Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisBy i Sør-Amerika terroriseres av en GNOM!

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Borte..

- - - By i Sør-Amerika terroriseres av en GNOM!

Innlegg av Borte.. »

Kjasp skrev:
Vermilion Oriol skrev:Jeg skrev som en 14-åring i 2008? :shock:

Jeg savner gamle-tråder-tråden min! :(

For å ikke spore av....... :lol :lol3 :haha :laughing :haha :loool
Hahaha! Fikk plutselig en mail om et svar på emne. Oiiioioi, dette er lenge siden! Og siden da har jeg blitt ateist! Fire år går jævlig fort virker det som!

Haha...sånn kan det gå :D Ja den gjør det og jo lengre tiden går, jo flauere blir jeg av å lese eldgamle innlegg fra fjortis-årene :lol: Snakk om å ha vært på bærtur :oops:

Velkommen tilbake da...hehe ;)
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kjasp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 117
Startet: 25 Nov 2006 13:44
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Elverum
Blitt takket: 1 gang

- - - - By i Sør-Amerika terroriseres av en GNOM!

Innlegg av Kjasp »

Vermilion Oriol skrev:
Kjasp skrev:
Vermilion Oriol skrev:Jeg skrev som en 14-åring i 2008? :shock:

Jeg savner gamle-tråder-tråden min! :(

For å ikke spore av....... :lol :lol3 :haha :laughing :haha :loool
Hahaha! Fikk plutselig en mail om et svar på emne. Oiiioioi, dette er lenge siden! Og siden da har jeg blitt ateist! Fire år går jævlig fort virker det som!

Haha...sånn kan det gå :D Ja den gjør det og jo lengre tiden går, jo flauere blir jeg av å lese eldgamle innlegg fra fjortis-årene :lol: Snakk om å ha vært på bærtur :oops:

Velkommen tilbake da...hehe ;)
Jo, takktakk. Spørs hvor lenge jeg kommer til å være her nå da?
Antall ord: 114
Søstra mi er DOMONSTRET!!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- - - - - By i Sør-Amerika terroriseres av en GNOM!

Innlegg av Borte.. »

Kjasp skrev:
Vermilion Oriol skrev:
Kjasp skrev:
Hahaha! Fikk plutselig en mail om et svar på emne. Oiiioioi, dette er lenge siden! Og siden da har jeg blitt ateist! Fire år går jævlig fort virker det som!

Haha...sånn kan det gå :D Ja den gjør det og jo lengre tiden går, jo flauere blir jeg av å lese eldgamle innlegg fra fjortis-årene :lol: Snakk om å ha vært på bærtur :oops:

Velkommen tilbake da...hehe ;)
Jo, takktakk. Spørs hvor lenge jeg kommer til å være her nå da?

Vel det er vel opp til deg som ateist :D Nå ser du vel alt i et annet perspektiv og det kan man leve på en god stund her inne. Disse andre skeptikerene/ateistene holdt jo på leeenge med sine kampanjer liksom før de forsvant :lol:
Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- By i Sør-Amerika terroriseres av en GNOM!

Innlegg av ludoburgero »

De har vel gjort sin jobb, skeptikerne.
Nå snakker tross alt folk om peniser i kålblader istedenfor om gaver fra hjelpere :lol:
Antall ord: 22
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- By i Sør-Amerika terroriseres av en GNOM!

Innlegg av Borte.. »

Det og at det er sånn...hva da...10 stykker ( ? ) som er aktive på forumet for tiden. Gir ikke mye rom for å utvide horisonten på den måten. Spesielt når flertallet har vært medlem i hundre år.
Btw...peniser i kålblad?

Vel for å unngå avsporingspolitiet. Jeg står fremdeles på mitt; jeg tror fremdeles ikke at den gnomen er real & heterosexual!
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Magne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 29 Sep 2015 19:27
8

Re: By i Sør-Amerika terroriseres av en GNOM!

Innlegg av Magne »

Kjasp skrev:http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 902014.ece

Det er en liten videosnutt på den siden.
Se på hvordan måten gnomen går på.. Det ser faktisk ut som den "danser" på en måte, men det er min oppfatning da. Det hopper jo litt sånn sidelengs.

Vi har disse i Norge og. Ihvertfall en. Jeg vet om en plass om noen tør. Som jeg vet. Så er de ikke noe å spøke med. Å jeg lurer på om de også har noen slags healing evner eller noe. Vær forsiktig. Disse er ikke en spøk. Det er helt sikkert.
Antall ord: 107

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: By i Sør-Amerika terroriseres av en GNOM!

Innlegg av Bearchild »

Magne skrev:
Kjasp skrev:http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 902014.ece

Det er en liten videosnutt på den siden.
Se på hvordan måten gnomen går på.. Det ser faktisk ut som den "danser" på en måte, men det er min oppfatning da. Det hopper jo litt sånn sidelengs.

Vi har disse i Norge og. Ihvertfall en. Jeg vet om en plass om noen tør. Som jeg vet. Så er de ikke noe å spøke med. Å jeg lurer på om de også har noen slags healing evner eller noe. Vær forsiktig. Disse er ikke en spøk. Det er helt sikkert.
Nå svarte jeg i den andre tråden din før jeg så at du hadde skrevet her..

Hvis denne "gnomen" du møtte helbredet deg og slett ikke gjorde noe galt forstår jeg ikke hvorfor du mener man skal være forsiktig? Du får det til å høres ut som om det er noe skummelt og farlig. :dontknow
Antall ord: 169
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Magne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 29 Sep 2015 19:27
8

Re: By i Sør-Amerika terroriseres av en GNOM!

Innlegg av Magne »

Bearchild skrev:
Magne skrev:
Kjasp skrev:http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 902014.ece

Det er en liten videosnutt på den siden.
Se på hvordan måten gnomen går på.. Det ser faktisk ut som den "danser" på en måte, men det er min oppfatning da. Det hopper jo litt sånn sidelengs.

Vi har disse i Norge og. Ihvertfall en. Jeg vet om en plass om noen tør. Som jeg vet. Så er de ikke noe å spøke med. Å jeg lurer på om de også har noen slags healing evner eller noe. Vær forsiktig. Disse er ikke en spøk. Det er helt sikkert.
Nå svarte jeg i den andre tråden din før jeg så at du hadde skrevet her..

Hvis denne "gnomen" du møtte helbredet deg og slett ikke gjorde noe galt forstår jeg ikke hvorfor du mener man skal være forsiktig? Du får det til å høres ut som om det er noe skummelt og farlig. :dontknow
Tror ikke du skjønner helt. Det skal ikke være mulig det som skjedde meg. Dette skjedde meg for over 10 år siden. Disse prøver å skremme deg. Å visst du tror at når du ser en sånn at du kan sette deg ned å prate med han. eller den. Så tar du kraftig feil. Jeg er 34 år å driver ikke med tull. Jeg har valgt å ikke si noe. Helt til jeg så at det var flere som hadde sett samme greia. Å de kan være farlig. Visst den gjorde meg frisk. Hva annet kan den gjøre da??? Tenker du ikke sånn?? Jeg kan ta deg med dit. Så får vi se hvor tøff du er i trusa når den plutselig springer mot deg. For det er det de gjør. Jeg er interessert i å vite mere om disse. Har ikke på ti år turt å dra opp dit igjen. Jeg er en sunn gutt med godt sundt bindvett. Å dette var noe jeg bare så en gang. Jeg har de ikke springende rundt huset mitt. Bare for å knstatere at jeg er normal!
Antall ord: 358

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: By i Sør-Amerika terroriseres av en GNOM!

Innlegg av Bearchild »

Magne skrev:
Tror ikke du skjønner helt. Det skal ikke være mulig det som skjedde meg. Dette skjedde meg for over 10 år siden. Disse prøver å skremme deg. Å visst du tror at når du ser en sånn at du kan sette deg ned å prate med han. eller den. Så tar du kraftig feil. Jeg er 34 år å driver ikke med tull. Jeg har valgt å ikke si noe. Helt til jeg så at det var flere som hadde sett samme greia. Å de kan være farlig. Visst den gjorde meg frisk. Hva annet kan den gjøre da??? Tenker du ikke sånn?? Jeg kan ta deg med dit. Så får vi se hvor tøff du er i trusa når den plutselig springer mot deg. For det er det de gjør. Jeg er interessert i å vite mere om disse. Har ikke på ti år turt å dra opp dit igjen. Jeg er en sunn gutt med godt sundt bindvett. Å dette var noe jeg bare så en gang. Jeg har de ikke springende rundt huset mitt. Bare for å knstatere at jeg er normal!
Hvor tøff jeg er i trusa faktisk.. :loool

Men du har rett, jeg skjønner nok ikke helt. Jeg forstår at møtet du hadde gjorde sterkt inntrykk. Men igjen, siden den faktisk gjorde deg frisk virker den ikke umiddelbart farlig for meg ihvertfall. Jeg tenker heller ikke automatisk at den sikkert kan gjøre folk syke også.. kanskje den kan det, men det er jo ikke det samme som at den vil det?

Så nei, jeg forstår fortsatt ikke at den er farlig eller noe man må passe seg for. At et kort møte med noe ukjent på en øde landevei kan kjennes ubehagelig er så sin sak, men siden du forteller (i den andre tråden) at du kjørte den i møte og tilogmed forsøkte å kjøre på den var den nok ikke spesielt mannevond siden den altså valgte å gjøre deg frisk heller enn å stikke kjepper i hjula dine. Og siden det ble med dette ene møtet for over 10 år siden synes jeg ikke du skal gå rundt og være redd for hva som eventuelt lusker rundt i buskene.
Antall ord: 380
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: By i Sør-Amerika terroriseres av en GNOM!

Innlegg av Asbjørn »

Her er det en video :

lUElt2LzUbk

Men jeg er stygt redd for at dette er en fake video,
laget for å "se ekte ut"....

Men - om videoen er fake, så er nok ikke eksistensen av disse vesenene det...

A
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Magne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 29 Sep 2015 19:27
8

Re:

Innlegg av Magne »

Karma skrev:Høh.....sikkert bare bull!!

Hvor kan ikke folk skaffe klart og tydelig bevis for en gangs skyld???

Jeg mener....hver bidige video klipp og/eller bilde jeg har sett....har stort sett vært uklare eller manipulert :S

Kan ta deg med en plass der du kanskje for se sjøl;-)
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links