Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinSer plutselig symboler.

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Cobra
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 30 Jan 2009 16:13
15
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Ser plutselig symboler.

Innlegg av Cobra »

Hei:)

Veit ikkje om dette er rett plass for innlegget.
Men prøver.

Nett våkna etter noen drømmer.
Eg er midt i en åndelig oppvåking, etter eg begynte med healing.
Er redd for å se ting.Noe som tydeligvis skjer nå.Så er er litt jumpy etter dette.

Drøm 1.Halvegs i drøm og våken..tror eg.
I slutten av drømmen rett før eg skal åpne øynene ser eg "root" chakratets symbol.Og det snurrer veldig fort rundt.
Er dette farlig?
Og er det normalt i min situasjon?


drøm 2: tror eg var halvegs våken her og.Trodde eg var våken.
Drømte om dette rommet eg som i.Vegg til vegg golv teppet mi snurret psycadelisk rundt.Alså mønsteret.
Meget merkelig.

Har og begynt å kjenne trykk i pannen.Om det er noe eg skal føle veit eg ikkje.

Håper noen kan svare på dette:)

Takker på forhånd.
Antall ord: 162
Alt har ein meining

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

- Ser plutselig symboler.

Innlegg av zind »

Jeg svarte i den andre tråden, men kan legge til en ting; Ikke vær redd. Prøv å gi slipp og bare la det skje, betrakt det uten ifra. Vær betrakteren. Det er ikke noe mer virkelig enn det er uvirkelig, det tror jeg blir det beste jeg kan si utifra alt jeg vet folk opplever oppi slike prosesser. Mye kan virke litt skremmende der og da, men det er ikke noe som er separat fra deg selv, se gjerne på det som en forlengelse av, eller en overdrivelse av, en side ved deg selv. Du vil sikkert oppleve å se mer, oppleve mer fordi du bryter gjennom mange forestillinger av den verden du har skapt deg. Men det er ikke nødvendigvis slik at det ene er mer eller mindre sant, og en del av en oppvåkning ser ut til å bestå i å møte sine egne demoner. Så, med andre ord kan det du opplever som noe helt reelt være en manifestasjon av en energi du vil kunne lære noe om deg selv gjennom. Hmmm.. dette viste seg å bli vanskelig å formulere, jeg prøver å holde tunga rett i munnen men her er det lett å snuble merker jeg.. meneh, ser du hva jeg mener?
Antall ord: 208
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kråke
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 110
Startet: 26 Des 2010 10:35
13
Har takket: 16 ganger
Blitt takket: 45 ganger

- Ser plutselig symboler.

Innlegg av kråke »

Cobra skrev:Hei:)

Veit ikkje om dette er rett plass for innlegget.
Men prøver.

Nett våkna etter noen drømmer.
Eg er midt i en åndelig oppvåking, etter eg begynte med healing.
Er redd for å se ting.Noe som tydeligvis skjer nå.Så er er litt jumpy etter dette.

Drøm 1.Halvegs i drøm og våken..tror eg.
I slutten av drømmen rett før eg skal åpne øynene ser eg "root" chakratets symbol.Og det snurrer veldig fort rundt.
Er dette farlig?
Og er det normalt i min situasjon?

drøm 2: tror eg var halvegs våken her og.Trodde eg var våken.
Drømte om dette rommet eg som i.Vegg til vegg golv teppet mi snurret psycadelisk rundt.Alså mønsteret.
Meget merkelig.

Har og begynt å kjenne trykk i pannen.Om det er noe eg skal føle veit eg ikkje.

Håper noen kan svare på dette:)

Takker på forhånd.
Vel, først så tenker jeg at de svarene du får her, er kun andre personers meninger. Og den eneste måten for deg å finne ut av ting selv er å oppleve og erfare det.
Dersom det du opplever er rene åndelige opplevelser så er det nok ikke noe farlig uansett hva du opplever. Men dersom du er bekymret at det kan være noe annet, kanskje fysisk så kanskje det kan hjelpe deg å få en sjekk hos legen? Sånn for å berolige deg selv.

