Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisHvor er den positive ånden blant alternativere?

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Hvor er den positive ånden blant alternativere?

Innlegg av ludoburgero »

Jeg ser mye pessimisme om dagene, og sånn har det vært i et par år nå.
Før myldret det med idéer og opplevelser, og alle delte gledelig.

Skylder man på at skeptikerne har ødelagt, eller har man innsett selv at mye av det man trodde var uforklarlig nå er blitt forklart? Eller kan det være en ting midt i mellom? Forumet er temmelig dødt, bortsett fra referering til linker og sensasjonsnyheter og andres påståtte opplevelser.

Veldig lite er egenopplevelser, og hvis det kommer noe slikt er det utelukkende fra nyere medlemmer.
Antall ord: 99
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Hvor er den positive ånden blant alternativere?

Innlegg av jeditrond »

ludoburgero skrev:Jeg ser mye pessimisme om dagene, og sånn har det vært i et par år nå.
Før myldret det med idéer og opplevelser, og alle delte gledelig.

Skylder man på at skeptikerne har ødelagt, eller har man innsett selv at mye av det man trodde var uforklarlig nå er blitt forklart? Eller kan det være en ting midt i mellom? Forumet er temmelig dødt, bortsett fra referering til linker og sensasjonsnyheter og andres påståtte opplevelser.

Veldig lite er egenopplevelser, og hvis det kommer noe slikt er det utelukkende fra nyere medlemmer.
Tror det er litt d) all of the above. Noe har blitt "ødelagt" av skeptikere, noe er egeninnsikt og noe har nok en sammenheng med sommer og at forumet kræsja skikkelig for litt over en uke siden. Mange som slet med å få logget seg på da og noen har kanskje trodd at forumet døde helt selv om det nå fungerer som det skal igjen.

Det kan også være sommerferie som så smått begynner å slå til?

Har fortsatt opplevelser jeg og jeg er overbevist om at de er paranormale og ikke naturlige, men mange av dem er av så personlig art at jeg ikke føler for å dele dem med hverken para'n eller andre. Startet en tråd om engler vs egyptiske og andre guder, men den stoppet opp, var ikke mange nok som deltok kanskje, dette var rett etter at forumet var blitt stabilisert igjen :D
Antall ord: 251
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Re: Hvor er den positive ånden blant alternativere?

Innlegg av Kiara »

Har fremdeles egne opplevelser, men det sitter stort sett dypt inne for å dele de. Går ikke rundt å tenker så mye på det jeg opplever heller, da mye er jeg så vant med at jeg bare registrerer, trekker på skuldrene, og fortsetter med mitt..
Og en del av opplevelsene og synspunktene på det andre forteller, har jeg på en måte delt i andres tråder.. selv om jeg ikke har vært så flink å starte tråder selv! Så føler vel det blir mye å gjenta seg selv. ;)
Ellers, så er det vel sommeren og uteaktiviteter som gjør det roligere her for tiden.. :)
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Hvor er den positive ånden blant alternativere?

Innlegg av Svartepus »

Jeg er fremdeles litt i dvale og opplever skuffende lite interessant å skrive om. Det eneste jeg har å vise til er helt merkelige drømmer men jeg sliter med å skille det mulig interessante fra det helt ubrukelige absurde. Men så er det vel med det paranormale som med noe annet; man må være aktiv. Jeg kan ikke skryte på meg å være særlig aktiv for tiden. Det rare er at jeg har blitt mindre aktiv etter at jeg fikk samboer. Han er mer den jordnære typen som på en måte demper meg litt. Ikke fordi han hindrer meg på noe måte eller ikke gir meg lov til å utfolde meg, men fordi jeg føler den delen av meg blir litt rar eller malplassert på en måte. Vanskelig å forklare. Ikke har jeg venner som er fryktelig opptatt av det heller, så jeg får liksom ikke dyrket den interessen godt nok.

I tillegg kommer samme gamle leksa om at jeg allerede har delt og diskutert så mye her inne at jeg føler ikke jeg har så mye å komme med lenger. Det er tomt i paranormalavdelingen min.
Antall ord: 191
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Borte..

Re: Hvor er den positive ånden blant alternativere?

