Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsiså være dum...

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 764
Startet: 19 Nov 2004 19:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

snuppedilla skrev:
*Velvet Vamp* skrev:Jeg skjønner ikke hva du mener. Jeg ER dum.
be proud!! fins så mye mer mellom himmel og jord enn såkalte smarthetskvotering her i verden :D

ganske dum jeg og til tider... men ... mange som er gla i meg akkurat som jeg er.... så får innbille meg at det er ok å være litt dum også?

forfriskende dum YEAH :D :D
Yeah baby, yeah! :D
Antall ord: 69
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
spooky_me
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 30 Des 2005 19:18
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hjemme ? :D

Innlegg av spooky_me »

Jeg er dum, eller kansje ikke dum. Mer fjern!
er ganske flink på skolen. altså, jeg kan sånne skoleting. men i fritida er jeg mer dum og jeg har hele tiden en følelse av at jeg ikke kan noe når jeg er med venner.

Jeg har liksom rollen som "den dumme" i vennegjengen.

Det gjør meg ingenting akkurat. Jeg er fornøyd med å være den jeg er. og blir ikke fornærmet om noen kaller meg dum når jeg spør om ting som egentlig alle burde vite.
det er bare den jeg er.
Dum og deilig :mozilla_innocent:
Hehe! neida..

men det jeg prøver å si er at om du er dum, så blir du ikke smartere av å ikke spørre. Du blir bare dummere..

Altså, vær nyskjerrig!!!!
Antall ord: 134
".. aldri vil du fatte hva som hendte,
når to som elsket,
ikke elsker mer."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Re: å være dum...

Innlegg av madjava »

LilleMus skrev:bare sånn fordi jeg lurer...

har sett og lest litt hert inne i lengere tid, har også selv mine egene erfaringer her inne...

det jeg lurer på nå, er....
når blir egentlig noen annsett som dumme?
ok, dumt spørsmål jeg vet, jer er dum som i det hele tatt spørr...

men flere ganer er spørsml stilt, 0og man får svar som man kan tolke som: er du dum eller? er jo ganske åpnelyst, skjønn litt...
er dere med meg?

ja, jeg er dum som skriver dette, men er ikke for å gi refs til noen, eller lignende...
ønsker bare få litt lys over saken...

sett flere kuuuule spørsmål, ikke bare her inne, men på mange forum, hvor folk som ikke kan for mye... sånn som meg, stiller et spørsmaål som graver og er heldige om de får et lite svar uten for mye mening...
nei, orker ikke legge inn eksempler her...
men jeg tror dere skjønner hva jeg mener?

altså...

hvilken spøramål er for dumme? hva er for dumt å si?
hvilken svar skal man vedkjenne seg? er allesvar like dumme som spørmaålene(alt ettersom?)

jeg personlig er lei av ¨å kvie meg til å spørre på alle steder, i for å virke dum å få refs.. har jeg fått flere ganger....

jeg spørr IKKE for å virke dum, men for å få svar for å slippe være dum...
er det flere som meg her inne? eller som kan gi meg svar?

når er man dum?
Man er ikkje dum, bare annleis enn dei du samanlikner deg med. Kven som kjem best ut av ei slik samanlikning vil variere etter auga som ser.

Dei som påstår at nokon er dumme, prøver bare å skjule kor lite dei kan/veit for å behalde sin tilkjempa plass i samfunnet/forumet/osv.

Eg syns du skal spørre om det du lure på, så får du ta svara som dei kjem. Klart nokon vil være tøffare enn toget, men dei fleste vil hjelpe/forklare/svare. :D
Antall ord: 353
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links