Trykk i pannen, kiling på hodet etc er nok ikke noe å bekymre seg for. Har lest mye i åndelige tekster her og der på internett i hovedsak, men også i en og annen bok at det er slik det føles når tredjeøye chakraet åpner seg/er aktivt. Det chakraet befinner seg inni hodet i pinealkjertelen, men aktiveringen av den kan manifestere seg som kiling i pannen. I mitt tilfelle merker jeg trykk/kiling/sensasjoner også i kronechakraet, hjertechakraet, solarplexus (det gule) og den bak navlen som jeg ikke husker hva het. av og til også i den som befinner seg i halsområdet, men ikke så ofte.
kanskje rotchakraet ditt er i ubalanse? Tror du selv best kan finne ut av sånt. Kanskje det at du føler at ting snurrer etc er nettopp derfor... Føler du andre ubalanser i kroppen? Kjenn etter hva magefølelsen/intuisjonen sier deg om saken.
Kanskje du burde tenke på hvorfor du er redd for å se ting? La oss si det sånn: tingene er der selv om du ser dem eller ikke... så hva slags forskjell hadde det egentlig gjort? De har ikke skadet deg før, har de vel?
Antall ord: 451

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

- Ser plutselig symboler.

Innlegg av Moonstone »

Trykk i pannen er absolutt ett tegn for utvikling av Panne Chakra.
Filosofi evnen din er da under utvikling, og Psykedeliske opplevelser kan trigges da.

Men det at Rot Shakra drømmes om kan være et tegn fra underbevisstheten din om at du trenger å Jordes også, ikke bare å fly/sveve i tankene/filosofien/fantasien.
Sørg for å Jorde deg også, jeg tror det inkirerer det.
Det finnes mange måter å Jorde seg på, om det er å pløye Jorda, plante noe, gå en skogstur, eller visualisering i meditasjon.
Antall ord: 89
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cobra
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 30 Jan 2009 16:13
15
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 4 ganger

- - Ser plutselig symboler.

Innlegg av Cobra »

zind skrev:Jeg svarte i den andre tråden, men kan legge til en ting; Ikke vær redd. Prøv å gi slipp og bare la det skje, betrakt det uten ifra. Vær betrakteren. Det er ikke noe mer virkelig enn det er uvirkelig, det tror jeg blir det beste jeg kan si utifra alt jeg vet folk opplever oppi slike prosesser. Mye kan virke litt skremmende der og da, men det er ikke noe som er separat fra deg selv, se gjerne på det som en forlengelse av, eller en overdrivelse av, en side ved deg selv. Du vil sikkert oppleve å se mer, oppleve mer fordi du bryter gjennom mange forestillinger av den verden du har skapt deg. Men det er ikke nødvendigvis slik at det ene er mer eller mindre sant, og en del av en oppvåkning ser ut til å bestå i å møte sine egne demoner. Så, med andre ord kan det du opplever som noe helt reelt være en manifestasjon av en energi du vil kunne lære noe om deg selv gjennom. Hmmm.. dette viste seg å bli vanskelig å formulere, jeg prøver å holde tunga rett i munnen men her er det lett å snuble merker jeg.. meneh, ser du hva jeg mener?

Takker for svar:)

Jording...absolutt.Det trenger eg.Symbolet var passelig stort og veldig klart med eit hjerte inni.Mørkrødt.
Møte med egne demoner....vel sist uke sloss eg med to av meg selv.Slo å slo, men armene gikk rett gjennom.Plutselig trynte eg ned trappen...og der nede sto datteren min og en kompis av meg.Prøver å godta dette... tok sin tid...men er i gang.Men skjønner hva du mener:)
Antall ord: 287
Alt har ein meining

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cobra
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 30 Jan 2009 16:13
15
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 4 ganger

- - Ser plutselig symboler.