Innlegg av Borte.. »

Jeg virker ikke lengre (på det området). :(

Jeg gir faktisk hjördis og armageddon skylda, for at jeg ikke har den gnisten lengre. :bat
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Hvor er den positive ånden blant alternativere?

Innlegg av UFO »

Jeg opplever stadig ting i heimen jeg ikke kan forklare. Men det er stort sett det samme som skjer, og da har er det liksom ikke noe å skrive om her.

Ellers så synes jeg å merke at aktiviteten her øker litt når Åndenes makt kjører sine sesonger på TVN.

Jeg kan ihvertfall meddele at ikke en eneste ihuga skeptiker skal noen gang klare å "krasje" mitt syn på det paranormale. Til det så er jeg alt for overbevist. Det er mange som prøver, ikke minst i mitt private liv, men de kommer aldri til å lykkes. Jeg tar det med knusende ro. :mozilla_wink: selv overfor de som har en hånende holdning og ler av ens overbevisning.
Antall ord: 118
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Empathica
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 410
Startet: 14 Feb 2013 14:38
11
Kjønn (valgfri): (Y)
Lokalisering: Havgapet
Har takket: 277 ganger
Blitt takket: 148 ganger

Re: Hvor er den positive ånden blant alternativere?

Innlegg av Empathica »

Vil nok tro at en del av skepsisen setter en brems på en del.
Men jeg har også litt mistanke om at det er ganske så "rolig" rundt om kring for tiden.

Jeg kan relatere meg selv i det du skriver Svartepus, ang det å kunne utvikle seg , ikke er helt enkelt når partner ikke er helt der du er.
Mannen min aksepterer det, da han har sett mer enn nok bevis for å si det sånn
men skjønner ikke hvordan det er å leve med dette.
Hadde vært nais å kunne ha delt mer av det i heimen.


Ellers sånn utviklingsmessig hos meg er det veldig rolig.
Men har truffet ei flott dame, som er "der" men tørr ikke helt å ta det innover seg.
Og det er der min "oppgave" ligger for tiden.
Enn så rart det kan høres ut for mange. :mozilla_wink:

V.O : Du må ikke la de vinne over deg! You godt the power! :bat
Antall ord: 162

Forvillet meg inn på en buddhiststrand en gang.
Sliter fortsatt med zenvirkninger.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Hvor er den positive ånden blant alternativere?

Innlegg av ludoburgero »

Jeg skrev et langt innlegg her om dagen i denne tråden, men ser at det ikke ble postet.
Sikkert feil med forumet igjen eller noe sånt. Eventuelt at noen "skrev før meg" og at jeg derfor måtte ha bekreftet posting enda en gang, og så har jeg bare latt PCen stå til den gikk tom.

Uansett, gidder ikke poste på nytt. Så jeg konkluderer med at jeg hadde rett:
det er fremdeles ingen positiv ånd. Jeg har lest svarene og det har kommet frem noen gode poenger. Selv tror jeg kort og greit at det har noe med at vi ikke har fokusert så mye på oss selv på en spiritistisk måte de siste årene, men at egocasting og "opprettholdelse av en profil" har vært viktigere for oss. Det positive er at jeg ser tendensen begynner litt etter litt å endre seg igjen, og jeg tror vi alle vil - OM VI DA VIL - være mer oppmerksomme på vårt eget åndsliv fremover.

Spesielt liker jeg det som du nevner om drømmer, Svartepus.
Det er jo inngangsportalen til vår underbevissthet. Her ligger nøkkelen til det astrale.
Åndelige saker er vel fortrinnsvis å finne der.
Antall ord: 201
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

Re: Hvor er den positive ånden blant alternativere?

Innlegg av Jeppski »

ufo skrev:Jeg opplever stadig ting i heimen jeg ikke kan forklare. Men det er stort sett det samme som skjer, og da har er det liksom ikke noe å skrive om her.

Ellers så synes jeg å merke at aktiviteten her øker litt når Åndenes makt kjører sine sesonger på TVN.

