Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterNASA

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

NASA

Innlegg av UFO »

Nasa avviser påstand om utenomjordisk liv - eller ??
Kan vi håpe på at det kommer en eller annen "bombe" av en lenge holdt hemmelighet, eller er det alt for mye å håpe på. Tenk om det kunne skje, ja det er lov å håpe. Problemet er vel at da har NASA mye å svare for, skjønt de har vel kokt i sammen en unnskyldning før de eventuelt slipper "katten ut av sekken".

Hvor mye man skal legge i Hackergruppen Anonymous sin annonsering vet ikke jeg.. (Trolig ingen ting).

http://www.nettavisen.no/nyheter/nasa-a ... 53023.html
Antall ord: 99
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: NASA

Innlegg av g.r.y »

Vil nødig være en 'downer' her, men jeg klarer bare ikke å frembringe den store optimismen når det kommer til Amerikansk shit..
Antall ord: 24
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: NASA

Innlegg av UFO »

g.r.y skrev:Vil nødig være en 'downer' her, men jeg klarer bare ikke å frembringe den store optimismen når det kommer til Amerikansk shit..
Nei det har du nok rett i g.r.y optimismen er ikke på topp her heller
Antall ord: 45
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: NASA

Innlegg av UFO »

Congressman to NASA: Ancient Alien Cities On Mars? 7/19/17

https://www.youtube.com/watch?v=mpTSP178y_M

Svaret var jo som forventet, synd at kongressmannen ikke dro denne lenger, men tiden hans var vel ute, og det var sikkert beleielig for nasa.
Jeg klarer nok aldri å befri meg fra min ituisjon om at nasa farer med løgn og bedrag. Ikke bare mht. Mars, men mye annet også.
Antall ord: 70
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: NASA

Innlegg av Bearchild »

NASA- Never A Straight Answer. :blahblah
Antall ord: 5
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: NASA

Innlegg av g.r.y »

Bearchild skrev:NASA- Never A Straight Answer. :blahblah
rofl

At ting & tang holdes skjult, er det neppe noen tvil om, men jeg er oxo rimelig sikker på at det kun er (en) viss(e) spesialavdeling(er) innen NASA som er 'med på' dette her, på samme måte som det er innen CIA.

Jeg har blitt kjent med et par som jobber der, og kan for mitt bare liv ikke kombinere deres fremtoning med å holde tilbake info av denne typen. Intensiteten de utviser ihht å finne ut av & oppdage ting, for så å vise det til verden, er rett & slett alt for sterk til at det kan være noe 'fake' her.
Det samme intrykket har jeg av Steven Hawkins. Ikke at jeg så mye som har fått sagt 'Hei' til ham (he, he), men personligheten hans som kommer til uttrykk gjennom presentasjonene & dokumentarene hans stemmer oxo dårlig overens med en sånn topp sikkerhetsklarert for militære & etteretningsmessige hemmeligheter som dette..
Antall ord: 160
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Paradise_Lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 03 Jul 2017 20:23
6
Kjønn (valgfri): Har penis
Lokalisering: My own personal hell
Blitt takket: 4 ganger

Re: NASA

Innlegg av Paradise_Lost »

Dette er nok ganske allment kjent for de som ikke aksepterer bedrag som sannhet, men om du ser på NASA sine live feeds vil du se at det blacker ut noen ganger hver gang det er objekter eller hendelser i rommet som ikke kan bortforklares.

No conspiracy bullshit, just a fact.
Antall ord: 51
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Paradise_Lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 03 Jul 2017 20:23
6
Kjønn (valgfri): Har penis
Lokalisering: My own personal hell
Blitt takket: 4 ganger

Re: NASA

Innlegg av Paradise_Lost »

Nå skrev jeg litt for fort mens jeg tenkte og hørte på musikk.
* de blacker ut (sensurerer om du vil)
hver gang (ikke noen ganger)
Antall ord: 26
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: NASA

Innlegg av g.r.y »

Paradise_Lost skrev:Nå skrev jeg litt for fort mens jeg tenkte og hørte på musikk.
* de blacker ut (sensurerer om du vil)
hver gang (ikke noen ganger)

Spm. er ikke OM det foregår noe 'snusk' her, for det er det vel ikke noe særlig tvil om etterhvert.
Men å bli bevisst på at konspirasjoner & hemmeligholdelser foregår, har imidlertid vist seg å ha en lei tendens til å eliminere alt av bremseklosser når det kommer til konspirasjonsteorier. Nærmest uten unntak, vil de som blir bevisst slike ting ta helt av ihht hva som syntes mulig & sannsynlig, hvilket jeg tror er en av årsakene til at vi står på stedet hvil mht å avdekke hva det er som faktisk foregår, hvordan & hvorfor det foregår, og ikke minst hva som skjules.

