Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinKan man heale seg selv?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

kriizzy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 20 Jan 2011 14:16
13

Kan man heale seg selv?

Innlegg av kriizzy »

Jeg har alltid hørt at jeg har healing evner men har egentlig aldri brukt de, men det er noen ganger jeg føler at det kommer en rolig følelse over meg når jeg er veldig stresset eller lignende.

Så kan man heale seg selv eller gå det ikke?
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Divine Spirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 475
Startet: 18 Nov 2009 19:13
14
Kjønn (valgfri): Far
Lokalisering: Skien
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 44 ganger

Re: Kan man heale seg selv?

Innlegg av Divine Spirit »

Javist kan man heale seg selv!
Antall ord: 6
...Det skrevne ord er bare et rykte. Kun selvopplevde ting er sannhet...
http://www.divine-spirit.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
tvilerlitt
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 27 Jan 2010 09:19
14
Kjønn (valgfri): Gubbe.
Lokalisering: Østlandet
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 68 ganger

Re: Kan man heale seg selv?

Innlegg av tvilerlitt »

Joda mange kan det, dog ikke alle - det spørs hva slags type healing teknikker som benyttes.

Feks Reiki, fungere utmerket til a "heale" seg selv.
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Re: Kan man heale seg selv?

Innlegg av Borte.. »

Hmm...jeg har prøvd å heale meg selv i en uke nå med denne influensaen som nærmest slo dagslyset ut av meg, men det har ikke virket noe særlig :( Så nei.....
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
30cm
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 499
Startet: 09 Sep 2009 22:35
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 12 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Re: Kan man heale seg selv?

Innlegg av 30cm »

Kan noen egentlig heale? :mozilla_foot:
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Re: Kan man heale seg selv?

Innlegg av Borte.. »

Planten min sier at jeg ikke kan det :(
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

Re: Kan man heale seg selv?

Innlegg av Nephandi »

Ja man kan heale seg selv, men personlig så finner jeg det mye vanskeligere å jobbe med meg selv enn å jobbe med andre, det samme gjelder magiske ritualer og spåing, det er vanskeligere å gjøre det for seg selv enn å gjøre det for andre.
Antall ord: 45
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Erik333
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 76
Startet: 20 Sep 2011 20:08
12
Kjønn (valgfri): Gutt/Mann
Lokalisering: I landet av usikkerhet
Har takket: 17 ganger
Blitt takket: 9 ganger

Re: Kan man heale seg selv?

Innlegg av Erik333 »

Nephandi skrev:Ja man kan heale seg selv, men personlig så finner jeg det mye vanskeligere å jobbe med meg selv enn å jobbe med andre, det samme gjelder magiske ritualer og spåing, det er vanskeligere å gjøre det for seg selv enn å gjøre det for andre.

Litt sent innlegg. men jeg tror at det er ment at man skal hjelpe hverandre istedet for å bare tenke på seg selv. Hvilken verden ville vi levd i om alle bare tenkte på seg selv, og ingen ville hjelpe andre?
Antall ord: 87
the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Re: Kan man heale seg selv?

Innlegg av Lilja »

Erik333 skrev:
Nephandi skrev:Ja man kan heale seg selv, men personlig så finner jeg det mye vanskeligere å jobbe med meg selv enn å jobbe med andre, det samme gjelder magiske ritualer og spåing, det er vanskeligere å gjøre det for seg selv enn å gjøre det for andre.

Litt sent innlegg. men jeg tror at det er ment at man skal hjelpe hverandre istedet for å bare tenke på seg selv. Hvilken verden ville vi levd i om alle bare tenkte på seg selv, og ingen ville hjelpe andre?
Men trenger det ene å utelukke det andre? Man klarer faktisk bedre å ta vare på dem rundt seg dersom man også tar vare på seg selv ;)
Antall ord: 114

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Kan man heale seg selv?

Innlegg av Nephandi »

Litt sent innlegg. men jeg tror at det er ment at man skal hjelpe hverandre istedet for å bare tenke på seg selv. Hvilken verden ville vi levd i om alle bare tenkte på seg selv, og ingen ville hjelpe andre?
Det er ikke slikt at man enten tenker bare på seg selv eller bare på andre. Jeg tenker absolutt på meg selv, jeg er egoistisk og stolt av det, men jeg tenker også på andre og forsøker å være et godt og snillt menneske. Jeg tror at grunnen til at det er vaneklig å heale seg selv er at det er så nærme, man blir så invistert i resultatet at det kan blokke for energiene, det er ikke fordi det er noe galt i å heale seg selv. Og desuten, hvordan skal jeg kunne heale andre om jeg ikke er frisk selv?
Antall ord: 142
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lionbaby
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 105
Startet: 21 Okt 2011 11:12
12
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Bak deg
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 1 gang

Re: Kan man heale seg selv?

Innlegg av Lionbaby »

Vermilion Oriol skrev:Planten min sier at jeg ikke kan det :(
What the fuck??

___

Jeg har tro på at man kan heale seg selv, men nå er jo ikke jeg så veldig god på disse forskjellige grenene innen healing... Hva er best?
Antall ord: 42
The most beatiful thing anyone can wear is their smile.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mei987
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 127
Startet: 24 Des 2011 09:35
12
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Vestlandet
Blitt takket: 19 ganger

- Kan man heale seg selv?

Innlegg av Mei987 »

Ja man kan heale seg selv. Men jeg må ha hjelp fra krystallene mine hvis jeg skal gjøre det. De har på en måte den "nyttige dytten" som skal til for at det blir bedre hos meg.

Oi oi....Lionbaby du spør vanskelig det er jo så mange metoder og manfoldige teknikker rundt om I verden. Men jeg skal ikke utdype meg så særlig på de grenene jeg ikke kjenner til, men heller den metoden jeg automatisk har brukt siden jeg startet. Det profesjonelle navnet er Kinesisk press punkt terapi. Eller også kalt Reflexogi. I denne metoden bruker man knoker, tomler, tre ruller etc for å løsne opp nerve sentrene/press punktene I kroppen. Beina og hendene er de vanligste områdene. Hvert press punkt tilsvarer enten et organ (under foten/ hånd flaten)
Eller muskler og nerver koblet til de største nerve sentrene. Nemlig Nakken (den klumpen i nakken) og kors ryggen (Akkurat før du er ved rompa)
Antall ord: 165
part shaman, part seer, part herbalist, part spiritual healer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links