Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinFrysninger

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
LilleHeksepusen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 85
Startet: 05 Nov 2011 11:18
12
Kjønn (valgfri): Kvinne
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 1 gang

Frysninger

Innlegg av LilleHeksepusen »

Hei jeg vet ikke om dette er riktig sted og sette spørrsmåle
I sommer og tidligere har jeg hatt frysninger som starter under ribbbena også sprer det seg uttover til fingre og tær. etter på blir jeg kald. Denne frysningen kan jeg holde på så lenge jeg vill, men da blir jeg kald. vist jeg konsontrerer meg med lukkede øyne så føøes det som jeg snurrer rundt. Jeg mister følsen av hvor jeg er. Jeg lurer på om noen kan si meg om detter er spesielt.Eller om dette er noe? Kan jeg bruke det til noe?
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

- Frysninger

Innlegg av Heksepusen »

ut fra det jeg vet du har fortalt meg så vil jeg si at det er en form for kontakt, eller at noe prøver og få kontakt med deg.
det jeg vet med sikkerhet er at det ikke falig og det har jeg fortalt deg også.
men hvis det er fler som har noen beder forklaringer så tar vi begge to i mot.
Antall ord: 64
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Frysninger

Innlegg av jeditrond »

I hvilke situasjoner kommer dette? Kan være noe med blodsirkulasjonen din for å ta den "kjedelige" forklaringen først :) Men noe av det du beskriver høres ut som forstadiet til ut av kroppen-opplevelser, så mulig du er i ferd med å kunne dra på tur i åndeverdenen.

At det er noen som vil ha kontakt kan det også være som Heksepusen skriver, men er det da på samme sted dette skjer?
Antall ord: 73
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
LilleHeksepusen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 85
Startet: 05 Nov 2011 11:18
12
Kjønn (valgfri): Kvinne
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 1 gang

- Frysninger

Innlegg av LilleHeksepusen »

jeg kan bare lukke øynene eller tenke på det så kommer det. noen ganger kommer det avseg selv andre ganger når jeg berører ting
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

- Frysninger

Innlegg av Heksepusen »

Aha nå forsto jeg litt beder hva du mente.
det du høy sansynelig og nå får resten av para gjeren rette meg. men det jeg tror du opplever er begynnelsen til det man kalle syner. er et verktøy som mange bruker til og fotelle ting de ikke vet om ting eller personer. det er en del avv det og være klarsynt og det er jo noen som påstår at det er arvelig.
Forsatt ikke noe falig jenta mi.
Antall ord: 84
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
LilleHeksepusen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 85
Startet: 05 Nov 2011 11:18
12
Kjønn (valgfri): Kvinne
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 1 gang

- Frysninger

Innlegg av LilleHeksepusen »

jeg tror deg at det er arvelig å ikke farlig , men jeg kan ikkke se at parra retter noe serlig på deg jeg :P
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

- Frysninger

Innlegg av Heksepusen »

Hehe å det kommer nok tenker jeg, men vi får vente og se tror du og jeg skla ha oss en lang prat jenta mi.
Antall ord: 25
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- Frysninger

Innlegg av Kiara »

Jeg har ikke opplevd det du beskriver.. Så jeg kan ikke forklare det. Men det høres spennende ut hvis det er et forstadie til utvikling av evner du har og får. Men heldig du som har en mor som kan støtte deg på veien, for det er ikke så mange som har.. tror jeg! ;)
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
LilleHeksepusen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 85
Startet: 05 Nov 2011 11:18
12
Kjønn (valgfri): Kvinne
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 1 gang

- Frysninger

Innlegg av LilleHeksepusen »

Nei, men takk alikevel
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Aglaia
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 84
Startet: 16 Sep 2011 14:08
12
Har takket: 44 ganger
Blitt takket: 21 ganger

- Frysninger

Innlegg av Aglaia »

Først vil jeg bare fortelle deg at du skal prise deg lykkelig for at du har den mamma'n du har (som Kiara nevnte..). Når jeg var mindre, var det ingen som fortalte meg at dette var greit, og jeg måtte dermed sitte med alle de tingene som skjedde med meg, for meg selv! Mamma'n min ble ikke overbevist om evnene mine før for ca 1 år siden. Da opplevde vi noe sammen som satte det hele i et helt annet lys for henne. Og hun har faktisk bed om unnskyldning for at hun ikke forstod det når jeg fortalte om det som liten. Men nok om det, og over til det du opplever med denne kulden..

Må bare spørre om du blir så "kald" at du hakker tenner? Men man fryser egentlig ikke.. Skjønte du hva jeg mente nå..??..

Så over til det jeg opplever når det gjelder denne kulden. Det er nemlig noe av det samme som skjer med meg. Dette skjer når jeg bruker de klarsynte evnene, healingen med hendene mine eller sender fjernhealing.

La oss ta et klassisk eksempel:
Jeg er bedt om å komme til et hus eller sted hvor de som bor der, mener at de kan ha ånder der som de ber meg sende "hjem" (hvis det er noe der, selvsagt..).
Når jeg kommer fram og går ut av bilen, "kobler" jeg meg på stedet og energiene som måtte være der. Og det er da det skjer.. Med en gang jeg setter i gang, begynner jeg å fryse. Det starter, som hos deg, midt i brystet og sprer seg utover. Til slutt står jeg og "fryser" og hakker tenner, så det høres nesten som de skal ramle ut hvert øyeblikk. Dette er for meg et veldig klart tegn på at her er det noe som man må undersøke nærmere. Det ser jo litt morsomt ut når jeg står der midt på sommeren og det ser ut som jeg holder på å fryse i hjel..