Jeg kan ihvertfall meddele at ikke en eneste ihuga skeptiker skal noen gang klare å "krasje" mitt syn på det paranormale. Til det så er jeg alt for overbevist. Det er mange som prøver, ikke minst i mitt private liv, men de kommer aldri til å lykkes. Jeg tar det med knusende ro. :mozilla_wink: selv overfor de som har en hånende holdning og ler av ens overbevisning.
Her mangler vi selvinnsikt ser jeg. At du er så trangsynt at du aldri vil noensinne kunne bli "overbevist" er faktisk trist. Selv ikke jeg er så ekstrem. Men det som er mest trist er at du virker stolt over din egen ignoranse. Jaja, lite å gjøre med slike folk bortsett fra å sukke og riste med hodet oppgitt.

Og nå må du ikke bli irritert, fordi det er det du faktisk skriver: "JEG KAN IHVERTFALL MEDDELE AT IKKE EN ENESTE IHUGA SKEPTIKER SkAL NOEN GANG KLARE Å "KRASJE" MITT SYN PÅ DET PARANORMALE." Det er trist det!
Antall ord: 216

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: Hvor er den positive ånden blant alternativere?

Innlegg av Moonstone »

Facebook har vel tatt over det som er, sikkert enklere å skrive på gruppene der..
Antall ord: 14
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Hvor er den positive ånden blant alternativere?

Innlegg av ludoburgero »

Se der, ja! Nå fikk vi frem et par gode innlegg med glødende optimisme!
Antall ord: 15
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Hvor er den positive ånden blant alternativere?

Innlegg av UFO »

Jeppski skrev:Her mangler vi selvinnsikt ser jeg. At du er så trangsynt at du aldri vil noensinne kunne bli "overbevist" er faktisk trist. Selv ikke jeg er så ekstrem. Men det som er mest trist er at du virker stolt over din egen ignoranse. Jaja, lite å gjøre med slike folk bortsett fra å sukke og riste med hodet oppgitt.
Huff da..den ekstreme ignorante "UFO" slår til igjen. :D. Er jeg så ekstrem altså. ? Jaja du om det "Jeppski". Du må jo bare mene det. Det plager ikke meg.
Om du synes jeg er trangsynt så får du bare mene det også, men det "singler i glass" hører jeg.
Jeppski skrev:Og nå må du ikke bli irritert, fordi det er det du faktisk skriver: "JEG KAN IHVERTFALL MEDDELE AT IKKE EN ENESTE IHUGA SKEPTIKER SkAL NOEN GANG KLARE Å "KRASJE" MITT SYN PÅ DET PARANORMALE." Det er trist det!
Jeg blir vel til tider irritert jeg også, men det er over viktige ting her i livet, ikke det å
diskutere ting rundt det paranormale. :) Det ødelegger ikke nattesøvnen for meg.

Jeg ser du har endret mitt utsagn over på "STORE BOKSTAVER". Jeg skrek det på ingen måte ut da. Men jeg tror kanskje at du følte deg truffet. Det var ikke ment til deg, heller generelt.

Jeg innestår 100% for det jeg mener, og det er at ingen skeptiker, ihuga eller ei, som skal få endre mitt syn på det paranormale. :666

Hvorfor er det så trist forresten at man er fast på sin "tro" ?

Du skjønner sikkert at vi som har disse "evnene" til å tenke litt lenger enn til hva "vi" vet idag ser det helt annerledes.
"Ut av boksen" tenkesett vil jeg kalle det. Kan overhode se noe galt i det. Snarere tvert i mot.
Antall ord: 303
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

Re: Hvor er den positive ånden blant alternativere?

Innlegg av Jeppski »

Det at jeg skrev det i store bokstaver var for å kunne enklere påpeke ignoransen i innlegget ditt, men du må jo selvfølgelig ta deg nær av det og gjøre det om til noe det ikke er.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg burde føle meg truffet, jeg er ikke en alti, og jeg vil skifte mening om det paranormale så fort det kommer noen brukbare bevis. Det er faktisk helt motsatt av deg det, som er en alti og som ikke ville forandret mening uansett.

At du ikke skjønner det tragiske med utsagnet ditt, overrasker meg faktisk litt. Du sier svart på hvitt at uansett hvilke bevis som hadde dukket opp , ville du aldri ha forlatt din tro. Det er ekstremt, og ikke noe å være stolt over. La meg gi deg et eksempel som er 100% fantasi: Se for deg en verden hvor vi hadde steinet alle mennesker med grønne øyne fordi vår tro sier at de vil smitte oss med HIV. Men en dag finner forskere ut at grønne øyne faktisk ikke betyr at man smitter folk med HIV, derfor sluttet omtrent alle å steine grønnøyde mennesker bortsett fra noen få som nekter å forlate sin tro fordi "ingen skeptiker skal krasje deres tro".

