Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerLær deg å slippe taket og stol på dine hjelpere. :) :)

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
miss_sunset
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 03 Okt 2013 19:16
10
Kjønn (valgfri): ung kvinnne
Lokalisering: Vestfold, der jeg trives.
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 33 ganger

Lær deg å slippe taket og stol på dine hjelpere. :) :)

Innlegg av miss_sunset »

Hei!

Jeg forsøker etter oppfordring å starte et nytt emne her inne. Det handler om å lære å stole på sine hjelpere. Slippet taket og ha troen på at vi ikke kan kontrollere alt. Våre hjelpere er der for oss og støtter oss, men vi må også våge å tro det selv. Samtidig handler nok dette like mye om å ha selvtillit nok til å ha troen på oss selv og våre evner. :) Her kan dere legge ut det dere måtte ønske. Selv velger jeg (etter oppfordring) å dele en lite skriv jeg sammenfattet om mine egne erfaringer og tanker rundt kjærligheten. Mine hjelpere kommer faktisk ikke inn før i siste avsnitt.
Dog velger dere selv fritt hva dere ønsker dele og ikke. Om det er historier, betraktninger, dikt eller annet.
Ha en fin høst. :sunny
Antall ord: 138
Det som skiller vinnere fra de som ikke når målstreken er ikke antall seiere, men evnen til å snu det negative om til noe positivt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
miss_sunset
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 03 Okt 2013 19:16
10
Kjønn (valgfri): ung kvinnne
Lokalisering: Vestfold, der jeg trives.
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 33 ganger

- Lær deg å slippe taket og stol på dine hjelpere. :) :)

Innlegg av miss_sunset »

Askeladden på kamelen?


Jeg skriver sommer 2013 og enda et år gikk jeg sommeren i møte uten å finne drømmemannen i løpet av det siste året. Tidligere har det i grunnen ikke gjort så mye da jeg føler jeg har hatt nok med meg selv, men når jeg nå har falt til ro så er saken en helt annen. Borte er roen min hvor jeg egentlig ikke bryr meg så mye om drømmemannen dukker opp eller ikke. Som dugg for solen forsvant likegyldigheten om hvorvidt jeg ønsker å dele dobbeltsengen min eller å gjøre krav på all plassen alene og i det samme turte jeg å kjenne på følelsen av faktisk å savne den mannen som får meg til å sveve og smelte i armene hans.


Når jeg i skrivende stund merker at kalenderen straks innhenter meg og dytter nok et nytt tall på årringene mine, så lurer jeg på om det er en form for panikkalder som sakte med sikkert melder seg? Det ville jo ikke vært første gang en kvinne over 29 pluss hadde følt presset og bukket under før hun kastet seg i en desperat mannejakt for å slippe å bli boende alene og forlatt med sine 50 katter.

Mens jeg sitter og kladder ned noe på papiret tenker jeg over alle de panikkdrevne kvinner jeg har truffet i min tid. Min første tanke var en godt voksen dame som i en alder av om lag 65 fremdeles benyttet reseptbelagte tabletter for ikke å miste menstrasjonen. Det ville nemlig få henne til å føle seg gammel. Selv er jeg på motsatt side og vurderer å oppsøke legen for å få røsket ut rubbel og bit. :mozilla_wink: Da hadde jeg sluppet å engste meg for magesmerter, oppblåsthet, blodflekker på klær og det å gå tom for bind under en «lekkasje».
Deretter kommer alle som farger håret i en aller annen blå/lilla/rosa tone fordi de tror det får de til å se yngre ut. Ærlig talt, har de sett seg selv i speilet? La oss heller ikke glemme de damer som plutselig legger sin elsk på dyreprint, ettersittende klær og sko med heler som kan få selveste Galdhøpiggen til å rødme. :oops: Ja, det er nok lite som kan få like sving på fantasien til en mann som ei dame på 50+ med gepardmønstrete tights hvor det er innsyn til Sogn og Fjordane. Mens håret minner om solnedgang i karibien med unntak av at solen ikke stopper ved vannet, men i nærheten av kløfta før ørkenens dal?

Er jeg en av disse? Har jeg kommet i tidlig panikkalder?
Mens jeg analyserte dette tok jeg meg i å smugtitte på en sjekkekanal via internett. Før hjernen min hadde nådd en konklusjon var profilen opprettet og jeg var en afrodite i søken etter Herkules. :flirt Min Herkules som for en gang skyld forhåpentligvis varer livet ut. Jeg tror han bør komme med en batterilader og duracellbatterier. Denne gangen våger jeg ikke å ta sjanser.
Vel, profilen ble opprettet og etter få dager tok jeg olympisk medalje i: «Beklager, men du er nok ikke noe for meg.» «Jeg merker at vi er på ulike steder i livet. Lykke til videre i jakten.», «Du er nok for ung, beklager» eller: «Din gamle gris… EKKLING. Anse deg selv for å være blokkert.» Herved erklærer jeg meg selv for å være NEI dronningen. [-(

I det jeg nådde grensen min og oppdaget at det stort sett er idiotmenn der ute, skjedde det jeg aller minst ventet meg. Jeg skrev til en mann en liten notis om at han burde presentere seg skikkelig slik at det ble litt mer spennende å lese. – Han svarte. Jeg skrev tilbake, men tenkte at det var mest på gøy og dermed gikk jeg ut ifra at det aldri ville bli noe. -Jeg tok feil. Hertuginnen av Larvik og tidenes nei menneske sa ja til en kaffedate. =D>
Fem minutter før jeg møtte han var jeg så nervøs at jeg omtrent kastet opp i bilen til min venninde. Sommerfuglene var høy på koffein og glemte helt å tenke på meg som skulle igjennom daten uten å løpe 14 ganger på toalettet.

Jeg har alltid sagt at min neste mann skal komme ridende på en kamel. Nå har jeg sjelden for vane å lete etter kameler når jeg ser en mann, men tanken streifet meg i det en flott og kjekk høy mann kom opp fra parkeringshuset. Fy flate så kjekk. Jeg tok meg selv i å legge inn en liten bønn til noen der ute om at det nede i parkeringshuset stod parkert en lettere innkjørt kamel med godt sikkerhetsutstyr. Du vet.. med barneseter i baksetet og airbaggs bak ørene ved bråstopp. På tross av dette var jeg meget spent på utfallet av treffet. Klok av gammel skade har jeg lært at forhåpninger som oftest er min største fiende og derfor kastet jeg ikke bort tid på slik tull. Overraskelsen var derfor stor når jeg etter fem minutter oppdaget at vi hadde sittet der i nesten to timer. Hvor pokker ble det av tiden? :dontknow

Vi avtalte derfor å treffes igjen og jeg merker fremdeles sommerfuglene når han ringer eller sender meg SMS. Herregud jeg er så uendelig glad for teknologien…. :lykkelig Teknologiens verden og internett har frem fra glemselens dal dratt frem mannemannen. En urban urmann. ;) En mann som kan snakke om følelser uten å rødme og samtidig ikke frykter å vise at det som er hans, det kjemper han for og ikke søren om han vil slippe til fremmede på sitt territorium. Som om ikke det er nok, så liker han damer med strekkmerker og bølger på kroppen. Tenke seg til at det er noe jeg har nok av.

Igjen tar jeg meg i å la tankene vandre av sted. Smilet leker i munnviken min når jeg tenker på mannen i parkeringshuset og øynene til andre bilister som parkerte i det de så en kamel i den ene parkeringslommen. :P
Det er sommer 2013. Jeg gikk sommeren i møte uten en mann i sikte. Nå går sommeren mot slutten og jeg er glad jeg har en carport slik at kamelen har et tørt sted å hvile. NEI damen har blitt en JA dame og sannelig tror jeg at jakten er over for denne bølgete kvinnen.

Jeg merker frykten eter seg inn i det jeg hopper fra kjærlighetsbroen livredd for å bli såret. Samtidig tenker jeg at denne gangen er det min tur. Dermed akter jeg å kutte alle sikkerhetsselene i det jeg er på vei utfor i fritt fall. I mitt stille sinn håper jeg at mine hjelpere ikke har tatt sen sommerferie ( :fisking )slik at de kan sørge for at fallskjermen løser seg ut. Nå går jeg for en myk landing før jeg nede på bakken hopper opp i baksetet på kamelen og rir inn i solnedgangen.

Det er vel ikke bare i eventyrene det er en lykkelig slutt? :-({|= :sunny :flirt :sunny
Antall ord: 1186
Det som skiller vinnere fra de som ikke når målstreken er ikke antall seiere, men evnen til å snu det negative om til noe positivt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Lær deg å slippe taket og stol på dine hjelpere. :) :)

Innlegg av Lilja »

Det var en søt historie, men jeg skjønte ikke helt sammenhengen ...?