Innlegg av Cobra »

kråke skrev:
Cobra skrev:Hei:)

Veit ikkje om dette er rett plass for innlegget.
Men prøver.

Nett våkna etter noen drømmer.
Eg er midt i en åndelig oppvåking, etter eg begynte med healing.
Er redd for å se ting.Noe som tydeligvis skjer nå.Så er er litt jumpy etter dette.

Drøm 1.Halvegs i drøm og våken..tror eg.
I slutten av drømmen rett før eg skal åpne øynene ser eg "root" chakratets symbol.Og det snurrer veldig fort rundt.
Er dette farlig?
Og er det normalt i min situasjon?

drøm 2: tror eg var halvegs våken her og.Trodde eg var våken.
Drømte om dette rommet eg som i.Vegg til vegg golv teppet mi snurret psycadelisk rundt.Alså mønsteret.
Meget merkelig.

Har og begynt å kjenne trykk i pannen.Om det er noe eg skal føle veit eg ikkje.

Håper noen kan svare på dette:)

Takker på forhånd.
Vel, først så tenker jeg at de svarene du får her, er kun andre personers meninger. Og den eneste måten for deg å finne ut av ting selv er å oppleve og erfare det.
Dersom det du opplever er rene åndelige opplevelser så er det nok ikke noe farlig uansett hva du opplever. Men dersom du er bekymret at det kan være noe annet, kanskje fysisk så kanskje det kan hjelpe deg å få en sjekk hos legen? Sånn for å berolige deg selv.

Trykk i pannen, kiling på hodet etc er nok ikke noe å bekymre seg for. Har lest mye i åndelige tekster her og der på internett i hovedsak, men også i en og annen bok at det er slik det føles når tredjeøye chakraet åpner seg/er aktivt. Det chakraet befinner seg inni hodet i pinealkjertelen, men aktiveringen av den kan manifestere seg som kiling i pannen. I mitt tilfelle merker jeg trykk/kiling/sensasjoner også i kronechakraet, hjertechakraet, solarplexus (det gule) og den bak navlen som jeg ikke husker hva het. av og til også i den som befinner seg i halsområdet, men ikke så ofte.
kanskje rotchakraet ditt er i ubalanse? Tror du selv best kan finne ut av sånt. Kanskje det at du føler at ting snurrer etc er nettopp derfor... Føler du andre ubalanser i kroppen? Kjenn etter hva magefølelsen/intuisjonen sier deg om saken.
Kanskje du burde tenke på hvorfor du er redd for å se ting? La oss si det sånn: tingene er der selv om du ser dem eller ikke... så hva slags forskjell hadde det egentlig gjort? De har ikke skadet deg før, har de vel?

Var hos en healer.Hu sa at hjerte og plexus chakraene mine var helt åpne.Dvs at eg trekker til meg alt av negative følelser rundt meg.Hu sa også at eg trang jording.Pleier å visualisere meg kvite røtter som kommer utav beina mine og langt ned i jorden.Føler en tur i skog og fjell er mer effektivt for meg.Hara chakraet er det sikkert du mente som du ikkje husket navnet på:)

Eg sliter med angst da...så det blir en blanding.Gjør meg redd for MER enn vanlig.Det er jo kjipt i dette.Holder litt gjen.Dette er ikkje fysisk.Det er...jah...åndelig.
Tror ikkje eg skal snakke med en lege om dette.De er langt fra dette planet.

Men veldig bra poeng i det du skriver.Det siste og.Er nok dette eg trenger.Kan ikkje snakke med hvem som helst om dette.

Takk:)
Antall ord: 608
Alt har ein meining

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cobra
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 30 Jan 2009 16:13
15
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 4 ganger

- - Ser plutselig symboler.

Innlegg av Cobra »

Moonstone skrev:Trykk i pannen er absolutt ett tegn for utvikling av Panne Chakra.
Filosofi evnen din er da under utvikling, og Psykedeliske opplevelser kan trigges da.