Det er selvfølgelig et ekstremt eksempel, men det viser poenget mitt.
Antall ord: 228

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Hvor er den positive ånden blant alternativere?

Innlegg av UFO »

Jeppski skrev:Det at jeg skrev det i store bokstaver var for å kunne enklere påpeke ignoransen i innlegget ditt, men du må jo selvfølgelig ta deg nær av det og gjøre det om til noe det ikke er.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg burde føle meg truffet, jeg er ikke en alti, og jeg vil skifte mening om det paranormale så fort det kommer noen brukbare bevis. Det er faktisk helt motsatt av deg det, som er en alti og som ikke ville forandret mening uansett.

At du ikke skjønner det tragiske med utsagnet ditt, overrasker meg faktisk litt. Du sier svart på hvitt at uansett hvilke bevis som hadde dukket opp , ville du aldri ha forlatt din tro. Det er ekstremt, og ikke noe å være stolt over. La meg gi deg et eksempel som er 100% fantasi: Se for deg en verden hvor vi hadde steinet alle mennesker med grønne øyne fordi vår tro sier at de vil smitte oss med HIV. Men en dag finner forskere ut at grønne øyne faktisk ikke betyr at man smitter folk med HIV, derfor sluttet omtrent alle å steine grønnøyde mennesker bortsett fra noen få som nekter å forlate sin tro fordi "ingen skeptiker skal krasje deres tro".

Det er selvfølgelig et ekstremt eksempel, men det viser poenget mitt.
Jeg er villig til å tro at vi snakker litt forbi hverandre. Du misforstår meg, og vice versa.? :?

Mitt poeng er at skeptikere (Selvsagt ikke alle) har lett for å latterligjøre oss som går rundt og tror på "alt" av paranormal aktivitet. At vi innbiller oss dette, og at alt selvsagt har en naturlig forklaring.

Kan jo ta et lite eksempel jeg også: Jeg har uttalig ganger møtt mennesker/skeptikere opp
gjennom livet som hele tiden kommer med hånende bemerkninger og sier at "ser der kommer det en som tror på grønne menn fra Mars, og at det er spøkelser i huset. "Ha ha.. ikke god i hue osv. Det er nedlatende og sårende.

Jeg kan ikke se at jeg har skrevet/ment at troverdige bevis ikke skal bli godtatt?
Om det kommer bevis litt etterhvert så er det veldig bra. Så ikke misforstå det.

Kommer det skikkelig bevis så er det jo heller ikke lenger
noe paranormalt. Enkelt og greit. Men så lenge det ikke finnes noe forklaring må/bør man ta slik aktivitet seriøst.

Jeg tror "alle" de paranormalt interesserte tilstreber å finne ut hva det faktisk kan være det vi opplever.

Igjen, det jeg mente var at ingen skeptiker ihuga aller ei skal "drepe" min tro at vi faktisk bør ta paranormale fenom(er) på alvor. Altså igjen ikke le av oss. Jeg sier selvsagt ikke at du ler, men alt for mange gjør det - dessverre. Snakker av egen erfaring. På en jobb fikk jeg alltid høre at: Der er det en som tror på grønne menn i Roswell. Det grenser jo nesten til mobbing når man hører det hver dag.




Da er vi kanskje litt mere enig "Jeppski".
Antall ord: 526
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Hvor er den positive ånden blant alternativere?

Innlegg av UFO »

Vermilion Oriol skrev:Jeg virker ikke lengre (på det området). :(
Det ligger sikkert bare litt i dvale. Du har kanskje for mye annet å tenke på for tiden.
Da blir en litt satt ut.
Vermilion Oriol skrev:Jeg gir faktisk hjördis og armageddon skylda, for at jeg ikke har den gnisten lengre. :bat
Du må prøve ikke å bry deg over slikt. Men jeg skjønner deg.
Antall ord: 67
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !