Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinheale alt?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- - - heale alt?

Innlegg av helgemann »

galaxy skrev:Så han var og anbefale Bjørn Østmo, merket du mye etter den tiden ?
Har faktisk vært i kontakt med han på nettet pga et mer eller mindre tilfeldig fb-vennskap, så vet han skal ha bilder. kjenner ellers ikke til han. Etter en litt generelt laber erfaring meg healere ble det ikke til at jeg ikke tok beslutning på og forsøke han, så takk for anbefaling :-)
Ja, jeg gjorde det. Det var akkurat som at ting ble borte. Negative tanker forsvant. Humøret ble bedre. Ingen placebo effekt, for jeg viste ikke hvordan behandlingen gikk ut på, og hva som skjedde etter på. Er også fb venn med han, og har vært på en kafé besøk i Tromsø. Det kan være verdt å prøve han. Men, selv om behandlingen fungerte opptimalt for meg, er det ikke sikkert at det fungerer for deg.
Antall ord: 150

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
devla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 46
Startet: 21 Sep 2006 14:46
17
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: ved skog og sjø :)
Har takket: 29 ganger
Blitt takket: 17 ganger

- heale alt?

Innlegg av devla »

Morten.B.F skrev:halo ja :)

Er det mulig og heale sykiskelidelser som ADHD, Asbergersyndrom osv?
Jeg lider av ADHD selv og er rimelig lei av å ta de forbaska pillene hver dag :) om dette er noe noen av dere kan svare på så hadde det vert fint :) Mvh Morten :)
ett lite tips: les om efalex:) http://www.helseogkost.no/nettbutikk/ut ... er-270-stk

flere med adhd som jeg kjenner til har fått en positiv virkning. kan sikkert ikke erstatte medisiner men vært å lese litt om det iallefall :) selv har jeg dysleksi og har gått på efalex i 2 uker. har ikke merket så mye forskjell enda men kanskje det kommer :)

lykke til :)
Antall ord: 116
nordlys er stjernestøv som englene drysser over himmelen for at dragene skal finne veien hjem :)
**carpe diem**

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- - heale alt?

Innlegg av galaxy - sluttet »

? skrev: vil jeg oprette en egen tråd med kun seriøse healere og andre sjarlataner, som fortjener oppmerksomhet ut fra min dom om de er aksepterte eller ikke, og bør få rom i den fornemme klassen eller havne i skammekroken.

Ser gjerne på en slik liste jeg det trengs jo faktisk.
selv om det jo også er slik at en healer som fungerer for en ikke fungerer på en annen. Ikke dumt med og få andres erfaring generelt :)

:like
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- - heale alt?

Innlegg av galaxy - sluttet »

devla skrev:
Morten.B.F skrev:halo ja :)

Er det mulig og heale sykiskelidelser som ADHD, Asbergersyndrom osv?
Jeg lider av ADHD selv og er rimelig lei av å ta de forbaska pillene hver dag :) om dette er noe noen av dere kan svare på så hadde det vert fint :) Mvh Morten :)
ett lite tips: les om efalex:) http://www.helseogkost.no/nettbutikk/ut ... er-270-stk

flere med adhd som jeg kjenner til har fått en positiv virkning. kan sikkert ikke erstatte medisiner men vært å lese litt om det iallefall :) selv har jeg dysleksi og har gått på efalex i 2 uker. har ikke merket så mye forskjell enda men kanskje det kommer :)

lykke til :)

Noen som har hørt om og prøvd og KABBE på alle 4 på gulvet (ligger på leggene og krabber) for og binde hjernehalvdelene bedre sammen? Sies at det skal hjelpe for adhd og dyskeksi, bedre konsentrasjonen. At det ofte kan ha skjedd at man ikke har krabbet nok på krabbestadiet da krabbingen skal stimulere brobygging som liten men at det ikke er for sent og krabbe i voksen alder. Dette er faktisk seriøs forskning. Og må gjøres noen minutter hver dag over en periode på noen få uker.

http://vgd.no/helse-sex-og-livsstil/hel ... l-dysleksi

Var ei dame som hadde noe slags erfaring med dette selv og jobbet med reading som fortalte meg dette.
Antall ord: 239

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

- heale alt?

