Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinRitualer

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Nastine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 27 Mai 2011 08:55
12
Kjønn (valgfri): Tispe
Lokalisering: Blokksberg

Ritualer

Innlegg av Nastine »

Har dere noen ritualerer når dere healer? f eks, hva gjør du før du legger hendene på den du skal heale osv :?:
Antall ord: 25
Hakuna Matata

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
blippetiblippblopp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 13 Jun 2008 00:41
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

- Ritualer

Innlegg av blippetiblippblopp »

Jeg er fersk på dette med healing, men for å hjelpe tråden igang, vil jeg fortelle hvordan jeg prøver meg fram. Aner ikke om dette er riktig, for jeg har ingen opplæring på dette, bare ting jeg føler meg fram på.

Jeg lager en PSI-ball (energiball) i hendene for å hjelpe energien igang, så lar jeg denne spre seg igjennom kroppen min, så legger jeg hendene over området på personen jeg prøver å heale, (føler litt i min kropp hvor jeg skal prøve og ser i hodet mitt området som smerter) så konsentrerer jeg energien i meg imot området. Føler energien bølge mot personen, og prøver og ta ned energi/lys/kjærlighet fra rundt meg,( hender jeg tenker inni meg "jeg healer deg med kjærlighet" om og om igjen) Prøver å la energien strømme inn igjennom meg og inn i den personen jeg "healer" og ser for meg at det vonde strømmer ut igjennom føtter og hender.


ANER ikke om dette er riktig fremgangsmåte, eller om det er stokk hakke feil, men der er foreløblig mitt forsøk på healing.

Jeg har ikke lagt hendene på personen som er forsøkskaninen min, bare holdt dem over. litt pga at jeg ikke vil han alltid skal vite når jeg prøver, og litt fordi jeg er bekymret for å bli avsporet. kanskje det fungerer bedre med fysisk kontakt? Har nå lyst til å prøve med pendel i tillegg.

innspill taes imot med takk!
Antall ord: 260

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Ritualer

Innlegg av Nephandi »

Det kommer andpå hvor mye tid jeg har. Som magiker og heks så liker jeg ritualer, tente lys, røkelse, meditasjon ehle sulamitten, men hvis jeg har dårlig tid så bare gnir jeg hendene mine mot hverandre for å få dem startet opp og legger dem på pasienten min eller meg selv og begynner å sende gode tanker og healing Energi uten noe mer om og men.
Antall ord: 66
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
L123
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 23
Startet: 10 Feb 2013 17:12
11

- Ritualer

Innlegg av L123 »

Lillebror laget en psi ball som eksploderte i et lysglimt, MEN JEG FÅR DET IKKE TIL, OG ERIC(lillebror)ER BARE ÅTTE ÅR!!!!!!! :loool :laughing ](*,) :-$
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
L123
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 23
Startet: 10 Feb 2013 17:12
11

- Ritualer

Innlegg av L123 »

Hei, vent nå litt MENER du at di VIRKELIG er en heks/magiker? :natta
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

- Ritualer

Innlegg av g.r.y »

Jeg har aldri hatt noe behov for noe rituale i så måte. Det bare "kommer" av seg selv når jeg er i fysisk kontakt med folk eller dyr. Det eneste jeg gjør i så måte, er at jeg konser om å sentrere energien mot det aktuelle området..
Antall ord: 51
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links