Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinHealing tok bort min søvnparalyse!!

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

stgirl23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 16 Okt 2011 07:45
12

Healing tok bort min søvnparalyse!!

Innlegg av stgirl23 »

hei! jeg slet i en periode med søvnparalyse ca annen hver natt, fikk anbefalt healer av en venn, gikk 5 ganger og utrolig nok så forsvant de forferdelige nettene!! nå sover jeg som et barn uten å våkne av mareritt og paralyser!!
var helt utrolig når jeg lå på benken så sa healeren at jeg hadde en demon inni meg som må ut for at jeg skal få det bra.. jeg tenkte at hun må være gal som sier noe slikt.. finnes jo ikke demoner tenkte jeg! men når hun tok hendene over magen min, skrek jeg noe voldsomt og gråt.. fikk ikke fysisk vondt men kjente at magen vrengte seg på en måte.. rar følelse! så følte jeg meg 1000 ganger lettere og etter denne dagen har jeg sovet kjempegodt(uten om noen mareritt av og til).
har også følt meg bedre psykisk etter denne "demonen" forsvant fra meg! :D så vil bare anbefale det hvis det er noen andre der ute som sliter med søvn,mareritt og søvnparalyse!!
klem fra en ny meg! :vink ;) :D
Antall ord: 185

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Healing tok bort min søvnparalyse!!

Innlegg av Lilja »

Mente healeren at du hadde en fysisk demon inni deg? Eller var det mer billedlig?

Jeg kjenner jeg har vanskelig for å tro at healere driver med demonutdrivelse, sikkert fordi jeg generelt har vanskelig for å tro på demoner. Jeg har derimot ingen problemer med å tro at healeren hjalp deg med å få løst opp noe inni deg, blokkeringer, knuter eller hva man nå velger å kalle det, og at dette igjen førte til en voldsom fysisk reaksjon, for så å lette på søvnproblemene dine.

Jeg skjønner bare ikke vitsen med å lage så mye drama rundt det :roll:
(healeren, altså, ikke du!)

Men det er bare min mening ;) Godt å høre at du føler healingen hjalp, ihvertfall. Så spiller det jo til syvende og sist egentlig ingen rolle hva som gjorde utslaget.


Mvh Lilja
Antall ord: 133

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
stgirl23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 16 Okt 2011 07:45
12

- - Healing tok bort min søvnparalyse!!

Innlegg av stgirl23 »

Lilja skrev:Mente healeren at du hadde en fysisk demon inni deg? Eller var det mer billedlig?

Jeg kjenner jeg har vanskelig for å tro at healere driver med demonutdrivelse, sikkert fordi jeg generelt har vanskelig for å tro på demoner. Jeg har derimot ingen problemer med å tro at healeren hjalp deg med å få løst opp noe inni deg, blokkeringer, knuter eller hva man nå velger å kalle det, og at dette igjen førte til en voldsom fysisk reaksjon, for så å lette på søvnproblemene dine.

Jeg skjønner bare ikke vitsen med å lage så mye drama rundt det :roll:
(healeren, altså, ikke du!)

Men det er bare min mening ;) Godt å høre at du føler healingen hjalp, ihvertfall. Så spiller det jo til syvende og sist egentlig ingen rolle hva som gjorde utslaget.


Mvh Lilja

Hun mente at jeg fysisk hadde en demon inni meg .. hehe.. vanskelig å tro på.. jeg tror ikke på demoner selv.
men fikk det iallefall bedre så noe forsvant iallefall!
Antall ord: 164

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

- Healing tok bort min søvnparalyse!!

Innlegg av Diffusa »

:( Så med andre ord så kan en risikere å bli fratatt søvnparalyser hvis man går til healer?


Vil bare legge til at med å bruke ordet demon så menes kanskje ikke at det er et annet vesen men ens egne indre demoner/ knuter blokkeringer o.l.

Og så lurer jeg på en ting sånn ut i fra det hun healer dama sa, mener hun da at hvis en har søvnparalyser så feiler en noe? :krykke
Antall ord: 76
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Healing tok bort min søvnparalyse!!

Innlegg av Arven »

Det er vel en betegnelse du selv kan velge. Hvis søvnparalyse ikke er et problem for deg så feiler det deg ingenting :) . Hvis den derimot hadde gitt deg angst for å sove og redsel, så hadde den vært et problem, noe du feilte som du måtte fått hjelp til å prøve å bli kvitt
Vet ikke om det der hang på greip eller om det bare hørtes logisk ut i mitt hode :roll:
Antall ord: 75
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

- Healing tok bort min søvnparalyse!!

Innlegg av Diffusa »

Da velger jeg å være perfekt ufullkommen, noe grums må en jo ha :mrgreen:
Antall ord: 13
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links