Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerNår man er redd for det dyret man har som kraftdyr?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

blåreven
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 24 Jun 2015 10:36
8

Når man er redd for det dyret man har som kraftdyr?

Innlegg av blåreven »

Hei, alle sammen!

Jeg er helt ny her, og jeg er ganske ny på dette med spiritualitet og slikt også. Det vil si, jeg har alltid følt meg spirituell, men det er ikke før de siste par årene at jeg har akseptert denne siden ved meg selv, ettersom jeg alltid var veldig styrt av fornuften, og kun stolte på fakta, som barn og ungdom. Og det er først nå nylig at jeg har forsøkt å sette mine egne tanker rundt spiritualitet, i "system" (hvis det gir mening).

Jeg fikk nylig en reading av et medium, og da jeg spurte hva som er kraftdyret mitt, sa han at han så en hest, et par hunder og to katter (i den rekkefølgen). Den ene hunden var visstnok en schäfer. Nå har jeg fått tenkt litt på det han sa, og dette med hesten og schäferen fascinerer meg veldig. Årsaken til det, er at jeg pleide å være livredd for hester, og fremdeles er veldig redd for schäfere. Jeg er utrolig glad i dyr generelt, men jeg ble kastet av en hest som liten (jeg gikk i barnehagen på den tiden), og fra da og frem til jeg fikk prøve å ri på en hest da jeg var rundt 16 år, var jeg kjemperedd for dem. Men etter den opplevelsen jeg hadde som 16-åring, ble jeg utrolig glad i og fascinert av hester - skjønt jeg har fremdeles respekt for dem, og frykter dem ennå litt. Schäferhunder er jeg fremdeles veldig redd for - hovedårsaken er at en stor schäfer kom løpende mot meg og plasserte potene sine på brystkassen min, og dermed meiet meg overende, en gang da jeg var liten. Av én eller annen grunn, har denne episoden med schäferen aldri sluppet taket i meg - jeg husker den som om det var i går.

Dette er kanskje merkelige spørsmål, men jeg tenkte at dette var et trygt sted å stille dem: Hva kan dette bety - kan disse tingene henge sammen? Kan det ha vært en årsak til at den schäferen henvendte seg til meg på den måten for alle de årene siden? Og hva gjør man når man faktisk er redd for kraftdyret sitt? Bør jeg prøve å gjøre noe med det? Neste gang jeg treffer en schäfer - hvordan håndterer jeg den? Jeg innser at dette kanskje er tåpelige spørsmål, men jeg er som sagt helt ny på dette, og har akkurat begynt å sette meg inn i dette med kraftdyr. Jeg leser og leser, men jeg tenkte å spørre noen med erfaring, så derfor henvender jeg meg her :-) På forhånd takk for eventuelle innspill!
Antall ord: 461

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Når man er redd for det dyret man har som kraftdyr?

Innlegg av Asbjørn »

Ikke gjør noe du ikke liker.

Det første jeg ville gjort, var å sjekke egenskapene til de kraftdyra en tror en har.

Her er en google link som kan sette deg på sporet av svar.

https://www.google.no/search?q=animal+t ... imal+totem

Denne linken er nede pr 18/7-17, men kan komme opp igjen ( ser ut som server feil).
http://linsdomain.com/totems.htm

Du skal huske på at det er ikke selve dyret som er totemet ditt, det er energiene fra den åndelige siden.
De forskjellige dyrene har hver sine egenskaper, og det er disse du skal bite deg merke i,
og se om du "kjenner deg hjemme" i.

Ps; Velkommen !

A
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links