Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinheale alt?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- heale alt?

Innlegg av helgemann »

ADHD uten medisiner = utagerende, hissig, voldsom, "høyt-og-lavt", "slåsshumør", osv.
ADHD med medisiner = rolig, behersket, snill, kontroll, kan sitte i ro å lese, osv.
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- heale alt?

Innlegg av keke »

helgemann.. rull inn ! slik er ikke virkeligheta..

Hva er vitsen med å sette det så jævlig negativt på spissen ..

Ta Jamie Oliver (kjendis kokken) som et eksempel : Han har kontroll på sin "adhd" med kosten ;)

Finnes flust av eksempler på at man kan leve uten kraftige medisiner... Det er ikke sagt at det er lett...

Livet er ikke for nybegynnere ;)
Antall ord: 60
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- heale alt?

Innlegg av helgemann »

Joda, nå skal keke høre her...

Jeg har en nær slektning som har ADHD, og h*n var slik jeg har beskrevet det. Høyt og lavt, hissig, og utagerende. Når h*n fikk medisiner ble, h*n mye roligere, og mulig å føre samtaler med.

En annen eksempel. En mor som har en sønn med ADHD gikk uten medisiner, og klikket totalt på skolen han gikk på. Knuste dører, truet lærere, osv. Når han da fikk hjelp, bruk av medisin, ble han roligere, og klarte å sitte i still i timene.

Men bevare meg vel, det finnes de med ADHD som ikke river kåken ned, men de har jeg ikke hørt om. Beklager.
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Morten.B.F
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 04 Nov 2012 19:08
11
Kjønn (valgfri): Mann
Har takket: 15 ganger
Blitt takket: 3 ganger

- heale alt?

Innlegg av Morten.B.F »

Det at du ikke har hørt om det betyr ikke at det ikke finnes ;)

Man blir ikke hissig av ADHD, det kan nesten sees som en annen virkelighetsforståelse. når det er sakt så er vi IKKE domme :P man kan foreksempel ha problemer med å forstå hva folk mener og det er grundlaget til at det kan se ut som om vi er agresive. Man får beskjed om å gjøre noe også gjør man det man tror de mente, får kjeft for det, blir frustrert og reagerer ved å ta det utover folk og ting :)

Men for å svare på spørsmålet dit galaxy :) jeg persjonelig, uten medisin, mistolker beskjeder som jeg får (ikke altid men ofte), jeg er rastløs heletiden uanset hva, jeg blir veldig lett avhengig av ting (nikotin osv.), jeg klarer ikke "sortere" tankene mine i hverdagenslik at jeg får bare med meg en og en beskjed av gangen med mindre det er skrevet ned (dette er ikke tilfelle om jeg får meditert i en 20 mins tid før og etter jobb :D ). Med medisin derimot så er ingen ting av dette tilfelle, jobben blir mye mere efektiv og jeg klarer og sitte i ro over lenger tid :)

grunden til at jeg lurte påom healing kunne løse mit "lille" problem er at det er hektiske morgener føre jeg drar på jobb og det hender at jeg glemmer pilla mi. da blir dagen mye vanskeligere og det er viktig at jeg klarer og konsentrere meg om det jeg gjør når jeg nå jobber som hovslager (skor hest) :)
Antall ord: 271
Verden er bare så god som du gjør den.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- heale alt?

Innlegg av Lilja »

Det står respekt av åpenheten din, Morten.B.F.! Takk for at du deler!! :notworthy:


Helgemann: Det er viktig å huske på at ikke alle med adhd er hyperaktive. Veldig mange, ja, men ikke alle. Og det er mange grader av denne lidelsen! Langt fra alle med adhd "river kåken ned", men de som gjør det er veldig, veldig synlige. ;)

Antallet barn som får en adhd-diagnose etter svært lite utredning er skremmende høyt! Og blant de som får diagnosen er det noen som har lærevansker, noen som har en reell adhd, og enkelte som bare er et resultat av såkalt fri barneoppdragelse. Jeg vet jeg står i fare for å bli fryktelig upopulær ved å si dette, men faktum er at denne diagnosen er blitt en lettvint unnskyldning for mange foreldre som har barn med et eller annet de ikke klarer å hanskes med. Jeg vet om flere som har fått poden utredet, fått beskjed om at han ikke har adhd, men hvor foreldrene likevel sier barnet "har adhd men det vistes ikke på testene". :roll:
Og det er skrekkelig, ikke minst for de barna som faktisk har adhd!

