Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinHjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Jeppski »

Kanskje er det mulig at de som lager slike fotbad, ikke virkelig bryr seg så mye om hvor mye "toksiner" vi har i kroppen? Kanskje mange av disse produktene ikke egentlig gjør noe? Det kan jo muligens hende at hvis man kjøper noe sånt, har man blitt litt lurt.
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av keke »

hadde en kvinnenes aften hvor jeg skiftet vann på disse detox maskinene.. for å si d slikt.. om d er bløff? hvorfor kunne jeg se glinsende "støv/metall" i bunnen av fotbadene?

skiftet ca 30 den dagen.. Er ikke hårsår.. litt kvalmede farger til tider grønn/brun/orange og forskjellige lys/farge nyanser.. Rett og slett store variasjoner på kundene....

Fra gammelt av nordpå så hadde samene noen lure trix som kunne fjerne "kronisk" svette.. en slags mild detox som åpnet "porene" slik at bena puster lettere... tror d har blitt no komersielle produkter av d idag.. vet også om et slikt plaster fra japan "nettrumani" .. ikke farlige stoffer i d.. I øst er de flinke til å bruke Sopp som medisin.. med egne "sopp apotek" mange av de er svært gode.. og flere super sopp finnes i norske skoger også :) Er heldig å kjenner en mykolog.. det er en spennende verden ;) se denne ---> for herlig sopp inspirasjon XI5frPV58tY

Anyway.. slik er d med alt "nytt" og ting som blir hauset opp og ned i mente.. D er ikke enkelt.. og overbeviste mennesker er ikke enkle når de skal selge deg et "dette funker for alt" produkt...

Det er noe med den markedsføringen....

Desverre er det slik at ting blir tatt i helt feil ende idag.. Skulle likt å se at slike apparater var helt unødvendige - lenge til vi kommer dit...... det finnes andre "mer" effektive metoder på rensing også - ikke minst å kombinere de beste tingene.... Vi har mange gode urter i norge - go gammel folkemedisin ;) utprøvd over 1000ner av år... Hun Nevnte Chlorella , kan skrive under på den da min sønn var plaget med eksem - han fikk en blanding av chlorella og spirulina i 2 månder.. helt vekk idag ;)

Du blir hva du spiser.. Vet om kurer for mange såkalte "uhelbredelige" sykdommer... men det er ikke lett... og du vil IKKE få denne infoen fra doktorn... ikke minst følelsen av å gjøre noe som blir avfeid som kvakksalveri... og all tvilen og tankesurret.. Lett skal d faen ikke være... Ellers hadde alle hørt om d sant? ;)

Vi er alle forskjellige.. men vi har til felles at vi trenger NÆRING... Vitaminer/mineraler..

Overeksponering av skadelige kjemikalier og tungmetaller er svært uheldig for folk og slår seg ut i allkenslags fæle skavanker... Tenk litt på de som bare MÅTTE ha asbest plater inne og ute.. for de var jo så bra.. tålte høy varme ect... eller Doktorn som sa sigaretter er sundt året rundt... De er bare folk...

Det jeg opplever som en epedemi er Diabetes, kolesterol, høyt blodtrykk, ME.. kreft.. og det som blir kalt for "depresjonsfølelse" ... UVi... magekatarr... Luft/gass , Hard / Treg / Løs mage...

Det er ganske logiske løsninger på dette... Det finnes KURER.. man trenger ikke medesiner du må bruke til du går i grava som har bivirkninger du må ta flere medisiner for... Utspekulert legemiddelindustri av en møkka bransje.. med hjernevaska god troende bakkesoldater kledd i autoritet og troverdighet...

robzC_tZZ1o

Folk flest glemmer magen sin.. vi bare stapper i oss det vi har blitt fortalt er "normal" kost... også skeiver vi ut i ny og ne.. ikke så farlig tenker vi dær og da.... Margarin ( stoler du mer på kjemikern enn kua?) + sukker + falsk melk død for næring + kjøtt fora med møkk + fisk og dyr fora med genmodifisert soya

bakteriefloraen i mage tarm regionen er Alfa omega for velvære...! feks magekatarr vil fikses relativt kjappt med en god dose urte blanding syrnet samt milliarder av gode bakterier i kapselform ;)

Kosten... balanse... Pusten.. aktivitet....

