Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinStevia (med mer) - kontra sukker og kunstig søtning!

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
shadowgirl
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1383
Startet: 06 Jun 2007 15:33
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 4 ganger

- Stevia (med mer) - kontra sukker og kunstig søtning!

Innlegg av shadowgirl »

Men må man ha pakken på døra da? er det ikke deilig å komme seg ut å traske litt for å hente den på posten? det synes i allefall jeg :)
Antall ord: 28
Et Kyss Om Dagen, Er Bra For Magen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- - Stevia (med mer) - kontra sukker og kunstig søtning!

Innlegg av ludoburgero »

shadowgirl skrev:Men må man ha pakken på døra da? er det ikke deilig å komme seg ut å traske litt for å hente den på posten? det synes i allefall jeg :)
DHL leverer kun på dagtid.

I mitt tilfelle blir valget mellom å få en lapp i posten innen en uke for å spasere til Rimi som ligger ett skarve minutt fra der jeg bor - til å betale 4-5 ganger mer for å få det levert på jobben, som jeg må gå opp og ned noen etasjer fra for å låse opp, og så låse meg inn igjen med adgangskort og kode, selv om jeg får det på døra innen 2 døgn (min erfaring fra tidligere med DHL).

En velger selvfølgelig dette selv, men det er et dårlig argument for å si at man ikke sparer penger.
Antall ord: 138
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links