea »

Fero skrev:
xyrea skrev:...et bein knøvla sammen til en ball. Uten at det er knekt. Hvis noen har noen tolkning av denne vil jeg gjerne høre det. :roll:
Ehhh, her må jeg melde pass ::=

Av ren nysgjerrighet; er det et menneskeben, knokkel? Kanskje du er resistent og ikke lar deg knekke, selv ikke når du må rulle deg sammen som et piggsvin i beskyttelsesmodus :roll: :)
Jepp, en ganske stor knokkel.. som er rulla sammen til en ball, som om den var av et bøyelig materiale. Og aner ikke, står fast litt på denne.
Antall ord: 97
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Synergist

- Gave fra din guide (meditasjon)

Innlegg av Slettet_Synergist »

Fero skrev:Tok meg tid til denne i dag. Jeg fant vel linken et eller annet sted i en gammel tråd her, tror jeg. La meg godt til rette og så for meg stedet jeg var på og båten som brakte min hjelper mot meg.

Men der ble ting litt rart. Jeg fikk en følelse av at det var en mann, men det var vanskelig å se hvordan han egentlig så ut. Det ble liksom til en mann med langt hvitt hår og skjegg, i hvit kjortel. Lurer på om ikke hjernen min spilte meg et lite puss der, men det får gå.

Så skal han jo gi meg en gave da, og så står jeg der med.. en blokkfløyte! Javel? :mrgreen:

Noen ideer til tolkninger eller tanker rundt dette?
Kan ha vært hva som helst. Du får bedre tilgang til underbevisstheten når du er avslappet nok - og dypt i underbevissheten finnes det mye!
Antall ord: 162

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- - Gave fra din guide (meditasjon)

Innlegg av Lilja »

Fero skrev:Klikk her :ooom
:rasende Jeg er så innmari dårlig på det der meditasjonsgreiene!!
Som med denne; Jeg ble så opphengt i at han sa "Se for deg at havet ligger blikk stille" (eller noe sånt) samtidig som det var lagt på bølgeskvulp-lydeffekt, at jeg klarte ikke å konsentrere meg om noe annet ... :roll: Så for meg at båten kom gyngende på blikkstille vann, liksom ...

Men det satt da noen i båten. En som rodde, med ryggen til. En kappekledd fyr med hette. Men når det da ble sagt at det sto noen i baugen, var det kjørt ...

Detaljorientert jeg, nei :lol:

Men den som gir seg er en dritt, så man presset seg videre. (Sikkert et godt utgangspunkt for dype, åndelige opplevelser) Så jeg fikk en gave. Et sverd. Et skikkelig gammelt et, type vikingsverd, men jeg tror fantasien min tuller med meg, for plutselig begynte det å gløde med grønt lys. Også peip det i telefonen min, også ga jeg opp hele greia likevel ...


Men litt spøk til side: Jeg sliter med pusten når jeg (prøver å) mediterer. Det snører seg i halsen og brystet. Noen formening, noen, hva dette kan komme av?
Antall ord: 203

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links