Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisTrump/Clinton konspirasjon (illumitati)

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Trump/Clinton konspirasjon (illumitati)

Innlegg av g.r.y »

Denne konspirasjonsteorien er alt for søkt for at jeg ville satt pengene mine på at den stemmer, for å si det sånn, men denne dokumentaren inneholder likevel for mange & for godt dokumenterte faktorer til at den kan avfeies som usannsynlig. -Når sant skal sies, føler jeg hva som best kan beskrives som entusiasme ved muligheten av at dette kan være en realitet, da det dette dreier seg om, er at Trump i realiteten er der han er for å destruere republikanernes muligheter i valget.

Konseptet er bygget på det faktum at han har talegavene & bakgrunnen som appellerer til den konservative majoriteten blant republikanerne, samtidig som hans ekstremisme & manglende politisk innsikt vil bli besørget å tas dithen hvor han ikke har en snømanns sjanse i Sahara til å slå Clinton i valget.
Den angivelige årsaken til å ville forhindre Republikanerne i å komme til makten for enhver pris, er først & fremst deres ubestridelige evne til å herpe økonomien. Bush administrasjonen tok som kjent dette til nye høyder, hvilket Obama nå har brukt nær 8 år på å rette opp i. Rom er imidlertid ikke bygd på en dag, så selv om den sittende regjering har klart å få landet opp av søla, er det fortsatt for sårbart til at vesten kan risikere følgene en ny republikaner.
Videre, er USA mer enn noen gang avhengig av resten av NATO's støtte, og blant disse lendene, er det hinsides mer å hente for en demokrat enn en republikaner. -Hvilket oxo gjelder verden for øvrig.

Så.. Hva tror/mener para-folket om dette her?..

xDreLyC_FTQ
Antall ord: 266
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

Re: Trump/Clinton konspirasjon (illumitati)

Innlegg av Isan »

:loool Dette var iallfall en morsom konspirasjonsteori.

Nei, selvfølgelig tror jeg ikke et dugg på den. Det er rett og slett ikke så store deler av hendelsene her i verden som er så systematisk og oversiktlig planlagt i riktig stort. Det forekommer absolutt hendelsesmønstre som har fått litt hjelp fra hold som flere av oss ikke liker, og som sammen med andre faktorer fører til nettopp det hendelsesmønsteret. Men disse planmessige konspirasjonene, som delvis er så populære på nett, dem har jeg ikke mye tro på.
Antall ord: 91
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Trump/Clinton konspirasjon (illumitati)

Innlegg av g.r.y »

Isan skrev::loool Dette var iallfall en morsom konspirasjonsteori.

Nei, selvfølgelig tror jeg ikke et dugg på den. Det er rett og slett ikke så store deler av hendelsene her i verden som er så systematisk og oversiktlig planlagt i riktig stort. Det forekommer absolutt hendelsesmønstre som har fått litt hjelp fra hold som flere av oss ikke liker, og som sammen med andre faktorer fører til nettopp det hendelsesmønsteret. Men disse planmessige konspirasjonene, som delvis er så populære på nett, dem har jeg ikke mye tro på.
Det er vel noe sånt jeg tenker om det oxo, men den var rett & slett for artig & vel utarbeidet til at jeg kunne la den passere ;)
Antall ord: 120
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

Re: Trump/Clinton konspirasjon (illumitati)

Innlegg av Isan »

Skjønner deg godt på akkurat det punktet ;)
Antall ord: 8
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links