Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinEn av verdens viktigste healere kommer til norge

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

En av verdens viktigste healere kommer til norge

Innlegg av keke »

Antall ord: 9
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bride
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 08 Apr 2012 16:26
12
Har takket: 6 ganger
Blitt takket: 6 ganger

- En av verdens viktigste healere kommer til norge

Innlegg av Bride »

Den største healer et menneske har er seg selv. Healingprosess starter med tankene som igjen blir sendt ut som signaler fra hjernen og omkobler systemet. Da starter healing-prosessen. Ikke noe mer magisk enn som så.
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- En av verdens viktigste healere kommer til norge

Innlegg av keke »

Du er inne på noe men er ikke enig.. Finnes virkelig dyktige healere rundt om i verden... med evner langt utover den "vanlige" healer.. eller mann i gata...

Om hun jeg linka til er d.. vet jeg ikke... Jeg blir skeptisk når d er ekstremt mye hype- lovprising og refferanser som man ikke kan finne ut om stemmer-.. dessuten finner jeg lite på nett om henne.. virker som hun bruker et annet alias i Norge...?!

har også hørt en del rykter nå.. som jeg ikke syntes mye om.. Da snakker vi Overprising....


Greit med kommentar fra folk som har tatt del i noe av programmet...

pr nå er jeg skeptisk til denne dama...
Antall ord: 115
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links