Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerSøke hjelp og støtte hos hjelpere

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
moltepia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 78
Startet: 11 Sep 2013 18:04
10
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 14 ganger

Søke hjelp og støtte hos hjelpere

Innlegg av moltepia »

Kan man søke støtte og hjelp hos hjelpere når man føler man trenger litt ekstra for en periode?
Og kan man spørre hjelperen sin om han kan be en annens hjelper om å gi ekstra støtte til den personen?
Utgir meg selv litt nå men. Jeg har ei tennåringsdatter som sliter litt med deprisjoner. Hun er i systemet for å få hjelp, så derfor lurte jeg på om jeg kan be min hjelper om hennes hjelper kan gi henne ekstra støtte en tid fremover til hun føler seg bedre igjenn?
Og hvordan spør man om hjelp? Ved meditering? Og hvordan kan man spørre?
Antall ord: 112

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Søke hjelp og støtte hos hjelpere

Innlegg av Lilja »

Jeg tror at du allerede har fått formidlet spørsmålet til "de rette instanser". Jeg er helt sikker på at intensjon er viktigere enn metoder, og at ditt ønske om at hun skal få hjelp veier tyngre enn alle metoder som måtte finnes for å be om den.

Det er ikke sikkert at hjelpen kommer på den måten du tenker er den beste. Man får ofte den hjelpen man trenger, men det er ikke alltid det samme som det man tror man trenger.

Jeg ønsker dere alt godt!
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TereseBee
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 57
Startet: 23 Sep 2013 22:39
10
Kjønn (valgfri): Beach **;)
Lokalisering: Ateist Land (dessverre)
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 18 ganger

- Søke hjelp og støtte hos hjelpere

Innlegg av TereseBee »

Du kan enten si det høyt eller tenke det høyt inni deg, som oftest tror jeg du kan henvende deg til hjelperen din med bekymringene, og hjelperen sørge for at beskjeden kommer frem på riktig måte (altså til hennes hjelper).

Det skal nok gå bra! :)
Antall ord: 49
People who deny the existence of dragons are often eaten by dragons. From within.
-Ursula K. Le Guin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Fero
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 184
Startet: 24 Sep 2013 01:48
10
Lokalisering: Skottland
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 95 ganger

- Søke hjelp og støtte hos hjelpere

Innlegg av Fero »

Når jeg ber, ber jeg til "alle det måtte gjelde" (engler, guider, Gud, ånder, you name it..), og jeg ber endel om at mannen min får den støtten han trenger etter at datteren hans døde i sommer. Da ber jeg om at de som hører til meg, snakker med dem som hører til ham. Så ja, jeg ber mine hjelpere snakke med hans hjelpere. Også krysser jeg fingrene og sender gode tanker :)
Antall ord: 79
“The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven..”
― John Milton, Paradise Lost

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links