Innlegg av Asbjørn »

Fra reglene :
om næringsdrivende, bedrifter og organisasjoner
Ønsker et medlem å advare andre mot en næringsdrivende som har svindlet deg, da står vedkommende fritt til det - Er du næringsdrivende og markedsfører deg innen en eller flere bransjer i Norge, innen alternativ bransje eller annet, må bedriften regne med å bli omtalt, positivt eller negativt, også her på paranormal.no
Spørsmålet er ; er det reklame, eller omtale....

A
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- - heale alt?

Innlegg av galaxy - sluttet »

Asbjørn skrev:
Fra reglene :
om næringsdrivende, bedrifter og organisasjoner
Ønsker et medlem å advare andre mot en næringsdrivende som har svindlet deg, da står vedkommende fritt til det - Er du næringsdrivende og markedsfører deg innen en eller flere bransjer i Norge, innen alternativ bransje eller annet, må bedriften regne med å bli omtalt, positivt eller negativt, også her på paranormal.no
Spørsmålet er ; er det reklame, eller omtale....

A

ok men så er ikke reklame lov da om jeg forstår det rett. men er ikke det litt lite sannsynlig om "vanlige" medlemmer her kommer med positive og negative erfaringer med healing .. ofte blir det lett synlig om det er egenreklame som legges ut.
Har generelt savnet noe, forum etc, der man kan dele slik erfaring. rett og lett en høystakk og lete i om man skal søke slike tjenester som healing og alternativt, mange kan ikke faget, men tror de kan det for eksempel . .. og tar rimelig skyhøye honorarer. Og mange er desperate etter hjelp av forskjellige grunner og går fem på.

Dessuten så vil moderator se om emailadressen til avsender i en tråd med den det reklameres for, iallefall fikk vi beskjed om det i et annet forum (der det var lov med positiv eller negativ omtaler om spesifikk tjeneste) og ble egenreklame avslørt fx ved hjelp av emailadressen da ble de sperret ute av forumet, enkelt og greit. :)
Antall ord: 243

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- heale alt?

Innlegg av Nephandi »

Er det mulig og heale sykiskelidelser som ADHD, Asbergersyndrom osv?
Jeg lider av ADHD selv og er rimelig lei av å ta de forbaska pillene hver dag :) om dette er noe noen av dere kan svare på så hadde det vert fint :) Mvh Morten :)
Jeg har Aspergers syndrom og jeg har hatt god effekt av blandt annet Reiki, nå healing har ikke fjernet det at jeg har Aspergers, ikke at jeg ønsker å få det fjernet heller for jeg ser det ikke som en sykdom men som at jeg rett og slett er født litt andeledes enn andre på godt og vondt, men jeg har hatt god effekt av healing på problemene som ofte føler med Asperger.
Antall ord: 117
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Timus
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 19 Mai 2013 03:19
10
Kjønn (valgfri): M
Lokalisering: Akershus
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 12 ganger

- heale alt?

Innlegg av Timus »

Morten.B.F skrev:halo ja :)

Er det mulig og heale sykiskelidelser som ADHD, Asbergersyndrom osv?
Jeg lider av ADHD selv og er rimelig lei av å ta de forbaska pillene hver dag :) om dette er noe noen av dere kan svare på så hadde det vert fint :) Mvh Morten :)
Det er mulig.
Jeg hadde en klient med ADHD engang.
Og han hadde tilslutt ingen behov for og ta tabletter mer.
Etter at jeg hadde gitt healing 2-3 ganger over 2-3 uker.
Så det er fullt mulig.
Men vi er alle forskjellige.
Det må man ikke glemme.
Det som virker for en person, behøver nødvendigivis ikke virke for en annen.
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metatron1985
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 92
Startet: 02 Jun 2013 16:14
10
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Oslo / Narnia
Har takket: 41 ganger
Blitt takket: 55 ganger

- heale alt?

Innlegg av Metatron1985 »

Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å nevne min personlige sykehistorikk på dette forumet, jeg har nemlig ADHD og trives med å holde det for meg selv, men jeg føler at det er en hel del som ennå ikke har blitt nevnt i denne tråden. Jeg ber på forhånd om unnskyldning for denne syndefloden/tsunamien av tekst som dere ser komme mot dere, men dette er utelukkende ting jeg selv hadde ønsket at noen hadde fortalt meg for 15 år siden. Jeg skriver dette for Morten sin skyld, men har forståelse hvis det blir for mye å lese og/eller ta innover seg...

