Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerprøvde meg på meditasjon

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
moltepia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 78
Startet: 11 Sep 2013 18:04
10
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 14 ganger

prøvde meg på meditasjon

Innlegg av moltepia »

Leste på nett at man skulle tenke seg man befant seg sittende på en gressplen og følge veien bort til en port åpne den, igjennom en skog ov..til man kom til et lys og et bål. Der skulle man møte på hjelperene sine.
Så jeg gjorde et forsøk. Trur det ble mere fantasi jeg. Men kan jo fortelle min reise hehe.
Begynte med jeg forestilte meg jeg satt på plena, gikk bort til en port, åpnet den. Gikk i en skog. Der så jeg en eldre man med langt hvit hår, litt krokete bøyd. Fikk opp et navn Alfred av en eller anna grunn.
Jeg fortsatte videre å gå innover skogen. Etter hvert så jeg en hvit vakker enhjørning med hvit lang man. Finnes enhjørninger i åndeverden da? Tenker det må ha vært fantasi.
Istedet for å gå inn mot et bål, så så jeg et veldig gammelt naust. Litt forfalt. Enhjørningen fulgte meg hele veien. Nauste åpnet seg og jeg gikk inn, så et hav og en solnedgang. Satte meg i en robåt og rodde mot solnedgangen. Når jeg kom nærme sola så kom jeg inn i den som en tunnel, og fikk en fartsfølelse igjennom det lyset. Kom ut av den, og kom til det bålet. Der var en mann med veldig grovt ansikt, langt hår som var brunt, men litt mørk grålig. Hadde en stor jakke/kappe med brede skuldre.Minte meg om en viking igrunn. Det var flere der, men jeg så de ikke skikkelig. Men så kom et av barna mine inn døra så jeg skvatt til og kom ut av medisjonen.
Var veldig avslappende følelse og meditere. Men trur nok dette var mere fantasi enn at jeg var på vei til å møte hjelperene:)
Men var en litt artig opplevelse likevel. Spesielt tunnelen inne i sola som var som en tunnel og tunnelveggene var sol hvitgultlys som man fikk en fartfølelse. Vanskelig å beskrive.
Dere trur sikkert jeg er småsprø, og er nok sikkert det også hehe

Men er det noen som har erfaring med meditasjon og få kontakt? Og hvordan var det.
Antall ord: 370

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Fero
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 184
Startet: 24 Sep 2013 01:48
10
Lokalisering: Skottland
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 95 ganger

- prøvde meg på meditasjon

Innlegg av Fero »

Du høres i hvert fall flinkere ut enn meg! Og hva er egentlig det viktigste? At du får slappet av og lar tankene flyte, eller at du møter din hjelper første gang du prøver? :)
Antall ord: 39
“The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven..”
― John Milton, Paradise Lost

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
moltepia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 78
Startet: 11 Sep 2013 18:04
10
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 14 ganger

- prøvde meg på meditasjon

Innlegg av moltepia »

Ja det var jo avslappende iallefall og litt spennede på samme tid :)
Trur jeg skal fortsette med dette. For jeg har så mye som svirrer oppi hodet fortiden, så var litt godt å koble av :)
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links