Men det at Rot Shakra drømmes om kan være et tegn fra underbevisstheten din om at du trenger å Jordes også, ikke bare å fly/sveve i tankene/filosofien/fantasien.
Sørg for å Jorde deg også, jeg tror det inkirerer det.
Det finnes mange måter å Jorde seg på, om det er å pløye Jorda, plante noe, gå en skogstur, eller visualisering i meditasjon.
Kva innebærer det når den åpnes? kva skjer da? kva er det eg utvikler?:)
tanken er veldig skremmende.
Men det virker ganske logisk det.Skal prøve det i kveld.

Takk:)
Antall ord: 124
Alt har ein meining

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

- - - Ser plutselig symboler.

Innlegg av Moonstone »

Cobra skrev:Kva innebærer det når den åpnes? kva skjer da? kva er det eg utvikler?:)
tanken er veldig skremmende.
Men det virker ganske logisk det.Skal prøve det i kveld.

Takk:)
Alle disse utvikler seg i alle mennesker, så det er helt Naturlig.
Forskjellen er å gjøre det BEVISST i motsetning til ubevisst.
Da kan man gå gjennom hva hvert bestemt Shakra står for, hva slags egenskaper de symboliserer, og utvikle de etter behov.
Panneshakra utvikler Filosofiske evner, intuisjon, diverse evner man anser som "paranormale".
Det blir kalt det Tredje Øye, et øye som "ser" ting de vanlige øynene ikke kan se.
Det er ikke farlig, bare helt Naturlig, vi utvikler disse mer eller mindre hele livet, gjennom egne tanker/fantasier, opplevelser med andre, opplevelser i Naturen osv.

Det er veldig vanlig å utvikle og å føle et trykk i pannen mellom øynene i sent ten-årene og tidlig 20 årene, værtfall etter mine studier og erfaring.
Antall ord: 162
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cobra
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 30 Jan 2009 16:13
15
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 4 ganger

- - - - Ser plutselig symboler.

Innlegg av Cobra »

Moonstone skrev:
Cobra skrev:Kva innebærer det når den åpnes? kva skjer da? kva er det eg utvikler?:)
tanken er veldig skremmende.
Men det virker ganske logisk det.Skal prøve det i kveld.

Takk:)
Alle disse utvikler seg i alle mennesker, så det er helt Naturlig.
Forskjellen er å gjøre det BEVISST i motsetning til ubevisst.
Da kan man gå gjennom hva hvert bestemt Shakra står for, hva slags egenskaper de symboliserer, og utvikle de etter behov.
Panneshakra utvikler Filosofiske evner, intuisjon, diverse evner man anser som "paranormale".
Det blir kalt det Tredje Øye, et øye som "ser" ting de vanlige øynene ikke kan se.
Det er ikke farlig, bare helt Naturlig, vi utvikler disse mer eller mindre hele livet, gjennom egne tanker/fantasier, opplevelser med andre, opplevelser i Naturen osv.

Det er veldig vanlig å utvikle og å føle et trykk i pannen mellom øynene i sent ten-årene og tidlig 20 årene, værtfall etter mine studier og erfaring.
Takk gjen:)
Ubevisst bevisst...veit ikkje kva eg gjør.Bare skjer.Kjenner dette trykket ganske kraftig i kveld faktisk.

Når du sier "et øye som "ser" ting de vanlige øynene ikke kan se"
Er det energier (spøkelser) eg vil se da?

Eg klarer å kontrollere Plexus tror eg.Og tildels hals og hara.Våger ikkje fokusere på øyet eller kandulini.
Antall ord: 227
Alt har ein meining

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

- Ser plutselig symboler.

Innlegg av zind »

Hehe, fikk trykk i panna selv nå, bare av å åpne tråden. Og solar plexus begynte å jobbe i en annen tråd hvor personen opplever ting der. Gurimalla, jeg får ta to sek og riste av meg litt før jeg begynner å skrive noe mer her tror jeg! :?

Sånn! Jeg har skjønt du ikke vil tenke på kundalini cobra, det har fått et dårlig rykte på mange måter, men etter at jeg fikk dette ordentlig forklart fra de som har opplevd en kundalini oppvåkning og jobbet med dette selv så har jeg fått et helt annet syn på det. Som en venn av meg sier; kundalini er bare den hellige ånd. Det er en helt naturlig ting, det er kun din gudskraft som våkner. At man må jobbe litt med sine egne skyggesider er bare en naturlig del av det å ta tilbake kraften sin. Glem at opplysning kun handler om lys og kjærlighet, alt har utspring i det samme og lysarbeiderne stopper desverre sin egen prosess når de skiller mellom lys og mørke som om det var enstydig med godt og ondt, gud og djevelen. Gud/du ER djevelen, med andre ord er ofte satan bare en metafor på det vi ikke ønsker at gud skal være. Men hvordan kan vi være komplette uten å innholde og akseptere begge dualiteter!?

Det du opplever er, enten du vil det eller ikke, klassiske symptomer på kundalini.
Du har ikke bedt om det eller presset det frem, så stol på at det som skjer er naturlig og best for deg. Og pass på jordinga, jeg tror ikke jeg kan få sagt det nok, for da slipper du å dra så mye av dette med deg inn i hverdagen. Kundalinien er ikke de kjipe som skjer, men som med alle former for spirituelt arbeid så må det skje en renselse av gamle mønstre og frykt for at en skal kunne komme noe videre og det er det du opplever som dine egne demoner. Du kan eventuelt roe litt ned med meditasjonen en liten stund og gjøre mye fysisk for å få et lite avbrekk. Visualiser og lukk chakraene så vil nok også intensiteten roe seg mange hakk, så kan du åpne de opp igjen når du skal jobbe med dette videre.

Jeg er så langt ifra noen ekspert på dette, men jeg har god kontakt med og har hatt nære forhold med mennesker som har gått igjennom mer eller mindre nøyaktig det samme, og har opplevd en god del av dette på kroppen selv også. Ofte forsterkes alt en periode, og å gå rundt å se gud i hver lille regndråpe er ikke hverdagskost. Det er det heller ikke å sloss med egne demoner på høylyst dag! Som jeg sa tidligere så trenger du ikke kjempe mot det som dukker opp, hvis du klarer å betrakte det og la det være det dèt er vil det være mye lettere for deg. Aksepter og erkjenn det, men ikke la følelser og frykt ta overhånd. Jeg la meg en natt da et kattekrek dukka opp, et kattemenneske, bare ansiktet. Når jeg spurte hvem det var fikk jeg det trivelige svaret tilbake at "jeg er ditt verste mareritt". Hadde jeg gitt etter for frykten eller begynte å analysere tipper jeg det kunne blitt en lang prosess, men jeg må ha hatt litt ekstra styrke og balanse der og da for når jeg sa "haha, men så fint, det er du sikkert!" så forsvant alt på sekundet. Jeg tror det enkelt og greit var et bilde på min frykt forbundet med aliens og mørke entiteter, noe som jeg da kun er redd for når jeg skal legge meg etter alt for mange historier om greys som dukker opp ved fotenden av senga. Jo mer frykt du gir slipp på og jobber deg gjennom jo mer utbytte får du av det fantastiske du egentlig opplever. Når jeg kjenner kundalinien boble sitrer det i kroppen, som om alle gode ting eksploderer i meg på en og samme gang, ofte bryter jeg ut i latter bare minutter inn i øvelsene og blir helt rusa på energien. Enkelt og greit er det din egen potensielle energi! Vi går gjerne gjennom faser som er mer intense i prosessen, men etterhvert roer det seg ned og det som en gang var skummelt eller unormalt kan plutselig oppleves som morsomt og helt naturlig for deg. Slik jeg forstår det går du gjennom en veldig intens og rask oppvåkning. Som jeg sa til deg en gang for lenge siden så sitter det munker der ute i verden som har meditert timesvis hver dag i tiår som ville dødd av misunnelse (selv om de selvsagt aldri ville innrømt en slik "synd" høyt :loool ) Det handler ikke om å være spesiell, alle har vi det samme potensialet selvsagt, men det har noe å gjøre med både hva vi er klar for og hva slags begrensninger vi skaper selv. Ha tillit til at hvis det skjer så er du klar for det

Jobber du noe med hjelpere/guider og den slags? Det kunne hende du kunne funnet mye råd og hjelp i å studere noen av de gamle mesterne. Selv om vi alle har forskjellige veier vi går så er det så mye andre har gått igjennom som kan hjelpe og plante frø til ettertanke.

klistrer inn et par videoer som jeg syntes er fine, enkelte ting der tror jeg kanskje kan passe deg? Video nr to handler jo litt om kundalini. Kanskje er det ikke den beste videoen i forhold til hva du lurer på, men jeg syntes han har så ekstremt god energi og at dette skinner veldig godt igjennom hvis du kobler på og kjenner etter. Dessuten er han morsom også :D

tCbHg243-AE

bPHovn-ZHgk
Antall ord: 994
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Thulr
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 309
Startet: 06 Jun 2009 01:36
14
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Tromsø
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 39 ganger

- Ser plutselig symboler.

Innlegg av Thulr »

Cobra skrev:Hei:)

Veit ikkje om dette er rett plass for innlegget.
Men prøver.

Nett våkna etter noen drømmer.
Eg er midt i en åndelig oppvåking, etter eg begynte med healing.
Er redd for å se ting.Noe som tydeligvis skjer nå.Så er er litt jumpy etter dette.

Drøm 1.Halvegs i drøm og våken..tror eg.
I slutten av drømmen rett før eg skal åpne øynene ser eg "root" chakratets symbol.Og det snurrer veldig fort rundt.
Er dette farlig?
Og er det normalt i min situasjon?


drøm 2: tror eg var halvegs våken her og.Trodde eg var våken.
Drømte om dette rommet eg som i.Vegg til vegg golv teppet mi snurret psycadelisk rundt.Alså mønsteret.
Meget merkelig.

Har og begynt å kjenne trykk i pannen.Om det er noe eg skal føle veit eg ikkje.

Håper noen kan svare på dette:)

Takker på forhånd.
Hei. Jeg har her tydet drømmene dine (med hjelp fra åndeverdenen).

Drøm 1 er selvsagt ikke noe farlig. Det snurrende chakraets symbol symboliserer en knute. Og i ditt tilfelle dreier det seg om en depresjons-knute. Denne knuten må du løse opp, og når du greier det venter det deg åndelig kjærlighet og frihet fra angsten.

Drøm 2 er heller ikke farlig. Den forteller deg at du ikke skal leve noe firkantet A4-liv (A4-livet symbolisert ved vegg til vegg teppet). Mønsteret snurret rundt for å fortelle deg at det er på tide å ta steget helt ut fra A4-livet, og legge all din hug på din åndelige utvikling. Det snurrende psykedeliske mønsteret symboliserer det åndelige.

Trykket i pannen du føler er ånder som er nær deg og gjerne vil influere deg i riktig retning. Det er det samme jeg ofte føler, enten det nå er i pannen eller andre plasser på hodet. Og det er ikke noe farlig. Det vet jeg, for jeg snakker av erfaring.
Antall ord: 342
How about that left hand, Ace?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

- Ser plutselig symboler.

Innlegg av Astarte »

Vær varsom med å skrive innlegg som kan tolkes som en diagnose eller bastante påstander om hva som skulle ligge bak plager/drømmer osv. Og vær litt lette på labben med innlegg som kan virke sarkastiske og oppfattes sårende eller småliggjørende for de som ønsker innspill. Forøvrig vil jeg nødig gripe inn, bare gi beskjed om at jeg følger med ;)

Mvh
Astarte
mod
Antall ord: 72
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links