Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerUtseendet på hjelpere, forskjell ift. hvem som ser på dem?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Utseendet på hjelpere, forskjell ift. hvem som ser på dem?

Innlegg av jeditrond »

Har noen funderinger over dette med hvordan hjelpere og guider velger å vise seg etter rare opplevelser både for meg selv og andre jeg har snakket med om dette :)

For å ta meg selv først; Anubis viser seg i klassisk form for alle som "ser" mot meg virker det som, utenom de som er i ferd med å "våkne" de skjønner ikke helt hva de ser for noe :) Så har man da min kommende kjærestes guide/høyere jeg, gudinnen Bast. Hun henger rundt meg nokså ofte, sannsynligvis for å hjelpe meg å bli vant til å ha samboer eller noe sånt, men også for å hjelpe meg på ymse paranormale oppdrag. Hun har valgt å vise seg som noe helt annet, istedenfor sin sedvanlige klassiske figur som menneskekvinne med kattehode, bruker hun da en japansk spill/tegneseriefigur med katteører. Er usikker på hvordan hun fremstår for andre, min søster ser ut til å se henne slik som jeg gjør, men det kan være påvirkning fra meg som spiller inn her. Det jeg funderer på er hvordan Anubis ser ut for min "tilkommende" :)

På den annen side vet jeg om guider/høyere jeg som for sine "personer" oppfattes som både snille, tålmodige og hjelpsomme, men bruker symbolikk fra f.eks. egyptiske guder igjen. Og andre som ser disse guidene får smånoia fordi de oppfatter denne guden/gudinnen som skummel. Så kan man da spørre seg er det den som ser som oppfatter det de ikke helt forstår som skummelt? Eller gjør hjelperen seg skummel for morro skyld kanskje? Det mangler ikke på humor blant åndene, det er ihvertfall sikkert, men kan det da være at noen klarsynte ikke forstår at det er humor inne i bildet? :mrgreen:

Noen meninger/tanker rundt dette der ute i paraland? :)
Antall ord: 308
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

- Utseendet på hjelpere, forskjell ift. hvem som ser på dem?

Innlegg av g.r.y »

Dette er et emne hvor jeg også innehar en rekke spørsmål i retning av de Jeditrond stiller.
Jeg er imidlertid også usikker på hva som innbefattes av begrepet.. -Altså.. Består disse hjelperne hovedsakelig av folk (og muligens enkelte dyr) som nå befinner seg på "den andre siden" (eks. familie/nære relasjoner)? Eller refereres det her til vesner/livsformer uten kjent artstilhørighet i den 3 dimensjonale verden, for å si det slik (eks. engler, etc)?
I tillegg lurer jeg på om vi alle har hjelpere, om det dreier seg om en, flere, eller om dette varierer?..
Antall ord: 99
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Utseendet på hjelpere, forskjell ift. hvem som ser på dem?

Innlegg av jeditrond »

Alle har hjelpere, såpass er jeg sikker på. Antallet varierer fra person til person, men det er visst slik at de som praktiserer paranormalt har flere uten at jeg har forstått hvorfor. Hjelpere er sjeldent nære familiemedlemmer som har gått bort, men familie kan komme innom på besøk fra tid til annen :) Og man kan ha dyr som hjelpere også, s.k. totemdyr f.eks. Dette med engler er jeg skeptisk til, men vet om flere ikke-kristne som har hjelpere av engeltypen, så det er vel noe i det. Anubis kan jo kanskje sammenlignes med en engel, mere bestemt Azrael, "dødsengelen" :D Så det kan være at hjelperne rett og slett bruker engelsymbolikk for de det gir mening for, mens jeg får egyptiske guder/gudinner på besøk istedenfor samt noen andre :mrgreen:
Antall ord: 140
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

- Utseendet på hjelpere, forskjell ift. hvem som ser på dem?

Innlegg av g.r.y »

Dette er utrolig interessant, da disse vesnene nok må sies å tilhøre en, i allefall foreløpig, fremmed verden for meg.. Mine møter med det såkalt paranormale, er i alle i utgangspunktet jordiske folk & fe som har tatt steget over til ´den andre siden`, hvilket med den senere tids aksept knapt kan defineres som paranormalt lenger (lol)..
Disse livsformene som ikke har utgangspunkt i vår "normale" sanseverden, er det imidlertid i mine øyne langt vanskeligere å akseptere. Det strander liksom på en måte med at jeg på ingen måte finner grunnlag til å benekte deres eksistens, -samtidig som jeg heller ikke har noe som bekrefter denne, -beklageligvis.. :)
Antall ord: 110
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Utseendet på hjelpere, forskjell ift. hvem som ser på dem?

Innlegg av jeditrond »

Husk at alle er ånder, de bare viser seg som noe som gir mening for hver spesifikke person virker det som. Utseendet med symbolikk som er forståelig for den ene personen. Disse "gudene" er ikke annet enn høyt utviklede ånder som har vært en del runder på Jorda før og nå mer eller mindre kun jobber fra den andre siden.

Det at du kun merker/ser mennesker, er sikkert fordi de merker at du ikke er klar for noe virkelig rart noe ennå :D
Antall ord: 87
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Brandal
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 05 Aug 2013 23:03
10
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

- Utseendet på hjelpere, forskjell ift. hvem som ser på dem?

Innlegg av Brandal »

Synes det høres veldig sannsynlig ut eg. De av mine eg kan se er ikke de samme andre ser. Eg har heller aldri sett den som andre kan se. De eg kan se er det et fåtall andre som beskriver som en skygge. Kanskje de gjør det med vilje..
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Utseendet på hjelpere, forskjell ift. hvem som ser på de

Innlegg av jeditrond »

Brandal skrev:Synes det høres veldig sannsynlig ut eg. De av mine eg kan se er ikke de samme andre ser. Eg har heller aldri sett den som andre kan se. De eg kan se er det et fåtall andre som beskriver som en skygge. Kanskje de gjør det med vilje..
Ville ikke forundre meg om det gjøres med vilje, det er mye humor ute og går blant hjelpere. Sånn som i et tilfelle hvor en bekjent spurte om jeg kunne se hjelperne hennes sånn på avstand a la remote viewing. Som sagt så gjort, det jeg "fikk opp" var en gjeng demoner som var så over the top Hollywood-demoner/småjævler at jeg ikke kunne annet enn å le. Det var selvsagt ikke demoner, men disse hjelperne ville muligens teste reaksjonen min ved å vise seg som noe mange forbinder med "onde ting" :D
Antall ord: 151
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Brandal
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 05 Aug 2013 23:03
10
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

- - - Utseendet på hjelpere, forskjell ift. hvem som ser på

Innlegg av Brandal »

jeditrond skrev:
Brandal skrev:Synes det høres veldig sannsynlig ut eg. De av mine eg kan se er ikke de samme andre ser. Eg har heller aldri sett den som andre kan se. De eg kan se er det et fåtall andre som beskriver som en skygge. Kanskje de gjør det med vilje..
Ville ikke forundre meg om det gjøres med vilje, det er mye humor ute og går blant hjelpere. Sånn som i et tilfelle hvor en bekjent spurte om jeg kunne se hjelperne hennes sånn på avstand a la remote viewing. Som sagt så gjort, det jeg "fikk opp" var en gjeng demoner som var så over the top Hollywood-demoner/småjævler at jeg ikke kunne annet enn å le. Det var selvsagt ikke demoner, men disse hjelperne ville muligens teste reaksjonen min ved å vise seg som noe mange forbinder med "onde ting" :D
Får bare en sterk følelse av at de eg kan se absolutt ikke vil sees av andre mennesker. Har blitt fortalt eg har en gul katt, men den har eg aldri sett selv.
Antall ord: 188

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
aliena
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 13 Aug 2005 10:34
18
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 10 ganger

Re: Utseendet på hjelpere, forskjell ift. hvem som ser på dem?

Innlegg av aliena »

Etter min erfaring kan hjelpere og guider vise seg som de vil, men de har og tar ofte en form som er relevant for den de viser seg for, og/eller som de selv liker eller opplever er i harmoni med det de ønsker å bidra med i personens liv.

Avdøde familiemedlemmer viser seg stort sett alltid som da de levde, fordi de befinner seg i det såkalte etterlivet/åndeverdenen, som holder til i de øvre nivåer av det astrale planet. Det astrale planet er en del av jordens aura slik jeg ser det, og personligheten til sjelens siste liv er fortsatt der bevisstheten befinner seg, så lenge det oppleves hensiktsmessig for sjelen det gjelder.

Når vi dør forlater sjelen kroppen, og i samme vendingen som vi "går over" mister vi frykten for å dø og alt som er knyttet til instinktene for overlevelse i kroppen. Det er likevel ikke slik at vi mister "oss selv ved et knips" når kroppen dør, det er mer en gradvis prosess der bevisstheten øker for det som ikke er knyttet til jorden. Det varierer også hvor knyttet den enkelte sjelen er til jordlivet like etter døden, men mange ønsker å følge sine pårørende som hjelpere etter sin død. Det vi kaller "den andre siden" er ikke ETT sted, men alle steder og alle dimensjoner over den 3., men hvor mye vi er i stand til å erfare kommer av på vår egen energi og frekvensene i sjelens vibrasjonsfelt. De fleste befinner se i det vi kan kalle åndeverdenen, frem til de inkarnerer på jorden igjen, eller beveger seg videre til andre sjelerfaringer. For mange har det ikke vært store valget i praksis, de har vært "fanget" i en syklus og ned på jorden igjen, andre har kunne vandre mer fritt mellom ulike dimensjoner og virkeligheter, men dette blir et heeeelt annet tema enn det jeg tenkte skrive om her.

Det samme gjelder for øvrig på jorden, altså i hvilken grad vi kan føle, fornemme og kommunisere med de på den andre siden. Vi kan ikke sanse og sense de som er utenfor vårt eget spekter av frekvenser, i tillegg kommer blokkeringene våre, som kan stå i veien for at vi tar inn så mye som vi potensielt sett kunne, om vi var i balanse og harmoni i kropp og energilegeme. Bør nevnes at vi kan både fjerne blokkeringer for å åpne mer opp for de potensialene vi har med oss fra fødselen (latent i dna), eller heve egne frekvenser for å få tilgang til mer evner og bevissthet enn vi hadde nedfelt og/eller aktivert i formen vår da vi kom inn, eller evt både fjerne blokkeringer og heve frekvensene, slik jeg har skjønt det.

I 4.dimensjon hvor det astrale planet befinner seg (overlapper litt mot 5. dimensjon på det høyeste nivået i4.) finnes ikke tid, og det som for oss på jorden kan føles som år og tiår, er for de på andre siden som her og nå, og alt etter hvor de flytter bevisstheten på jorden og i tid, vil de "dukke opp" i den perioden de er mest interessert i kontakt med pårørende. Det er vanligvis like etter de er kommet over de er mest opptatt av å få kontakt, så selv i de tilfellene der vi ikke er i stand til å føle eller kommunisere med de før det har gått lang tid på jorden, kan den delen vi kommuniserer med av avdøde det var den versjonen av de som nettopp gikk over (slik de opplever det). De har nemlig en utvikling på andre siden også, men ikke gjennom tid som på jorden, men gjennom indre prosesser der vi bl.a frigjør oss fra de begrensningene vi hadde på jorden. På andre siden blir vi en stadig mer integrert del av sjelen i sin helhet (som er langt større enn den delen som inkarnerer). I prosessen mister vi ikke den vi var, men vi utvider opplevelsen av hvem vi er, og det endrer fokus og intensjonene våre. Etter hvert som vi øker bevisstheten av vår egen sjel og det større perspektivet blir vi gjerne mindre engasjert på jorden, med ett unntak, og det er knyttet til at vi har kontrakter med alle vi deler jordlivet med. Disse sjelekontraktene kan strekke seg ut over levetiden, f.eks om den ene dør før den andre, og har forpliktet seg til å være en hjelper. Hver gang den levende tenker på den avdøde som den har en sjelekontrakt med (de fleste vi knytter oss til på jorden, etter min erfaring, men noen er mer gira på rollen som hjelper og dukker først opp, også når noen kontakter den andre siden, f.eks et via et medium), så er hjelperen umiddelbart der, fordi tid og rom er ikke et issue for de på den andre siden.

Alle mennesker har stort sett hjelpere som er familiemedlemmer, svært mange har kjæledyr også, og de byr på emosjonell støtte, mental lindring (roer oss ned, feks) og healing, som er det vi ofte trenger mest. Noen kommer med praktiske råd osv, men det er vanligvis avdøde som nylig gikk over, og fortsatt har mange meninger om jordlivet, ELLER, sjelen som kommer gjennom vet at den pårørende trenger konkrete beviser og råd, for å både vite at kontakten med andre siden er ekte, og fordi de praktiske rådene er det som vedkommende vil ha mest nytte av. Alle vil ikke ha noe igjen for spirituell veiledning, fordi de er ikke mottagelige for det eller ikke vil kunne nyttiggjøre seg det, samt de på andre siden justerer beskjeder ut fra hva vi ber så vel som hva vi kan motta.

For å svare på det du skrev om, Trond, for en evighet siden (hehe), så tror jeg at guidene dine kan vise seg forskjellig eller helt lik, alt etter hva de mener er mest hensiktsmessig. Det er etter min erfaring flere årsaker til at guider viser seg som f.eks egyptiske guder, noen av de er faktisk en del av den arketypiske strømmen av guddommelig bevissthet tilknyttet en spesifikk form, og viser seg i symboler og karaktertrekk som er assosiert til den strømmen av energi. Av og til er det helt vanlige lavere former for bevissthet som bare kler seg ut, hehe, så her må man bruke flere sanser og utøve skilneevne, man MERKER hva som er hva, om man har litt erfaring med energiarbeide. Noe jeg vet du har, og tror heller ikke du har med copycats å gjøre 😉

Når det kommer til de guidene som "skremmer", så tror jeg det handler aller mest om at noen mennesker som søker mot det okkulte og åndelige har "lavere vibrerende" intensjoner når de forsøker å kontakte den andre siden. De har ikke jobbet tilstrekkelig med sitt eget ubevisste og/eller blitt bevisst egne blokkeringer som forvrenger det de ser og opplever. Når jeg skriver "lavere vibrerende" intensjoner, mener jeg ikke negative intensjoner, men egosentriske eller egobaserte intensjoner, ett annet begrep kan være umodenhet, eller bare uvitenhet (om seg selv, om hva man "leker med"), og da vil det de opplever matche de energiene. Det vil si, for eksempel en snill og vennlig guide i "ukjent form", kan sees som og føles som en skummel skikkelse, ikke fordi guiden ER slik, men fordi ubevisst frykt, eller en tillært og begrensende mental overbevisning, er det er filteret den som tuner seg inn drar energien gjennom.

Jeg kan føle og ta inn hjelpere og guider fra både sidefrekvenser i 3/4 dimensjon og i høyere dimensjoner, og ofte ser jeg det samme som andre jeg kjenner som er klarsynte gjør, men enkelte guider vil ikke vise seg, og noen viser seg forskjellig alt etter hvem som ser og hvorfor de tuner seg inn. Angående avdøde hjelpere varierer de hvor "flinke" de er til å koble seg på levende og vise seg og kommunisere. Noen er skikkelig gode på å lage fysiske fenomener, som å dytte ting over ende eller flytte på gjenstander, lage smell og bankelyder, stryke over oss så vi kjenner det fysisk, andre avdøde gjør det aldri, og det virker ikke som alle kan gjøre det heller. Noen kan gjøre sånt, men gjør det ikke fordi familiemedlemmene deres er redde for det, og jeg tror det gjelder andre måter de kan vise at de er der på også. At hjelpere bruker det de kan av evner og ferdigheter, som varierer, men kun der det vil gjøre mennesket godt, og ellers ikke. Det skjer de skremmer oss uforvarende, men det er bare fordi de "har glemt" hvor skummelt det kan være å oppleve såkalt åndeaktivitet på jorden, og bare vil vise at de er der og vil hjelpe oss når vi ber om det. De aller fleste hjelper oss som sagt gjennom subtile endringer i følelser og tanker, som leder oss i retning av en mer positiv opplevelse av oss selv og det livet vi har.

Jeg kan se både småfolk/underjordiske/alver, kraftdyr, elementaler, utenomjordiske, engleskikkelser (dog uten vinger, slik jeg ser de), guider fra ulike plan som viser seg på ulike måter (ikke uvanlig å se de i form av urfolk eller kappekledde skikkelser, f.eks) men det er ikke det jeg SER som betyr mest, men hva jeg føler og intuitivt "vet". F.eks det jeg kaller engler ser jeg sjelden, de er slik jeg tar de inn ENORME skikkelser av gyllent lys i ulike nyanser, og de har varm energi, og de fungerer ofte som beskyttere for særlig sensitive mennesker med svært ren og åpen sjelsenergi, ofte omsluttet av en kropp preget av traumer og mange erfaringer med det vi kan kalle mørke. Dvs fravær av kjærlighetsbevissthet. Jeg blir ofte overrasket når jeg ser engler, fordi jeg merker de ikke nødvendigvis før jeg jobber åndelig med healing eller en reading, de er "usynlige" inntil jeg hever min egen energi og er i en tilstand av "service". Selv om det er få skikkelser som vekker mer ærefrykt (på en positiv måte, "awe" er et bedre ord) merker jeg de rett og slett ikke i min normale hverdagstilstand. Jeg gjenkjenner etter hvert vibrasjonene til mennesker som har engler med seg, men ser og føler de ikke før jeg tuner meg inn. Det er mer vanlig med utenomjordiske guider, egentlig.

Mennesker som velger krevende utfordringer i en inkarnasjon, kombinert med et åndelig kall, eller en healingvei, har ofte mange guider
og hjelpere, og det kan varierer hvor mange det er, alt etter hva man ber og hvilke prosesser man står i. Det å "kun" ha avdøde familiemedlemmer og dyr (som er gått over og man var knytte til) som hjelpere, utover guiden (som virker å være obligatorisk), sier ikke noe om sjelens reelle nivå av bevissthet og utviklingsgrad, kun hva sjelen har som intensjon å erfare i dette livet, så vi bør passe oss for å dømme sjelen på mennesket. Det er heller ikke slik at vi alltid kan se og vite hvem alle hjelperne er, noen trer ikke frem før vi har nådd en viss modning som mennesker og/eller har økt bevisstheten og perspektivet av hva som er mulig. Det kan også være at vi som ser ikke klarer å se alle, altså at de er utenfor vår rekkevidde, eller at vi ikke får lov å fortelle mennesket om de, så de skjuler seg.

Ble langt dette, men tema interesserer meg, og da er det vanskelig å stanse.😅 Jeg sitter ikke på noen fasit, bare deler mine erfaringer og det jeg har forstått og lært hittil. Skulle likt å visst om du har fått mer svar på spørsmålene dine på egenhånd, Trond? Dette er jo lenge siden 😊
Antall ord: 2032

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2808
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Utseendet på hjelpere, forskjell ift. hvem som ser på dem?

Innlegg av Terra »

Aliena, wow, dette var utrolig bra skrevet! Jeg bøyer meg i støvet for deg! Bare sååå enig i det du kommer med! Mine avdøde kjære er med meg og ikke bare føler jeg det selv men andre som "ser" mer enn meg har sakt det til meg uten at jeg har sakt noe til dem om det... Mange gullkorn her for den som ønsker å vite mer mellom himmel og jord... :flower

Og til Jeditrond angående engler... jeg er der litt selv... Kan jo fortelle at jeg har hatt veldig livfulle drømmer om engler og de hadde ikke vinger, men var omtrent 3 meter høye... ;)
Antall ord: 111
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
aliena
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 13 Aug 2005 10:34
18
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 10 ganger

Re: Utseendet på hjelpere, forskjell ift. hvem som ser på dem?

Innlegg av aliena »

Tusen takk for gode ord, Terra :flower

Det høres ut som at du har drømt om de englene jeg av og til ser når jeg healer osv 😉

Jeg mistet moren min i tidlige tenår, og jeg har ikke sett eller hørt henne (unntatt i drømme), men jeg føler henne når hun er med meg. Mormoren min døde i fjor, og hun kan både lage fysiske fenomener (som flere kan høre og oppleve samtidig), vise seg (som bilder i hodet mitt) og jeg kan "høre" henne av og til. Hun vil at jeg skal øve opp mediumevnene mine, det er område jeg ikke har hatt så mye interesse for hittil, og dermed ikke har praktisert noe særlig, så vi får se hva det blir til.

Har vært mer nysgjerrig på guider og å kanalisere budskaper fra de, men da mormor døde så føltes det utrolig godt å få bekreftet det jeg fikk inn av et annet medium. Det gir en slags "fred" i sorgprosessen (som jo er vond uansett) når det åpnes for kommunikasjon mellom denne verden og åndeverdenen, og jeg følte en større dragning mot å lære mer om mediumskap.

Ble en liten avsporing dette, men siden tråden ikke er superaktiv håper jeg det går greit. :blomst
Antall ord: 227

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2808
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Utseendet på hjelpere, forskjell ift. hvem som ser på dem?

Innlegg av Terra »

Aliena, takk som deler. Akkurat slik som jeg tenker det du deler her. :sommerf

De som har gått bort/over før oss de er rundt oss slik føler jeg det også. Når jeg blir kaffetørst (jeg tåler ikke så mye kaffe...) så føler jeg min bror rundt meg...

Mener det vi snakker om er godt innenfor trådens begynnelse, så alt er vel her slik jeg ser det.
Antall ord: 74
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links