Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerLysvesener

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Slettet_Fighteren

Lysvesener

Innlegg av Slettet_Fighteren »

Image

Dorothy Wilkinson Izatt fra Richmond i Vancouver, Kanada, er etter alt å dømme verdens fremste pioner når det gjelder filmopptak av utenomjordiske individer, samt det hun betegner som lysvesen. Etter det hun har blitt forklart av sine kontakter, kommer de fra ulike dimensjoner som alle er like reelle som vår verden. Hennes materiale er så spesielt og omfattende at det til og med for de fleste forskere innen UFO og det paranormale har vært og fremdeles ser ut til å være, ’too hot to handle’.

Izatt betegner slike lysvesen som engler, hvor det høyeste nivå utgjøres av erkeenglene, Gabriel, Uriel, m. fl. og så videre nedover i hierarkiet til det vi betegner som skytsengler eller guider.

I følge Mesteren Djawal Khul(DK) som dikterte informasjonen som Alice Ann Bailey skrev ned i sine bøker, betegnes disse i Østen som devaer. De finnes på mange ulike nivå og beskrivelsen fra DK stemmer således med det som Izaat også hevder (3).

I følge Den Tidløse Visdomslære gitt fra Visdommens Mestre i vårt eget åndelige hierarki gjennom individer som H.P. Blavatsky og Alice A. Bailey, utvikler devariket seg parallelt med menneskeriket og krysser vanligvis ikke over i vår verden på den måten Izatt i store deler av sitt liv har opplevd.

Hennes materiale er således et unikt vitnesbyrd om realiteten av denne til vanlig usynlige dimensjonen. I følge Izatt er det disse lysvesenene som har kontrollen og hun kan spørre dem om nær sagt hva som helst og få svar. Hun kan også be om å få se et eller annet fenomen eller ytre ønske om et møte med utenomjordiske individer og de ordner det. Hun ser dem vanligvis kun som lys, noen ganger også i form av lysende skikkelser. Izatt har aldri vært redd i møte med utenomjordiske uansett hvordan de har sett ut, da lysvesenene alltid har vært der og hatt kontroll med det hele. I følge Izaat prøver de å hjelpe oss og ser ut til å ha full oversikt over alt som skjer på vårt plan.



I forbindelse med fotografering av et fartøy, spurte hun: ”Hvordan ser dere ut?” Svaret kom umiddelbart i form av dette ansiktet som kom til syne like ved siden av skipet.
her er bildet:
Bilde
nærbilde:
Bilde


Bilde

hele artikkern: http://www.nyhetsspeilet.no/2013/09/kon ... mjordiske/


noen andre som har møtt lysvesener?
evt. forklare meg hvorfor engler reiser i romskip?
Antall ord: 421

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Fero
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 184
Startet: 24 Sep 2013 01:48
10
Lokalisering: Skottland
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 95 ganger

- Lysvesener

Innlegg av Fero »

Dette er fjorten hakk for spacet (no pun intended) for meg..

Men, jeg skulle gjerne likt å høre noen gode argumenter for dette. Eller bare høre andres synspunkter. Kanskje er jeg for sneversynt, men dette klarer jeg bare ikke svelge.

Lysvesener (engler, guider osv) kan jeg klare å tro på, og jeg tror det finnes liv på andre planeter. Men der stopper det for meg. Jeg leste artikkelen, men bildene og teksten gikk litt inn på den ene siden og ut den andre.
Antall ord: 83
“The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven..”
― John Milton, Paradise Lost

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 911
Startet: 27 Jun 2008 16:57
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

- Lysvesener

Innlegg av Tyrell »

Mitt BS meter gikk rett til værs...
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links