Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinHjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

GJEST

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av GJEST »

Det med amalgan kan faktisk ta tid før man blir nok forgiftet også.
Jeg har et nært familiemedlem som slet med økende hodepine i voksen alder, avogtil så intens at vedkommende besvimte. vedkommende følte seg uvel over lang tid, og var ut og inn av legekontorer lenge.
Det samme gjelder også en bekjent av min mor. Også hun slet med diverse plager.
Begge disse personene fikk fjernet sine amalganfyllinger, og ble kvitt plagene.
Det kan være tilfeldig, jeg vet ikke, men de er iallefall ikke plaget lengre.
Det kan sikkert også ta tid, etter at amalgan er fjernet, før det forsvinner helt ut av kroppen.

Har selv amalgan i kjeften, og fremst av alt, ser det jo ikke pent ut, men det er jo kostbart å bytte dem ut da.
Nå har de ikke lengre lov å bruke amalgan på barn, og det er det vel en god grunn for.

Så det kan nok være noe i det med amalgan ja :)
Antall ord: 165

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av ? »

og, jeg vil angående "foot padene" dine poengtere at jeg vil heller beholde en amalganfylling enn å kline en plasterlapp med formaldehyd/formalin under fotsålene.

Høye nivåer av formaldehyd eksponering kan føre til kreft på lang sikt, og luftveislidelser, hudlidelser, og betennelse i slimhinnene på kort sikt . Formaldehyd allergi kan også føre til alvorlige helseproblemer. Denne kjemiske er spesielt farlig for barn

så husk å finne en detoxkur som kan detoxe fra footpaddetoxen, da.
Antall ord: 78
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av GJEST »

Vil anbefale deg å lese, evt tenke, før du fører ut av deg ting.
Jeg bruker da ikke foot pads, og har heller ikke særlig tiltro til dem ....
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av ? »

Alva26 skrev:Vil anbefale deg å lese, evt tenke, før du fører ut av deg ting.
Jeg bruker da ikke foot pads, og har heller ikke særlig tiltro til dem ....
det var overhodet ikke ment til deg, men lila, og her kan man se hva som er fordelene ved å bruke footpads, og når man ser den lista så bør man skjønne at det hjelper mot absolut alt av lidelser, så juppiyeah.....

http://www.hidden-cancer-cures.com/testimonials.htm
Antall ord: 84
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lila
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 06 Jan 2011 20:07
13

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Lila »

Alva26 skrev: Det kan sikkert også ta tid, etter at amalgan er fjernet, før det forsvinner helt ut av kroppen.
Eh ja, det tar tid....25-75 år som sagt lenger opp i tråden! Det er med andre ord for de fleste mennesker resten av livet...
Derfor må giften fjernes fra kroppen ved bruk av en eller annen chelator som bringer det ut av kroppen - jeg nevnte Zeolite og Chlorella i tidligere innlegg.
Alva26 skrev: Har selv amalgan i kjeften, og fremst av alt, ser det jo ikke pent ut, men det er jo kostbart å bytte dem ut da.
Nå har de ikke lengre lov å bruke amalgan på barn, og det er det vel en god grunn for.

Så det kan nok være noe i det med amalgan ja :)

Amalgam er - fra 2008 - forbudt å bruke på alle her i Norge, voksne som barn - bortsett fra de 'med særskilte unntak (stakkars jævler) som tannlegene kjempet gjennom å få lov til å bruke det på (eldre, fattige osv.) - det ble helt forbudt nå i januar 2011.
Så først nå er absolutt all bruk av amalgam forbudt...takk gud.

Til det med at det er kostbart: dersom du er frisk og rask, ikke sliter med noe hodepiner, dårlig immunforsvar eller andre generelle plager, så måå du jo ikke fjerne de. :mozilla_smile:
Men om du er en som går og bruker penger og tid på helsekost og stell av kroppen, så synes jeg personlig det blir som å feie på overflaten hvis du gjør det uten å rense ut tungmetaller først.
Og om du skal føde barn, så please, please, vurder å fjerne fyllingene først og ta en utrensing (er du frisk nå kan utrensingen være en kjapp affære - for da er du nok ikke allergisk mot tungmetaller og vil tåle utrensingen fint).

..og så vil jeg jo selvsagt be deg instendig om å fortelle de du nevnte at å fjerne fyllingene bare er brannslukking - de må rense ut giften fra kroppen også!
Selv om de ikke er så syke nå, så ligger kvikksølv i systemet som en demper på immunforsvaret, og når det lekker ut i kroppen i små drypp jevnlig så kan det sammenliknes med den effekten dte har på fordøyelsessystemet å gå på to bredspektrede antibiotikakurer samtidig....ma.o. ikke veldig gunstig.
Så please, si i alle fall denne informasjonen videre, så hadde jeg vært deg veldig takknemlig!
Antall ord: 409

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Svartepus »

Lila skrev:
Og Svartepus, fot padsene virker ved at de renser ut via meridiansystemet. Akkurat slik som i akupunktur...om du tror at det virker, da?
Forklar meg gjerne hvordan footpadsene renser ut via meridiansystemet. Hvordan funker det sånn nøyaktig?
Antall ord: 42
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av GJEST »

Til ?: beklager veldig, trodde innlegget var ment til meg, siden det var skrevet under mitt,og omhandlet f.eks amalgan, som jeg da skrev om. Unnskyld :notworthy:

Til Lila: Jeg har født mine barn, jeg.
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Lilja »

Hei Lila!