Ta tak i helsa di nå mens du har den....

Lær deg å virkelig puste.. La deg bli pustet... Gutta i øst har snakka om dette par tusen år og mer.. bør vel bli pensum på skolen snart ;)
Antall ord: 657
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Jeppski »

Så du nekter på at mye av det som finnes innen den bransjen er bløff? Interessant.
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Shabbymeg
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 03 Apr 2012 10:04
12

- Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Shabbymeg »

Men Keke, hvorfor ble det også brunt i detoxbadet om det ikke var noe bein oppi?? Det ble like brunt med beina oppi som det var uten bein oppi...
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- - Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Lilja »

Shabbymeg skrev: Men hvorfor det blir brunt er en kjemisk reaksjon i vannet med saltet.. Jeg har da testet badet UTEN å sette beina oppi, og det er bestandig helt rent da det er en ny pose karet for hver behandling. Jommen så ble det skikkelig brunt også uten noen kroppsdeler oppi.. Det skjer rett og slett en rustningreaksjon som gjør vannet brunt.. Helt sant;)
Keke: Mener du dette "Shabbymeg" skriver er bare tull, og at dette faktisk funker?

Godt mulig at det finnes mange og gode måter å rense kroppen på, men disse detox-kurene i form av pads o.l. som var så populært for en tid tilbake, er jo blitt avslørt som bløff et utall ganger.

Opplys meg ;)
Antall ord: 124

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av keke »

vel.. har ikke en sånn maskin selv.. men som jeg nevnte har jeg sett div "avfall" komme ut.. Da jeg jobbet som assistent under "kvinneaften" som nevnt..

Jeg rengjorde disse fotbadene.. Kan me hånden på hjerte si at de funker - Jeg fikk se "tungmetallene" og mye annet gørr - Da er spørsmålet.. Hva er dine plager.. og finnes det bedre og billigere løsninger.. skal du gjøre dette på feks hudpleierske/ massasje hus o.l koster d flesk.. bedre da å kjøpe en maskin selv..?

Av d jeg husker i forbifarten så funker den med at "avfallet" dras ut porene under føttene...
Stimulerer lymfesystemet ... Den danner strøm negativ og positive ioner... Da skal den liksom feste seg til motsatte lada avfall og trekker dem ut av kroppen gjennom porer i føttene....

Problemet mitt med slike apparater er at folk kan oppleve at "vannet blir skittent" men d skjer ikke noe.. kanskje må d 10 behandlinger til før du "merker" noe.. feks om du er plaget med muskler og ledd smerter... Da vil du kunne si at Yes! it works..

Slik jeg ville gitt anbefalingen er ennå mer kontroversiell enn detox apparat....

Mitt fokus ligger i å endre kosthold og (U)vaner...

Kan tenke meg om du prøver en blanding med spirulina+ Chlorella samt dette apparatet vil du kunne kjenne en effekt hurtigere..

Om du har mye avfall vil du faktisk kunne bli slapp og dårlig en periode.. med tanke på alle disse TOxidene som skal ut.. ville da anbefale å spise ekstra store doser med C-vitamin(naturlig c vitamin i pille/kapsel/juice AMLA-C, CAMU CAMU er de bærene med høyest konsentrasjon av c vitamin vi kjenner til idag - feks er 8mg Amla c like mye som 200mg askorbinsyre) og magnesium(organisk bundet)... ikke minst ha et daglig tilskudd av rein omega 3 ( jeg bruker en som heter Eskimo 3, den er knall god og ikke dyr for en økonomi pk i forhold til hva du får)

Kroppen vår er en fantastisk organisme og er skapt til å rense ut giftstoffer helt på egen hånd !
Jeg er enig med deg Arven at kroppen vår er fantastisk.. men det får være måte på hva den greier å takkle... Ellers hadde ikke du hatt denne epidemien av div livsstilsykdommer og fedme relaterte plager... og ikke minst hvordan situasjonen vil bli for den kommende eldrebølgen... Om vi lever og spiser SUNT så har ikke kroppen trøbbel.. Men se hva vi spiser.. hva 90% av nordmenn kjøper som de er sikre på er Normal sunn kost... Sukker fra morgen til kveld.. aluminium i fleng, konserveringsmiddel, næringsfattig mat, fluortilsettninger i mat og piller o.l giftige kjemikalier overalt.. Når du tar summen av dem alle VIL MANGE få plager... Spess om de går på medisiner og har hatt en dårlig oppvekst nærings og aktivitets messig ..miljø....

mener å huske at i UK er det 13000 som dør av parasetamol lignende preparater i året ++ bare sjekk ut epidemien av smertestillende preparater og dødsfall - hvor jeg VET at det finnes NATURLIGE smertestillere som har 0 bivirkninger med døden som følge eller organsvikt i Noen varianter..
Se hvor mange som får operert vekk galleblæra i året?!!!!!! Hvor mange som plages med levra si...

Jeg har tatt de mest ekstreme former for Detox.. Det er sykt å se på steiner og klomper komme ut begge veier... Jeg levde ekstremt en periode av livet mitt så jeg har hatt behov for disse kurene.. Idag er min situasjon helt annerledes.. men jeg tar tilskudd, bevisst på maten.. Og jeg tar 2-3 ekstrem rensekurer i året..

sitron - olje og engelsk salt gjør susen bedre enn en lege som skal skjære vekk galleblæra di.. Ubehagelig i noen timer ja.. men VI HAR GALLEBLÆRA FOR EN GRUNN...
Antall ord: 658
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av keke »

Shabbymeg: Du jeg er ikke noe ekspert på de apparatene..men tenke meg at det kan ha noe med surhetsgrad i vannet å gjøre?! Om du skriver spørsmålet ditt til noen som selger/produserer apparatet så vil du nok få svar..

Det som er interessant med apparatet er nettopp de med spesifike konstante ledd og muskel plager som blir bra etter noen få behandlinger...

jeppinski: det er mye galt med den alternative verden også.. alle plasser som tiltrekker seg søkende og mennesker med plager , desperate folk.. vil bli utnytta og tiltrekkt noen som Selger "KUN DETTE" hjelper.. og dette er det eneste og beste.. osv.. mange skittne og billige salgstriks.. spess innafor DETOX - Slanking da mange produkter har en avanse som ikke ligner grisen... Liker heller ikke VitaePRO's produkter ... kan godt ta denne og mine meninger med deg på PM om du ønsker...

Men ingenting er så Utspekulert Råttent som Legemiddelindustrien og Media samarbeidet.. det er så astronomiske beløp at vi ikke greier å fatte engang... Still dere på et apotek å observer 1 dag... Min mor jobba på apotek lenge.. og jeg kjenner en gammel mann fra UK som har vært i bransjen siden krigens dager ( han er seff pensjonert for lenge siden) historiene fra ham kan jeg aldri glemme...........
Antall ord: 216
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- - Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Jeppski »

keke skrev:Shabbymeg: Du jeg er ikke noe ekspert på de apparatene..men tenke meg at det kan ha noe med surhetsgrad i vannet å gjøre?! Om du skriver spørsmålet ditt til noen som selger/produserer apparatet så vil du nok få svar..

Det som er interessant med apparatet er nettopp de med spesifike konstante ledd og muskel plager som blir bra etter noen få behandlinger...

jeppinski: det er mye galt med den alternative verden også.. alle plasser som tiltrekker seg søkende og mennesker med plager , desperate folk.. vil bli utnytta og tiltrekkt noen som Selger "KUN DETTE" hjelper.. og dette er det eneste og beste.. osv.. mange skittne og billige salgstriks.. spess innafor DETOX - Slanking da mange produkter har en avanse som ikke ligner grisen... Liker heller ikke VitaePRO's produkter ... kan godt ta denne og mine meninger med deg på PM om du ønsker...