Akkurat det samme skjer når jeg skal heale noen. Jeg er iskald på hendene mine, men de utståler varme.. Også når jeg blir spurt om å holde i gjenstander av en eller annen grunn. Merkelige greier.. Men det er nå sånn det fungerer med meg.


Så kommer jeg til forsøket på å forklare hvorfor dette skjer. Jeg har snakket med mange forskjellige healere, klarsynte osv. opp gjennom årene. Det har vært folk jeg kjenner og ikke kjenner (som jeg aldri har møtt før..). Men det som er litt merkelig (eller det er jo egentlig ikke merkelig i det hele tatt..) er at alle sier det samme. Jeg lever mine liv (har levd før og kommer tilbake når dette livet er over) for å kunne hjelpe mennesker rundt meg! Både med de synske evnene og healingen. Og dette kommer fra hjertet. Altså hjerte- chakraet. (Hvis ikke du kan chakraene fra før, spør mamma!) Det er på en måte der "evnen" til å hjelpe, kjærligheten, sitter. Og derfor starter den også der og sprer seg til resten av kroppen. Denne forklaringen har jeg da fått av mange og for meg virker det veldig riktig..

Nå ble dette kanskje veldig innviklet forklart.. Og er det noe Mammaheksepusen har å utsette på det jeg skriver nå, så for hun "moderere" meg.. Jeg synes det høres ut som om du i tillegg til å utvikle klarsyn, så kan det hende du har blitt velsignet med varme hender også.. Jeg har i alle fall en følelse av det!
Men du er, som sagt, veldig heldig som har mamma'n din som kan masse om dette her!! Og som kan hjelpe deg på veien din.

Ps! Hvis det var noe her du ikke forstår hva jeg mener, bare syng ut, så skal jeg prøve å forklare det bedre!

Stor kos fra meg :kosepus
Antall ord: 666

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

- Frysninger

Innlegg av Heksepusen »

Her er igen ting og utsett på denne forklaringen eller noen av det andre her. jeg syns det bare er fint og utrolig hyggelig at andre også vil forklare ting. det er ikke alltid like lett og finne de rette orden på dette.
Jeg er som sakt også vokst opp med forelder som ikke har forklart så mye.
jeg har jo sett vikitgheten av og dele slike ting i voksen alder og priser meg lykkelig over og ha para og alle dere fine mennsken som er her til hjelp.
Antall ord: 89
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
LilleHeksepusen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 85
Startet: 05 Nov 2011 11:18
12
Kjønn (valgfri): Kvinne
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 1 gang

- Frysninger

Innlegg av LilleHeksepusen »

I går ble jeg sur på stemoren min. Så jeg la meg til og lese. så begyner kullen og komme også hakker jeg tenner så jeg rister. Når jeg fikk det til og stoppe så ble jeg varm, detter har bare skjedd en gang før. Jeg er goså kald på hendene til vanelig. Når jeg konsentrerer meg så blir jeg litt svimmel også begynner tårende å renne. det er skjelden jeg gjør dette. men det er for og sjekke ut hvor lenge jeg klarer og konsentrere meg.
Takk for svaret!! Jeg synes det ikke var vanskelig forklart.
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Frysninger

Innlegg av Nephandi »

Hvor gammel er du? Jeg mener ikke å være frekk men flere jeg kjenner som er i overgangsalderen har hatt ligende opplevelser. Jeg vil også anbefale deg å få en sjekk opp hos lege for noen sykdommer kan også gi slike symptomer og det er alltid lurt å være på den sikre siden. Når det er sagt så opplever jeg personelig rykkninger i kroppen når jeg arbeider med energi, i Østelig tradisjon så er det veldig vanelig med rykkninger eller frysninger i kroppen når man arbeider med energi eller har kontakt med energi. Jeg har også hørt om en del som har hatt kontakt med Ånder som har beskrevet ligende ting. Men som sagt jeg ville ha tatt en tur til legen, bare for å være sikker, men det kan godt være at energinivåene i kroppen din øker, spesielt hvis du har jobbet mye med det Åndelige i det siste.
Antall ord: 155
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_The Wolf

- - Frysninger

Innlegg av Slettet_The Wolf »

Nephandi skrev:Hvor gammel er du? Jeg mener ikke å være frekk men flere jeg kjenner som er i overgangsalderen har hatt ligende opplevelser. Jeg vil også anbefale deg å få en sjekk opp hos lege for noen sykdommer kan også gi slike symptomer og det er alltid lurt å være på den sikre siden. Når det er sagt så opplever jeg personelig rykkninger i kroppen når jeg arbeider med energi, i Østelig tradisjon så er det veldig vanelig med rykkninger eller frysninger i kroppen når man arbeider med energi eller har kontakt med energi. Jeg har også hørt om en del som har hatt kontakt med Ånder som har beskrevet ligende ting. Men som sagt jeg ville ha tatt en tur til legen, bare for å være sikker, men det kan godt være at energinivåene i kroppen din øker, spesielt hvis du har jobbet mye med det Åndelige i det siste.
Haha, hun er jo datteren til Heksepusen :D
Antall ord: 164

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Frysninger

Innlegg av Nephandi »

Ah...oooops det viste jeg ikke, beklager, ikke overgangs alderen da. :P
Antall ord: 11
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links