Det som syntes klart fra de avtropperne som har snakket, er at sikkerhetsklarering blir tatt til et helt nytt nivå når de rekruterer folk til Area 51. Historien jeg husker spesielt godt, var faktisk fra en som IKKE gikk igjennom nåløyet. Han hadde imidlertid et så sterkt kandidatur at han ble innkaldt til rekrutteringsmøte/intervjuv for en betrodd stilling innen dette her, hvilket vil si at det ikke fantes fnugg av tvil om hans lojalitet, ut fra en allmenn forståelse av begrepet. Her var det altså snakk om å skille de ultra loyale fra de 'Area 51 -lojale', og kandidaten ble tatt imot på dette hemmelige møtestedet på en måte som gav inntrykk av at det nærmest var for en formalitet å regne, da de slo seg ned, og gav seg ut i noe som nærmest lignet en 'bli kjent' samtale. 'Intervjueren' spurte her om kandidatens privatliv var for stabilt og regne, hvilket kunne bekreftes av en kandidat med et svært så successfult ekteskap, noe som ledet til neste spm; Hvorvidt han & hans kone var helt åpne for hverandre, og snakket om hva som opptok dem..
- Og det var her kandidaturet føyk rett ut vinduet ved at han kunne fortelle at hans holdning til ærlighet & lojalitet var de samme i hjemmet som på jobb, og at deres ekteskap var bygget på dette. Han stolte 100% på sin kone, og var ikke i tvil om at hennes støtte hadde en stor del av æren for hans prestasjoner i arbeidslivet og vice versa.
Kandidaten, som ikke hadde all grunn til å tro han hadde nailet dette siste intervjuet, ventet dermed bare på at telefonen skulle ringe. -Det gjorde den imidlertid ikke..
Etter som dagene ble til uker, begynte han selvfølgelig å lure på hvorfor han ikke hørte et pip, og prøvde derav å søke opp folk for å få fisket etter info. -Til ingen nytte (selvfølgelig). Alle hans kontakter ihht til dette her var som sunket i jorden, og fullstendig umulig å oppdreve, selv for en med hans sikkerhetsklarering. Til slutt er det gått såpass med tid, at han tar turen for å snakke med intervjueren i hans kontorlokaler hvor samtalen hadde funnet sted. -Og det var tomt. HELT tomt, og ihht de han snakket med hadde det heller ikke vært noen ved det navnet der..
Alle stedene han var blitt tatt med i de foregående samtaler var slettet for liv, og alle folkene var forduftet.. Han hadde rett & slett aldri vært noen kandidat for noe som helst, da dette noe som helst rett & slett ikke eksisterte. Ikke kunne han bevise noe, for disse samtalene var selvsagt oxo hemmeligholdt ovenfor de i hans eksisterende stilling..
Han klarte imidlertid å hoste opp info fra avtroppere, hvorav han fikk vite at hans nærhet til konen felte ham, da denne jobben avhang av at en ikke hadde nære bånd i privatlivet, da dette ville bety at partneren måtte få noe info ang hans arbeid/arbeidsplass, for ikke snakke om at denne her oxo var trolig til å åpne opp om problemer i så måte..
- Fortsatt sentral innen nasjonens sikkerhetstjeneste, med andre ord, men et kandidatur som åpenbart ble ansett som en kjempeglipp, og derav utgjorde en fare for folkene rundt Area 51.

Min fornemmelse av sensurer av denne typen og andre tegn på hemmeligholdelse, er at den generelle staben som jobber innen disse organisasjonene i bunn & grunn lurer på det samme som oss. De er nok ikke bare (om mulig) enda mer bevisst på disse hemmelige avdelingenes eksistens, men oxo på konsekvensene av å begynne seriøst detektivarbeid for å få det avdekket. - Sikkerheten & de faktiske konsekvensene er garantert ikke blitt noe mindre med Snowden, for å si det sånn..

Jeg tror at for å ha noe håp om å få tak på dette her, er en nødt til å gå sakte & forsiktig frem. Fokuset bør være fullt & helt på ting rundt de avdelinger som har med utenomjordisk liv i hht global sikkerhet å gjøre, og jobbe seg videre derfra. Ellers blir gapet for stort, og ikke minst vil noe sånt som 99% av efforten kun bli paranoid rør rundt døde spor med dead ends :alim
Antall ord: 843
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !