Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisIlluminati, NWO

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: Illuminati, NWO

Innlegg av Morris »

-Pedersen- skrev: 19 Mar 2019 20:21 Åjåj, trådstarter her!

Hadde helt glemt denne siden og mine innlegg her. Tilfeldigheter førte til at jeg måtte inn på min gamle e-post konto og ser der en e-post fra dette nettstedet.

Følte da for å skrive noen ord.

Jeg er nå 31 år og det er 7 år siden jeg skrev innlegget. Jeg kan vel ikke si at jeg har endret særlig oppfattning, foruten mer dybde.

Vil si at man skal ikke være alt for opphengt i dette heller, men sunn tankegang er aldri feil. Uansett så er livet verdt å leve til det fulle og man burde ikke grave seg for dybt å bli en "outsider", men heller kanskje være den endringen man vil se i livet. "If not me, then who?"

Jeg vil etterlate dere med en video på ca 20 minutter. Den har jeg redigert selv, ikke super proff redigert men helt ok.
PS: Den første delen på 10 min kan virke litt tung, men utrolig lærerikt.

https://www.youtube.com/watch?v=k9_XSjahXUA - tilbakemeldinger mottas med takk :)
Først og fremst velkommen tilbake til tråden din og forumet som er veldig stille for tiden. Men tidligere medlemmer kan lokkes tilbake ser jeg. :vink Videoen var interessant den, men jeg tror at årsaker vil kunne styres av langt enklere ting enn ved manipulering?
Antall ord: 234

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links