Jeg syns dette er et spennende tema, men jeg kjenner jeg blir sittende igjen med fler spørsmål enn svar etter all informasjonen du kommer med...
Lila skrev:Kvikksølv i kroppen f.eks. omdannes hos en gravid kvinne til organisk kvikksølv i morsmelken - og den er 100 ganger så farlig for den menneskelige organismen som den vanlige...
Jeg har nå lett litt rundt på nettet, og funnet at
Organisk kvikksølv overføres fra blod til morsmelk,
men ingenting som sier at kvikksølv omdannes i kroppen på vei ut i morsmelka.
Det som derimot er et faktum, er at kvikksølv oppkonsentreres i næringskjedene, så da er det ikke umulig at det konsentreres også i morsmelk i forhold til nivået av kvikksølv i mors kropp.
Dette er jo ille nok, men dersom sannheten er enda verre, tar jeg gjerne en link til en side som sier noe om dette?
...og til det at mange er friske, derfor kan ikke amalgam være farlig - hallo? Hvorfor blir nesten halvparten av befolkningen syke av pollen om våren, mens resten ikke?
Selvsagt handler det om at vi alle har ulik motstandskraft.
Godt poeng! Men er konklusjonen da at pollen er farlig for alle, noen tåler den bare bedre?
Kunne sagt mye mer om dette, men da er vi inne på energimedisin - og det blir vel litt for høytflyvende i en tråd hvor man ikke klarer å se for seg at foot pads virker :lol:
Jo, jeg syns du skal si mye mer om dette! Først og fremst fordi jeg er nysgjerrig, og syns dette er et spennende tema. Og bittelitt fordi jeg syns det er unødvendig å bli nedlatende for at folk ikke kjøper den sannheten du har kjøpt. Kom med fakta istedet!
Også vil jeg samtidig gjerne ha en link som viser til uavhengig forskning som forteller at disse kurene virker. Alle forskningsresultatene jeg fant, viste nemlig det motsatte. (Bortsett fra dem som kom fra produsentenes egne laboratorier, men de teller ikke)
Jeg slipper å lure på det, jeg vet - det BLE for mye for leveren, for hele kroppen. Jeg fikk hjelp. Men mange idioter fortsetter å si at dette er en illusjon, "bare tren, spis sunt og ikke ligg så mye på sofaen, så blir du frisk!" (ellers er det psykisk, kanskje...)
Jesus.
Ja, Guuud, så teite de er som lever generelt sunt :roll:
Joda, tankens kraft er sterk, men kanskje gjelder dette for dem som bruker detox også? ;)


Mvh Lilja
Antall ord: 421

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av GJEST »

Men lila, du skriver at jeg burde fjernet amalganen før jeg fikk barn..
Men samtidig skriver du at amalganen henger igjen i kroppen inntil 75 år.
Det føles jo ikke så mye vits i å fjerne den da.
og å vente 75 år med å få barn, etter å ha fjernet den, kan jo bli i lengste laget, selv for den aller yngste snuppe ;)
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
30cm
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 499
Startet: 09 Sep 2009 22:35
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 12 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av 30cm »

Selv gikk jeg til en privat lege på beste vestkant. Det var rådyrt, og det er feil at det er sånn. Jeg burde fått denne hjelpen også hos en lege på Grorud, om jeg bodde der.
Men slik er det ikke, hovedsaklig fordi trangsynte mennesker ikke åpner opp for sann kunnskap, men isteden frykter det nye, og tviholder på gamle sannheter - slik ? har vist på en eminent måte i denne tråden.
Faen er det noe feil med Grorudalen å nå? :lol:
Antall ord: 84

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Shabbymeg
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 03 Apr 2012 10:04
12

- Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Shabbymeg »

Hei

Nå har jeg ikke lest alle innleggene her, men vil bare svare på det med detox bad. Har selv ett sånn ett. Vet ikke om det virker, da det har ikke virket på meg for å si det sånn. Men hvorfor det blir brunt er en kjemisk reaksjon i vannet med saltet.. Jeg har da testet badet UTEN å sette beina oppi, og det er bestandig helt rent da det er en ny pose karet for hver behandling. Jommen så ble det skikkelig brunt også uten noen kroppsdeler oppi.. Det skjer rett og slett en rustningreaksjon som gjør vannet brunt.. Helt sant;)

Jeg har også en E-lybra maskin, den tror jeg nok mere på;)
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Svartepus »

Jeg venter fremdeles i spenning på svar fra Lila om hvordan man renser ut giftstoffer gjennom meridianen via fotsålene... :ooom
Antall ord: 20
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- - Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Lilja »

Svartepus skrev:Jeg venter fremdeles i spenning på svar fra Lila om hvordan man renser ut giftstoffer gjennom meridianen via fotsålene... :ooom
Jepp, det, og mye annet...
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Borte.. »

Jeg lurer også på det! Prøvde å google det, men jeg ble ikke særlig klok. I tillegg kom denne tråden opp øverst i søket så....
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Arven »

Kroppen vår er en fantastisk organisme og er skapt til å rense ut giftstoffer helt på egen hånd !
Antall ord: 19
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links