Men så er jeg jaggu ikke sikker på om jeg har hjelpere heller!
Erfaringen har vist meg at det er tryggest å ta vare på seg selv :bandit
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
miss_sunset
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 03 Okt 2013 19:16
10
Kjønn (valgfri): ung kvinnne
Lokalisering: Vestfold, der jeg trives.
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 33 ganger

- Lær deg å slippe taket og stol på dine hjelpere. :) :)

Innlegg av miss_sunset »

Hei Lilja!

Historien ble ikke skrevet for dette forumet i seg selv. Etter at Jedi hadde lest den lurte han på om jeg hadde tenkt å legge den ut her. Det hadde jeg i grunnen ikke. Han foreslo at jeg kunne lage en tråd som handler om å stole på hjelperne sine. Den eneste sammenhengen her er det siste avsnittet hvor jeg håper mine hjelpere vil hjelpe meg i prossesen. Å støtte meg til hjelperne mine underveis. Jeg har også lært å måtte stole på meg selv. Faktisk så mye at jeg lenge ikke turte å slippe noen inn i livet mitt. Jeg ble en kontrollfreak som alltid måtte ha oversikt overalt. Det gjorde livet mitt ganske så travelt.
Jeg har selv vært igjennom endel prøvelser og har først de to siste årene lært å slippe taket. Når det stormet som værst, lærte jeg at så lenge jeg lever i sannhet, så vil jeg motta hjelp. Med det sagt, så er det ikke alltid like enkelt. Det er vanskelig å forsøke å leve i renhet, men det gjør livet veldig enkelt og jeg risikerer ikke å bli konfrontert med ubehageligheter. Vi har selv ansvar for våre valg og hvordan vi ønsker å leve. Vi får ikke alt opp i hendene, men når vi kjemper for noe, så mottar vi støtte.
De har f.eks hjulpet meg med ulike praktiske løsninger formidlet til meg i søvne, de har hjulpet meg med å få biter på plass og gitt meg ekstra styrke under prøvelser. Jeg er overbevist om at vi alle har hjelpere på ulike plan. :) De er der for å styrke oss og hjelpe oss å vokse som person. :sunny

Med andre ord så gir de oss kjærlighet fra en annen dimensjon. :) :sunny :sunny
Antall ord: 300
Det som skiller vinnere fra de som ikke når målstreken er ikke antall seiere, men evnen til å snu det negative om til noe positivt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Slettet_Fighteren

- Lær deg å slippe taket og stol på dine hjelpere. :) :)

Innlegg av Slettet_Fighteren »

nei takk. jeg trenger ikke hjelp.
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

- Lær deg å slippe taket og stol på dine hjelpere. :) :)

Innlegg av Astarte »

Hjelpere er fine greier, men når det gjelder mine lyster foretrekker jeg noen som er mer....eh...håndgripelig? :bandit


Men lykke til Sunset! Dette høres spennende ut! :sunny
Antall ord: 29
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Slettet_Fighteren

- Lær deg å slippe taket og stol på dine hjelpere. :) :)

Innlegg av Slettet_Fighteren »

:loool
Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Lær deg å slippe taket og stol på dine hjelpere. :) :)

Innlegg av Bearchild »

Altså, dette med selvtillitt. Omfavner ikke det å være trygg nok på seg selv til å kunne gå i høye hæler, med lilla hår og i tights uten å bekymre seg for blodflekker.. fordi man er komfortabel med den stilen. Uten at det har noe med panikkalder å gjøre.

Et lite sidesprang det der, men en som er så opptatt av at andre gjør så mye rart og kler seg rart oser ikke akkurat av selvtillitt i mine øyne..

Men kanhende man har ekstra nytte av samarbeidsvillige og tilstedeværende hjelpere når resten av verden er glorete og skummel? :bandit
Antall ord: 102
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Fero
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 184
Startet: 24 Sep 2013 01:48
10
Lokalisering: Skottland
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 95 ganger

- Lær deg å slippe taket og stol på dine hjelpere. :) :)

Innlegg av Fero »

Jeg vet ikke hvordan jeg kan stole på noen jeg ikke klarer å få kontakt med, samma hvor hardt jeg prøver :x

Jeg prøver derimot å stole på min intuisjon og magefølelse. Kanskje de henger sammen med ovenfornevnte.
Antall ord: 38
“The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven..”
― John Milton, Paradise Lost

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Lær deg å slippe taket og stol på dine hjelpere. :) :)

Innlegg av jeditrond »

Fero skrev:Jeg vet ikke hvordan jeg kan stole på noen jeg ikke klarer å få kontakt med, samma hvor hardt jeg prøver :x

Jeg prøver derimot å stole på min intuisjon og magefølelse. Kanskje de henger sammen med ovenfornevnte.
Intuisjon og magefølelse er en meget god start for å komme i kontakt med hjelpere og sånn. Har vært der selv og merket en styrking av kommunikasjonen ved å følge intuisjonens "innfall". Da trener en seg opp til å motta ting fra hjelpere og andre som måtte føle for å ta kontakt :mrgreen:
Antall ord: 94
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
11
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- - Lær deg å slippe taket og stol på dine hjelpere. :) :)

Innlegg av xyrea »

Bearchild skrev:Altså, dette med selvtillitt. Omfavner ikke det å være trygg nok på seg selv til å kunne gå i høye hæler, med lilla hår og i tights uten å bekymre seg for blodflekker.. fordi man er komfortabel med den stilen. Uten at det har noe med panikkalder å gjøre.

Et lite sidesprang det der, men en som er så opptatt av at andre gjør så mye rart og kler seg rart oser ikke akkurat av selvtillitt i mine øyne..

Men kanhende man har ekstra nytte av samarbeidsvillige og tilstedeværende hjelpere når resten av verden er glorete og skummel? :bandit
..og her skulle det stå at jeg er enig med Bearchild.
Alle andre er rare, idioter og gjør dumme og/eller rare ting.. og dette er ikke den første posten som gir meg det inntrykket. Hvis dette ikke er meninga burde du kanskje se litt på hvordan du omttaler folk sånn generelt.. hvis det er det du faktisk mener, greit nok. Det er lov.
Sist redigert av xyrea på 10 Okt 2013 19:00, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 171
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Slettet_Fighteren

- Lær deg å slippe taket og stol på dine hjelpere. :) :)

Innlegg av Slettet_Fighteren »

digger folk som er seg selv uansett alder
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Visenda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 193
Startet: 12 Aug 2012 19:34
11
Kjønn (valgfri): dame
Har takket: 75 ganger
Blitt takket: 80 ganger

- Lær deg å slippe taket og stol på dine hjelpere. :) :)

Innlegg av Visenda »

Sier meg enig med Fighteren rett over her. Det er tøft med folk som tør å være seg selve, uansett alder. Om de vill ha lilla hår, er det greit for meg. Hvem vet, kanskje dama er pønker, selv om hun er 90?

Jeg har ingen hjelpere i new age betydelsen, jeg har følgeslagere. Min eneste hjelper er min egen intuisjon.
Antall ord: 66
Finn meg på Facebook http://on.fb.me/1bwmLgV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

- Lær deg å slippe taket og stol på dine hjelpere. :) :)

Innlegg av Astarte »

Jeg nærmer meg 40 med stormskritt og elsker det. Jeg har heller ikke noen A4-stil, og kjenner at det er helt greit.

Mine kolleger respekterer meg, mine venner elsker meg, og mine elever syns det er dritkult.

Mattsvart, kjettinger, nagler og litt hæler gjør seg helt greit for meg. Og mitt avfarvede hår skinner nok godt i solnedgangen. Jeg er naturlig rødhåret, og det syns.

Men så er jeg trygg på meg selv da. Med hjelp av mine hjelpere.

Og meg selv.
Antall ord: 89
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- - Lær deg å slippe taket og stol på dine hjelpere. :) :)

Innlegg av Svartepus »

Visenda skrev:Min eneste hjelper er min egen intuisjon.
Disse ordene likte jeg. Jeg er på omtrent samme stasjonen som deg ;)

Jeg har ikke kontakt med hjelpere og er ikke så sikker på at jeg tror jeg har noen heller. Om de er der tror jeg uansett ikke jobben deres er å dytte meg fremover hele tiden og vise meg på kartet hvor jeg skal. Hvor blir det av fri vilje og en bratt og fin læringskurve i livet da? Jeg vil ikke "stole på hjelperne", jeg vil velge selv og ta ansvar for mine egne valg. Ganske greit egentlig :mozilla_smile:

...Og så elsker jeg folk som tør å være seg selv, uansett om de trives som grå mus, fyller hele fargesirkelen med hår og klær, eller velger stil etter dagshumør. Det er forfriskende med sånne mennesker da de driter i hva andre mener samtidig som de gjerne også driter i at andre kler seg "rart" eller panikkalderaktig. Mangfold er fint :mozilla_wink:
Antall ord: 169
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !