Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerkontakte hjelperne sine?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
LunaMelona
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 28 Mar 2014 23:56
10
Kjønn (valgfri): jente
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

kontakte hjelperne sine?

Innlegg av LunaMelona »

Hei! jeg er veldig ny her, og har en del spørsmål!

Jeg har alltid vært en person som tror at det er noe mer mellom himmel og jord enn det folk flest tror. Ingen i min nærmeste familie er hverken religiøse eller tror på noe unaturlig bortsett fra tanta mi. Men selv om jeg tror sterkt på at det er noe mer, har jeg aldri opplevd noe konkret selv, untatt noen små hendelser som jeg er usikker på om bare er tilfeldig, eller om det kan være noe annet.

For noen år siden var jeg med tanta mi på en alternativmesse, som jeg syntes var veldig spennende. Der var det en dame som visstnok kunne se/føle hjelperne til folk ved hjelp av en pendel (tror jeg det var?) jeg satt på en stol og hun gikk rundt meg med pendelen og plutselig stoppet det liksom opp, og sto skrått i lufta. Det skjedde mange ganger og damen sa jeg hadde veldig mange hjelpere, og lurte på om jeg hadde en sykdom av noe slag for jeg hadde så mye energi rundt meg.
Det syns jeg var veldig gøy, for jeg har diabetes 1 som jeg fikk for i 6 år siden da jeg var 12 år. Det var da jeg begynte å tenke på de små hendelsene som har skjedd som jeg tenker kanskje har noe med hjelperne mine å gjøre. Som for eksempel så blir jeg ofte altfor lav eller høy i blodsukkeret mitt pga diabetesen, og da er det veldig ofte at mange blir så lave at de besvimer eller så høye at de får syreforgiftning. Og alle jeg kjenner som har hatt diabetes like lenge som meg, har besvimt mange ganger og blitt innlagt på sykehus veldig mange ganger pga syreforgiftning, Men uansett hvor lav eller høy jeg har blitt i blodsukkeret, så har det aldri skjedd med meg. Om natten kan jeg plutselig våkne og sprette opp, så måler jeg blodsukkeret mitt og da er det alltid unormalt lavt eller høyt, og jeg klarer og komme meg opp og få i meg noe sukker, eller sette insulin før det er for sent.
Er dette bare tilfeldighet eller kan det være hjelperne mine som passer ekstra på? det er det jeg lurer så fælt på, og jeg er så nysgjerrig for jeg har aldri følt noe nærvær eller følt noe til hjelperne mine, men det er mange småting som ofte skjer som jeg ikke helt kan forklare, og jeg lurer veldig på om kan jeg få kontakt med hjelperne mine?
Antall ord: 447
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. ~ Albus Dumbledore

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2806
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

- kontakte hjelperne sine?

Innlegg av Terra »

Høres ut som du får hjelp av skytsengelen/guiden/hjelperen din, og du har sikkert fler. De passer nok på at du får stabilisert blodsukkeret ditt, veldig fint å høre måten dette skjer på. Og sånn som du forklarer det så fint her så virker det som du alt har god kontakt med dem, de når deg i alle fall veldig godt når det er på sin plass. Ellers kan du jo si til hjelperne dine at du gjerne vil ha bedre kontakt med dem, kanskje de også kan gi deg små tegn. Men det har du jo allerede fått. :)
Antall ord: 108
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Evangelion
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 02 Apr 2014 21:31
10
Blitt takket: 1 gang

- kontakte hjelperne sine?

Innlegg av Evangelion »

Jeg og har lurt på hvordan jeg kan ta kontakt med de? Forslag?
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2806
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

- - kontakte hjelperne sine?

Innlegg av Terra »

Evangelion skrev:Jeg og har lurt på hvordan jeg kan ta kontakt med de? Forslag?
La dem vite at du ønsker mer presis kontakt helt enkelt. Si til hjelperne dine at du gjerne vil ha bedre kontakt med dem, og spør om de kan gi deg små tegn slik at du skjønner at det er dem. Husk på å være ekstra åpen for deres små eller store tegn så du ikke går glipp av dem. ;)
Antall ord: 78
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links