Men ingenting er så Utspekulert Råttent som Legemiddelindustrien og Media samarbeidet.. det er så astronomiske beløp at vi ikke greier å fatte engang... Still dere på et apotek å observer 1 dag... Min mor jobba på apotek lenge.. og jeg kjenner en gammel mann fra UK som har vært i bransjen siden krigens dager ( han er seff pensjonert for lenge siden) historiene fra ham kan jeg aldri glemme...........
I beg to differ, men skal ikke gå nærmere på det. La oss bare si at vi har to helt diametralt forskjellige livssyn.
Antall ord: 242

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av keke »

Vel.. systematisk salg av amfetamin på apotek til hardt arbeidende folk samt opiater for sov og ro dette er historie.... Slike historier fikk jeg av min venn som har sett utviklinga til idag..


Idag får barn prosac, ritalin og 20 + andre preparater for "ADHD" ...

Det finnes naturlige remedier for alle plager.. og/eller til å forebygge de fleste plager....

Detox idag er essensielt for deg som har en over opphopning av giftstoffer i deg..

Har ikke sagt "ion" apparatet er den beste løsninga til avgiftning...

Dette er ikke ting jeg TROR på.. dette er årevis med erfaring og samtaler med personer.. jeg snakker til daglig med mennesker om deres plager og gir dem råd etter beste evne ... Som inkluderer henvisning til Terapeuter... Jeg ser også resultater... men ikke i så stor grad jeg ønsker..

Vaner er vonde å vende.. og hos folk flest så er all info fra "alternative" holdt noe å passe seg for.. Heldigvis har jeg de siste 2 årene sett en økning i bevissthet rundt dette med at KOSTEN er alfa & Omega..

Har sett folk spise seg frisk fra diabetes.. sett folk slutte med MASSIVE doser medisiner etter "alternative" naturlige behandlinger.... Friske fra autoimmune sykdommer.. og kreft... M.M

Jeg har SETT og opplevd... OG dette er essensen i MEG.. Feilmedisinering av familie og venner !! dette gjør meg FORBANNA -!! jeg har brukt mye tid med å omforme HAT og fortvilelse til noe Godt - jeg skjønner at dette ikke er med overlegg fra de ALLEr fleste Leger og sykepleieske... Jeg skal lære mere og erfare mere.. bli kjennt med flere mennesker som jobber med ekte HEALING og fortsette å utvide min horisont.. jeg skal være åpen men like skeptisk... Har forståelse for at mye av det jeg kommer med virker for godt til å være sant eller helt ute på vidda.. har hørt mange ganger: OM DETTE HADDE VÆRT SANT SÅ HADDE D VÆRT KJENT! og/elr alle visst om dette.... Det er langt fra sannheten pr nå.. men blir stadig bedre , noe jeg hele tiden får bekreftelse for

Jeg vil ikke at noen skal tro meg.. men at folk skal finne ut av ting selv.. Tenke selv.. Prøv naturlige ting framfor syntetiske.. teste ut dette med å endre kost og aktiviteter... at jeg kan inspirere litt til å sjekke ut tingene.. Blind tro er farlige greier...
Antall ord: 395
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Jeppski »

Jeg skal ikke krangle før jeg har studert, så hvis du kan huske på dette i rundt 3-5 år kan vi diskutere. Men om stoffet du tar er naturlig eller syntetisk kommer på samme, det består av kjemikalier.
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av keke »

"Men om stoffet du tar er naturlig eller syntetisk kommer på samme, det består av kjemikalier."

Dette tar du helt feil på.. siden du skal studere "kjemi/biologi" så finner du ut av dette(forhåpentligvis*), lykke til med studier ;)

men kan gi deg et lite eksempel: Tar det i rett Tråd.. "utarmet jord"


*sier forhåpentligvis fordi mange ennå mener at så lenge den molekylære strukturen er tilnærmet den samme så gjør den samme nytten som i naturlig form...
Denne infoen har jeg fra folk som har jobba med produksjon av legemidler og som driver produksjon av vitaminer mineraler til kosttilskudd.... Kommer mer inn på dette i rett tråd...*
Antall ord: 116
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- - Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Jeppski »

keke skrev:"Men om stoffet du tar er naturlig eller syntetisk kommer på samme, det består av kjemikalier."

Dette tar du helt feil på.. siden du skal studere "kjemi/biologi" så finner du ut av dette(forhåpentligvis*), lykke til med studier ;)

men kan gi deg et lite eksempel: Tar det i rett Tråd.. "utarmet jord"


*sier forhåpentligvis fordi mange ennå mener at så lenge den molekylære strukturen er tilnærmet den samme så gjør den samme nytten som i naturlig form...
Denne infoen har jeg fra folk som har jobba med produksjon av legemidler og som driver produksjon av vitaminer mineraler til kosttilskudd.... Kommer mer inn på dette i rett tråd...*
Okei, jeg sa jeg ikke skulle diskutere, men HÆÆÆÆÆÆÆÆÆ. CH3COOH er etansyre uansett hvor det kommer fra. Nå ble jeg virkelig forundret, hvor langt strekker din kjemi-viten seg? Min er veldig VELDIG begrenset, men vil gjerne høre hva du mener med det du sier. Kanskje du mener kirale molekyler og lignende?

EDIT: Ser igjen at vi har to forskjellige virkelighetsoppfatninger, ikke svar.
Antall ord: 182

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av keke »

tror du missa poenget mitt.. eller jeg ikke gjorde meg godt nok forstått..

Sier at jeg har grunnlag for å si at syntetiske vitaminer aldri vil være i nærheten av naturlige vitaminer... d kom jeg litt inn på i "rett tråd" ***

om hvorvidt d gjelder alt kan jeg ikke si.. at det er en mulighet for at syntetisk kan være likeså bra som naturlig i enkelte tilfeller.. Tiden vil vise - pr se om samme prinspper jeg har lært om naturlige vitaminer/vs syntetisk også gjelder feks eddik.. dessuten er d nærmest umlig å unngå syntetiske kopier av d naturlige innafor d meste idag..

Skal ikke pårope meg store kjemi kunnskaper... Prøver etter beste evne å gjenfortelle hva personer Som er eksperter har fortalt meg i sine foredrag.....
Antall ord: 133
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Svartepus »

Et par spørsmål fra meg til Keke:

1. Hva mener du med at "8mg Amla c er like mye som 200mg askorbinsyre"? Hvilken type C-vitamin er det i Amla c dersom det ikke er askorbinsyre?

2. Hvordan mener du at man kan rense avfallsstoffer ut gjennom fotsålene? Du skriver ganske vagt at "Av d jeg husker i forbifarten så funker den med at "avfallet" dras ut porene under føttene...
Stimulerer lymfesystemet ... Den danner strøm negativ og positive ioner... Da skal den liksom feste seg til motsatte lada avfall og trekker dem ut av kroppen gjennom porer i føttene...."


Det hadde vært interessant om du kunne ha funnet en kilde som forklarer akkurat hvordan de negative og positive ionene kan trekke avfall ut gjennom porene i føttene.

Her er forøvrig en interessant film der de tester detox fotbad:

LoQy4d4sELI
Antall ord: 148
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Arven »

De giftstoffene kroppen ikke greier å skille ut blir lagret i egne celler i leveren. Jeg vli vite hvordan et fotbad kan løsne oppe det som ligger i leveren og frakte det ned og ut gjennom føttene ? Via lymfesystemet ? Dette minner mistenkelig om tull !
Antall ord: 45
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !