Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinKan noen fortelle meg litt om min Aura? :)

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

busycat
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 19 Feb 2012 03:25
12

Kan noen fortelle meg litt om min Aura? :)

Innlegg av busycat »

Hei, jeg lurte på om det var noen der ute som kunne fortelle meg litt om min Aura?
Jeg var for noen år siden til "Reyki" behandling (vet ikke om jeg skrev det rett) hos en bekjent av mamma og hun kunne fortelle meg at hun så rosa og lysegrønn aura rundt hjertet mitt.
Hun sa jeg måtte være veldig "god" av meg.

Jeg var også på ei alternativ messe i fjor, der ei som kunne se auraen min sa at "jeg var som et lite lykketroll". Hehe.

Jeg føler at jeg absolutt ikke er så god og snill som de "så", så jeg lurer bare på hva sier egentlig fargen på auraen min om meg? Rosa og lysegrønn.
Har prøvd å lese litt på google, men fant ikke så mye om fargene, dessverre.
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Kan noen fortelle meg litt om min Aura? :)

Innlegg av helgemann »

Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
busycat
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 19 Feb 2012 03:25
12

- Kan noen fortelle meg litt om min Aura? :)

Innlegg av busycat »

Takk :)
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

- Kan noen fortelle meg litt om min Aura? :)

Innlegg av Diffusa »

Ehmm.. ER det ikke slik at auraen endrer seg gjennom livet? Har spurt før og flere sier nei, og da lurer jeg på hva som stemmer for ut i fra sånn som jeg tenker så burde det også endre seg sammen med personen. Hvis den skal være statisk så må jo bare dette aurafoto opplegget være bull :dontknow
Altså når jeg tok et aura foto den 29 september 07 så var bildet liksom orange, ( altså det står orange på men bildet er mer gul - orange og grønt :? ) nøkkel ordene var artistic, phsysical- creative expression, excitement. Chakraene varierer også fra det andre bildet jeg tok et år etterpå ( noe jeg egentlig regner med da), 27 sept 08. Her er jeg liksom orange-yellow ( men bildet er liksom både blått, litt turkis, grønt og med litt gult og oransje. Og nøkkelordene her er adventurous, analytical, scientific, self- confidence.

Med tanke på nøkkelordene på første så var jeg liksom deppa i den perioden og ønsket egentlig mer eller mindre at et stort sort hull skulle åpne seg under føttene på meg, følte også at kreativiteten min hadde gått å lagt seg for godt ( har faktisk ikke stått opp enda :? ) så jeg kjenner meg ikke mye igjen i de eller det som ble fortalt meg av han duden som prata om fotoet mitt.
Når det gjelder nøkkelordene på de andre så stemmer de jo til en viss grad meeeen hvem ville de ikke stemt på?

Det er jo sånn kjekk/ morsom sak da men jeg vil ikke anbefale folk om å sluke sånt rått :)

Gjorde forsøk på å scane dem inn her men maskina tror bare at jeg mener han skal kopiere dem, mannfolk! :bandit
Antall ord: 300
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Kan noen fortelle meg litt om min Aura? :)

Innlegg av helgemann »

Auraen er nok ikke statisk. Den endrer seg etter formen til person. En negativ laddet person som regel ikke varm og kjærlighetsfull aura. Aurafotografi er vel ikke helt 100%.

Aurafotografering og beskrivelsene av fargene er jo som stjernetegn. Ikke alt som skrives om det tegnet, passer til den person. Tenker jeg.

Tror ikke scannermaskinen er Diffusa's store venn.... :-P
(...den er som kvinner flest, må behandles pent og forsiktig... Eh sa du at det var en mann? :oops: )

Vi har en skiftende aura som inneholder våre daglige tanker og følelser. Men vi har også en mer permanent aura. Denne er summen av alle våre tanker og følelser gjennom hele livet. En opplevelse som gjør oss trist, vil påvirke vårt astral/følelseslegeme med en trist energi. Det er en helt naturlig følelse i mange sammenhenger (for eksempel når noe tar slutt, vi føler et tap), og dette vil påvirke vår skiftende aura. Blir vi værende i den "triste" energien over lengre tid vil den permanente auraen også bli påvirket av det "triste", og vår personlighet kan begynne å endre seg i den retning.

De følelser vi har hatt i forbindelse med opplevelser er med på å bygge opp våre celler og vårt vev som igjen utviker en form for energi. Disse avtrykkene i auraen skaper et "energi- språk" som kan leses av en clairvoyant. Det samme gjelder selvfølgelig positive opplevelser. Bare tenk tilbake på en gang du gjorde noe godt for deg selv eller andre. Du merker med en gang en positiv energi.
Positive og negative opplevelser registreres som en kode i både vår fysiske struktur (celler/vev), samt i den psykiske struktur (aura).
Kilde: http://www.freewebs.com/optimalnett/aura.htm
Sist redigert av helgemann på 20 Feb 2012 11:03, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 302

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

- Kan noen fortelle meg litt om min Aura? :)

Innlegg av Diffusa »

Det er sånn jeg tenker også, altså at den ikke er statisk. Jeg mener at det er vel den som viser oss hvilket sinnelag en person har før du har fått snakket med personen og studert kroppspåk og ansikts uttrykk. Jeg har før her inne skrevet det at jeg tror vi alle ser auraer, om det ikke er bevisst så ser vi det ubevisst i og med at vi kan se hvordan en person har det uten noe nærmere kontakt med vedkommende og selv om personen har dratt på seg masken sin.

Kopimaskina er sånn impuls innkjøp av sambo, kosta 300. Det står scan på den da.. :? Skal se om jeg orker å finne frem bruksanvisninga.
Antall ord: 124
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- - Kan noen fortelle meg litt om min Aura? :)

Innlegg av helgemann »

Diffusa skrev:Det er sånn jeg tenker også, altså at den ikke er statisk. Jeg mener at det er vel den som viser oss hvilket sinnelag en person har før du har fått snakket med personen og studert kroppspåk og ansikts uttrykk. Jeg har før her inne skrevet det at jeg tror vi alle ser auraer, om det ikke er bevisst så ser vi det ubevisst i og med at vi kan se hvordan en person har det uten noe nærmere kontakt med vedkommende og selv om personen har dratt på seg masken sin.

Kopimaskina er sånn impuls innkjøp av sambo, kosta 300. Det står scan på den da.. :? Skal se om jeg orker å finne frem bruksanvisninga.
Når har jo ikke alle evnen til å se aura. Noen kan se bare en lilla felt rundt mennesken. Jeg for min del ser på menneskene hvordan humør de er, på den måten, er det en mørk felt rundt de, har de det ikke bra, er det et lyst felt rundt de, så har de det bra. Selv om man kler en maske på seg, kan man jo ikke skjule energi feltet sitt.

Det var en billig sak... :o Er jo bare å legge bildet på plata og scanne i vei. Men kommer den ut av maskinen, har du gjort en feil.... :mozilla_wink:
Antall ord: 231

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
busycat
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 19 Feb 2012 03:25
12

- Kan noen fortelle meg litt om min Aura? :)

Innlegg av busycat »

Har ikke hørt noe om at auraen skifter farge, men derimot tone? Lyserød til mørkerød f.eks? Men også har jeg hørt noe om at vi har én permanent farge og resten kommer og går? Men jeg har ikke peiling, rett og slett.
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

- - - Kan noen fortelle meg litt om min Aura? :)

Innlegg av Diffusa »

helgemann skrev:
Diffusa skrev:Det er sånn jeg tenker også, altså at den ikke er statisk. Jeg mener at det er vel den som viser oss hvilket sinnelag en person har før du har fått snakket med personen og studert kroppspåk og ansikts uttrykk. Jeg har før her inne skrevet det at jeg tror vi alle ser auraer, om det ikke er bevisst så ser vi det ubevisst i og med at vi kan se hvordan en person har det uten noe nærmere kontakt med vedkommende og selv om personen har dratt på seg masken sin.

Kopimaskina er sånn impuls innkjøp av sambo, kosta 300. Det står scan på den da.. :? Skal se om jeg orker å finne frem bruksanvisninga.
Når har jo ikke alle evnen til å se aura. Noen kan se bare en lilla felt rundt mennesken. Jeg for min del ser på menneskene hvordan humør de er, på den måten, er det en mørk felt rundt de, har de det ikke bra, er det et lyst felt rundt de, så har de det bra. Selv om man kler en maske på seg, kan man jo ikke skjule energi feltet sitt.

Det var en billig sak... :o Er jo bare å legge bildet på plata og scanne i vei. Men kommer den ut av maskinen, har du gjort en feil.... :mozilla_wink:

Det er nå helt sikkert, at jeg har gjort noe feil :lol:

Jeg tror alle ser auraen men ikke alle ser den tydelig og er bevisste på at de ser den andre igjen de "ser". Altså jeg ser ikke aura men jeg ser stort sett hvordan folk har det. Grunnen til det er fordi jeg tror at det er auraen jeg ser men at jeg ser den ubevisst. Det kan jo for all del være andre årsaker også men jeg liker det enkle med teorien min, det er liksom noe for alle og det er så vanlig at en registrerer det ikke :mrgreen:
Antall ord: 335
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links