Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinelementer i helbredelsesprosessen

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Morad
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 05 Okt 2018 14:23
5
Blitt takket: 1 gang

elementer i helbredelsesprosessen

Innlegg av Morad »

Først og fremst vil jeg bare si at : Jeg må gjøre det jeg må gjøre, og du må gjøre det du må gjøre.

I denne tråden vil jeg prøve å samle metoder og ritualer som er med på å gjenopprette helheten og fremmer helbredelse.

Jeg starter med mine metoder, så håper jeg at det er noen der ute som vil dele sine metoder her.

1: Oppsøk et tre som feller bladene om høsten. Stå under treet i vinden mens bladene avgis. Dette vil gjøre deg lettere.

2: Steiner kan samle og du kan samle steiner. Dra til Jotunheimen og finn en stein. ha denne steinen hos deg til du er klar til å legge den tilbake i Jotunheimen (steinene kan være funnet andre steder også). Dette vil oppløse spenninger

3: Hold en stein i hånda mens du mediterer. Grav steinen ned etterpå. Dette vil rense deg.

4: Si til deg selv:: Jeg er lykkelig og sterk, og du vil bli gladere og sterkere.

5: Spis 10 gram med rosmarin om dagen. Dette vil gjøre deg motivert og fokusert.

6: Når solen står opp , ta på deg en maske. Når solen går ned , ta av deg en maske. dette vil gjøre deg ærligere

7:
Antall ord: 220

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links