Problemet med ADHD er at det finnes et utall forskjellige typer, og selv da er det bare de typene man hittil har klart å kategorisere. Jeg har desverre ikke en gang forsøkt å sette meg inn i dette fordi det blir i meste laget. I tillegg har man jo det faktum at vitenskapen ikke annerkjenner de spirituelle faktorer, og dette mener jeg betyr at det nok finnes enda større nyanser innen ADHD spekteret. Men en ting vitenskapen har å si om saken er det at det finnes mange veier inn til ADHD: Metallforgiftning, alkoholbruk under graviditet, genetiske faktorer, reaksjon på gluten, protein-intoleranse, rusmisbruk (se på Ozzy Osbourne) og mere til. Dermed blir det heller ikke særlig sjokkerende hvis det finnes MANGE måter å behandle ADHD på. Enkelte har gått ut i Norsk Ukeblad o.l. og sagt at de ble frisk(ere?) med riktig kosthold, og dette tar jeg helt seriøst. Samtidig har mange prøvd det samme uten resultater.

Angående diagnosering av ADHD så påstås det nå at den beste metoden er å gjøre EEG testing av hjerneaktivitet. Dette er fordi personer som har en ADHD diagnose i 90-95% av alle tilfeller visstnok vil ha theta bølger i en del av sin høyre hjernehalvdel. På den spirituelle siden vil man kunne påstå at en del av hjernen er i konstant "transe", noe som forklarer sensitiviteten, påvirkeligheten, intuisjonen, kreativiteten, med mere. Forskningen jeg refererer til kan man lese om her: http://sharpbrains.com/blog/2008/11/23/ ... diagnosis/ Det jeg skrev er i hvertfall hvordan jeg har forstått det som står der, men siden jeg ikke er en fagperson er det lov å lese selv eller være skeptisk. Selv har jeg påvist min ADHD gjennom EEG testing ved 2 annledninger i tillegg til de nevrologiske, psykologiske, psykatriske, osv., osv., osv.. Jeg tror min totale journal er på 1000+ sider. Grunnen til dette er at jeg i korte perioder kan overstyre min ADHD og tilsynelatende fungere like bra som et friskt menneske. Dermed følte man at man måtte teste meg igjen, og igjen, og igjen. Dog kan min evne til å "ta meg sammen" plutselig ta slutt hvorpå jeg går på trynet med symptomer innen kategoriene utbrenthet, humørsvingninger, depresjon, med mye mere. I dag er jeg erklært 100% ufør og har blitt pent bedt om å roe ned. Hva fremtiden bringer gjenstår å se.

Når det kommer til medisiner og tilskudd tror jeg at jeg har prøvd nesten alt. Som 10 åring prøvde jeg bioglandin og hadde enormt positiv virkning av dette. Det er et nattlysolje-preparat man sjelden får tak på lengre, dog kan det bestilles. Men noen år etter sluttet jeg fordi jeg ble så rolig at jeg nærmest fikk en slags identitetskrise. Motivasjonen min for å slutte er noe vanskelig å forklare på en kortfattet måte, men den var nok ikke helt logisk. Jeg forsøkte dette igjen i en alder av 20, uten effekt, men fikk samtidig beskjed om at kilden til nattlysolje i produktet nylig hadde blitt byttet. Det kan altså se ut som kvaliteten har noe å si. Personlig har jeg nylig byttet til rent et nattlysoljeprodukter man kun får på et spesifikt sted, men kan ikke si noe om hvilket fordi det ville bli redigert som potensielt forsøk på reklame... Dog er jeg litt usikkerpå i hvilken grad det har fungert for meg denne runden, det gjenstår kanskje å se. I tillegg til nattlysolje er det anbefalt å få i seg nok omega 3 for å styrke hjernefunksonen på generell basis. Med mindre man har blødersyke, da kan man gjøre uopprettelig skade på seg selv med store doser omega 3...

Ritalin ble forsøkt i kombinasjon med praksisplass når jeg var 19, men hadde enorme bivirkninger, bl.a. enorm irritabilitet, agressivitet, stressethet, lydsensitivitet, med mye mere. På toppen av det hele merket jeg ingen positive effekter. Jeg kjenner totalt 4 personer med ADHD og INGEN av disse har noe pent å si om ritalin. En av de sier rett ut at hun utviklet kroniske søvnproblemer som vedvarte selv etter å ha sluttet med ritalin. Jeg er ganske sikker på at det var min fastlege som fortalte meg at Ritalin nå ikke lengre fås på blå resept fordi det ikke finnes tilstrekkelig dokumentasjon på at det fungerer... Dette er visst i hvertfall det nye standpunktet til helsevesenet i Norge. Likevel er Ritalin det første du får prakket på deg om du ber om medisiner. Jeg har ikke alltid en særlig optimal hukommelse, men er forholdsvis sikker på at dette er hva hun sa. Jeg mener også å kanskje muligens ha hørt et sted at ritalin spesifikt virker inn på venstre hjernehalvdel. Hvis dette stemmer virker det for meg noe upraktisk siden dysfunksjonen man prøver å kompensere for ligger i motsatt hjernehalvdel...

Når jeg var 20 prøvde jeg strattera, som faktisk er sentraldempende istedenfor stimulerende. Dette ble visstnok først utviklet som et antidepressiva, men viste effekt på enkelte med ADHD. Selv kjente jeg ingen effekt utenom en kortvarig effekt på evne til innsovning. Samtidig var den så kortvarig at jeg blir nødt til å spekulere i om det var placebo. Enkelte mente jeg ble roligere, men det er hva man kan forvente med et antidepressiva, og jeg merket ikke noe på mine forkrøplende ADHD symptomer. Jeg kjenner en jente som går på dette, og jeg antar hun går på det fordi det fungerer, men strengt tatt vet jeg ikke.

som 25 åring forsøkte jeg racemisk amefetamin, noe som virker på begge hjernehalvdeler. Jeg ble markant mer aggressiv i perioder, men hadde samtidig mye større fokus og klarte å gjennomføre en intensiv 6 måneders utdannelse som var vanskelig selv for de "friske" elevene. Senere sluttet jeg med medisinene fordi jeg mente jeg måtte unngå konflikter. Men samtidg er det noe vanskelig å si om denne bare var kjemisk forårsaket siden jeg sto i en livssituasjon hvor jeg hadde all grunn til å være forbannet... For alt jeg vet gjorde medisinene meg i stand til å se livet mitt gjennom et jordnært og realistisk filter.

Som 26 åring forsøkte jeg derfor Metamina Dexamfetaminsulfat (medisinsk meth/dex-amfetamin). Disse hjalp meg med mange ting, blant annet å kjøre opp, hjalp mye på min evne til koordinering i sosiale settinger med mye sansestimuli. Jeg kunne i utgangspunktet bare forholde meg til 1-2 personer, eller ofte ingen. Normalt ville jeg blitt overveldet og passivisert av å f.eks. dra på en fest (andre kan bli stresset og mister impulskontroll), men med disse medisinene klarte jeg å holde oversikten over flere ting samtidig. Jeg ble også i stand til å kjøre opp og var ikke lengre farlig i trafikken, faktisk besto jeg med to tommeler opp fra sensor. Jeg kan heller ikke til dags dato si hva bivirkningene skulle kunne være, jeg merket i hvertfall ingen selv. Om jeg husker riktig har jeg lest at denne medisinen fokuserer sin effekt på høyre hernehalvdel, noe som i så fall forklarer mye. Problemet med all fremgangen var at jeg ble overambisiøs og forsøkte å stå i en jobb, noe som gjorde meg totalt utbrent i 2 år etterpå. Dog har jeg et symptombilde som er heller komplisert og det er ikke bare bare å si hvor det ene starter og det andre slutter.

I dag har jeg midltertidig sluttet med Metamina, men føler meg markant bedre enn før jeg startet. Jeg bodde også en gang med en person som hadde gått på dexedrin (forløperen til metamina) og han kunne i dag gjennomføre en BI utdannelse uten å bruke medisiner. Det virker altså som at enkelte av effektene blir med selv etter at du har sluttet, noe min fastlege også mener. Så selv hvis man er redd for å påføre seg selv nevrologiske skader så virker det som at det er strategisk lurt å gå på disse medisinene i 2-3 år. Dexedrin er medisinen jeg egentlig hadde lest om, hørt om og ønsket å prøve, men fikk beskjed om at ikke lengre var mulig å få tak på og Metamina skulle visstnok tilsvare Dexedrine 100%. Likevel har jeg lest om personer på nettet som sier de merket enorme forskjeller når de måtte gå over fra det ene til det andre. En dame ble så dårlig at hun midlertidig måtte si fra seg foreldreretten til sin datter. Dog er dette spekulasjoner fra min side og ikke noe noen fagpersoner har sagt seg enig i ennå.

I senere tid har jeg kommet over Dr. Russel Barkley som er en av verdens ledende spesialister på ADHD. Det hender seg hans forelesninger er for negative angående behandlingsmulighetene og prospektene, men hans videoer gir likevel veldig stor innsikt inn i hva diagnosen egentlig går ut (og ikke går ut på) http://www.youtube.com/watch?v=LyDliT0GZpE

På andre siden av spekteret har du Jonathan Mooney, som har ingen formell kompetanse, men vakkert forteller om sine egne opplevelser med ADHD, dysleksi og lærevansker. På tross av disse har han en doktorgrad i Engelsk litteratur fordi han ikke var redd for å tenke annerledes angående hvordan å gjennomføre sine studier. I motsetning til de fleste snakker han positivt angående ADHD, dysleksi, asberger syndrom, osv. og ønsker å fremheve at disse ikke har hjerner som fungerer "feil", men at de har hjerner som tenker annerledes og KAN brukes til særdeles positive ting når de får jobbe på sine egne premisser. Han snakker altså ikke om hvordan man kan "overleve", men hvordan man kan blomstre, ikke på tross av sine diagnoser, men nettopp på grunn av sine diagnoser! Dog er han nok i overkant positiv, idealistisk, subjektiv og man bør høre på han med litt sunn skepsis. Likevel må jeg anbefale ham på varmeste da han har noen veldig gode poenger som jeg ikke har sett noen andre presentere bedre. http://www.youtube.com/watch?v=8vtMJpadg-E





Alt dette er vel og flott og har gjort enorme endringer i mitt liv, MEN... Om jeg bare kunne snakket om EN ting ville jeg til syvende og sist snakket om homeopati. I 2.5 år har jeg gått i homeopatisk behandling og det går nesten ikke ann å beskrive med ord alle forandringene som har skjedd i livet mitt. Det skal sies at ADHD og 100% ufør er et dypt hull som man ikke kravler seg ut av over natta, men sakte, men sikkert har jeg blitt bedre på mange områder. Homeopati kan i min mening klart brukes til å behandle ADHD og forholder seg på en veldig nyansert måte til de forskjellige typene ADHD som finnes der ute. Dog er effektiviteten i behandlingen 100% avhengig av at du har en homeopat som kan faget sitt og setter sylskarpe diagnoser, heldigvis har jeg nettopp dette. Jeg ønsker ikke å si noe mer om homeopatiens virkningsmetoder akkurat nå, delvis fordi jeg er utrolig utslitt, og delvis fordi man bør spørre en homeopat om sånt. Kanskje skribler jeg noen greier en annen gang. I mellomtiden får dere ta en titt på denne studien http://www.healing-arts.org/children/AD ... opathy.htm Det er mulig vitenskapelige kriterier ikke er fulgt, men det er likevel interessant i min mening. Jeg sier ikke at jeg noensinne kommer til å bli 100% frisk, men jeg begynner å skimte muligheter for en levelig hverdag, og det er mange store steg i positiv retning. Så klart har mine tidligere innfallsvinkler med tradisjonell medisinering også spilt inn og jeg mener overhodet ikke at man bør begrense seg til en behandlingsform. Det skal dog sies at jeg aldri har merket noen effekt av healing på disse tingene, men jeg liker å tro at jeg ved bruk av sterk "ønskekraft" klarte å manifestere situasjoner og behandlere som jeg trengte for å bli friskere. Etter at jeg fremsatte dette ønsket om å bli helt kvitt ADHD, på tross av at jeg hadde store problemer med å tro at det ville fungere, så skjedde det faktisk store forandringer i livet mitt som til tider kastet meg høyre og venstre, men som hver gang gjorde at jeg landet et sted hvor behandlingen min førte fremover.


Akkurat nå klarer jeg ikke å skrive mer og det er nok for det beste uansett. Jeg håper noen finner dette hjelpsomt, men som sagt må jeg ta forbehold siden dette bare er mine erfaringer, meninger, og spekulasjoner.
Antall ord: 2209
"Occupy you imagination, or someone else will... "

"A Wizard is never late, nor is he ever early, he arrives precisely when he intends to!" -Gandalf

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Timus
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 19 Mai 2013 03:19
10
Kjønn (valgfri): M
Lokalisering: Akershus
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 12 ganger

- heale alt?

Innlegg av Timus »

Jeg har sliti med tourettes syndrom i mange år.
og har dette syndromet fortsatt.
Men mine " tiks " som man kaller det hjalp med healing.
Det tok bort mye av tiksene.
Fikk meg til og kunne fungere bedre i hverdagen.
Jeg ble mobbet utrolig my på skolen på den tiden jeg gjikk dær.
Ødela mye for meg sykisk og samtidig skole gangen min.
Folk på skolen etter apet mine tiks.
Jeg ble stadig vekk lempet inn på skole toalettet.
Og dynket i toalettet.
En gang pisset en elev meg oppover ryggen også.
Jeg rykket i ansiktet og i armer og ben.
Og stammet og lagde skrike lyder.
Det var et helvette og leve da jeg var barn.
På den tiden jeg gjikk på skolen visste man lite om hva torurette hvar.
Så jeg ble stemplet som gal.
Og mine foreldre fikk stadig problemer med skole styre.
De mente jeg fikk for dårlig oppdragelse hjemme.
Mange år etter at jeg gjikk ut av skolen.
Fant min mor ut om healing.
Og jeg begynte og gå til healer.
Dette viste seg og fungere.
Tiksene mine ble drastisk redusert.
Og livet mitt ble et helt annet liv og leve.
Nå klarer jeg leve normalt.
Og jeg har dreve med healing i 5 år allerede.
Og hjelper de som kan hjelpes.
Og jeg gjør dette kostnadsfritt.
Dette har gitt meg mye av selvtilliten tilbake.
Da jeg ser andre blir bedre.
Det er ingen ting som gleder meg mere.
En og hjelpe andre i vanskelig situasjon.
Og få det bedre.
Så healing har blitt på en måte et livskall for meg.
Antall ord: 269

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- heale alt?

Innlegg av Lilja »

Timus: Respekt! :notworthy:
Å reise seg igjen etter sånt er stort, og jeg vil takke deg for at du deler dine erfaringer Bilde

Glad for å høre at du har fått hjelp som fungerer!


Metatron: Takk til deg også! :) Spennende å høre at homeopati har hjulpet deg!
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
12
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- heale alt?

Innlegg av Arven »

Sterkt å lese historien din Timus ! Fantastisk at du gjennom smerten fant livsoppgaven din :D
Antall ord: 13
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metatron1985
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 92
Startet: 02 Jun 2013 16:14
10
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Oslo / Narnia
Har takket: 41 ganger
Blitt takket: 55 ganger

- heale alt?

Innlegg av Metatron1985 »

Oi hallo Timus! Det var litt av en historie du! :salute:

Jeg begynte faktisk selv å slite med tics etter en lang periode med stress, jeg skal prøve healing og se om dette gjør noen forskjell :-)
Antall ord: 36
"Occupy you imagination, or someone else will... "

"A Wizard is never late, nor is he ever early, he arrives precisely when he intends to!" -Gandalf

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- heale alt?

Innlegg av Nephandi »

Timus jeg må bare slenge meg på de som sier at de er imponerte over hvordan du har taklet problemene i livet ditt. Skolen har gjort mye feil for mange oppigjennom. Jeg har ansikts ticks det skal jeg jammen prøve healing på, det har jeg ikke tenkt på før. Jeg ønsker deg alt vel og takk for tipset, det må jeg prøve.
Antall ord: 65
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links