Det er også en kjent sak, ihvertfall på vår skole, at foreldrene til barn med lærevansker eller andre spesielle behov blir oppfordret fra skoleledelsen om å "gå for" en adhd-diagnose, fordi en slik diagnose gir lovfestet krav på ekstraressurser. Og desperate foreldre gjør som anbefalt, uten å tenke på at en slik diagnose henger ved barnet resten av livet...


Men for å spore litt inn igjen.
Jeg har tro på at livsstilsendring kan hjelpe mange. Men noen er faktisk avhengige av medisinering for å fungere, riktig kosthold er ikke nok for alle.
Det finnes et kosttilskudd på markedet som flere jeg kjenner skryter av effekten av. Det hjelper visst ikke noe særlig mot hyperaktivitet, men skal ha god effekt på bl.a. konsentrasjon. Hvis du er interessert, Morten.B.F. kan du sende meg en pm, så skal du få navnet. (Jeg må bare understreke at jeg ikke har noen erfaringer selv med dette)

Lilja
Antall ord: 353

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- heale alt?

Innlegg av keke »

Det aller meste kan fiskes med endring av kosten.....


Det er ikke lett....

De aller færreste har styrke nok til å gjennomføre det.. Vaner og tradisjoner.. hva skal man spise da?
Er det nå så farlig? det blir jo bedre med medisiner ......


http://www.health-energy-fitness.co.uk/ ... n-Epidemic

KMQj2B0bMK0

http://www.naturalnews.com/adhd.html <-- mye god lesing på tema
Antall ord: 64
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- heale alt?

Innlegg av galaxy - sluttet »

Fikk prøve noen få ganger at datasystem som kunne lese av kroppen + sende frekvenser inn for og utbedre ubalanser - dette var altså kvante-medisinsk-behandling, som sendte frekvenser inn i kroppen ved ledninger koblet til hodet, fotledd og håndledd etter at diverse data-programmer hadde avlest energiene/frekvensene ..

Jeg fikk selv utslag på at jeg hadde adhd 3 av 4 ganger da jeg testet akkurat dette. Først gang var det 100 % utslag (mulig jeg var ekstra stresset akkurat da, ja, det var jeg nok-) og da jeg ble behandlet der og med det samme datasystemet så gikk utsalget betraktelig ned og jeg kjente at den "stress-klumpen" i hodet forsvant, fadet ut rett og slett der og da og ble roligere i tankene.. Men - som sagt det virket der og da og om det er holdbart vet jeg rett og slett ikke.. tror ikke men skal ikke tro for mye når jeg ikke vet. .. Var nok ganske dyre behandlinger ellers om man skulle kjøpe dem.. har lest kvinner har lettere for og bli passiv adhd og menn aktiv adhd, har jeg forstått i tillegg til at det er forskjellig grad av det.

En annen sak; jeg tok lys terapi engang for en kort periode, hun som ga meg det nevnte at hennes sønn var hyperaktiv og hun ga han blått lys og han ble rolig. Sønnen var et barn, jeg vet ikke vet jeg om han hadde adhd. Heller ikke om det terapilyset fremdeles er i bruk, da det er noen år siden. har ikke sjekket det ut.

:)
Antall ord: 267

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- - heale alt?

Innlegg av galaxy - sluttet »

keke skrev:Det aller meste kan fiskes med endring av kosten.....


Det er ikke lett....

De aller færreste har styrke nok til å gjennomføre det.. Vaner og tradisjoner.. hva skal man spise da?
Er det nå så farlig? det blir jo bedre med medisiner ......

Dette vet jeg ikke om jeg tror noe på. Så "alt" kan kureres med mat ? ? ?
Hva skal man fx spise om man har adhd, og hvor i all verden skal man finne den informasjonen?
Jeg merker sjelden noe forskjell ift hva jeg spiser ....

:)
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- heale alt?

Innlegg av keke »

sunt fett pluss alle nødvendige mineraler, sporstoffer, vitaminer, riktig mengde proteiner, riktige karbohydrater, godt med fiber ... kutte raffinerte og halvfabrikater o.l

Mirakelmannen er DU selv

Det begynner med Kosten...


Du blir ikke bedre av å spise "død" mat ...


Ikke gå til en Lege som ikke kan noe om Ernæring .. Helst en Doktor som også er Naturterapeut egentlig helst en Biopat med medisinutdanning og mer !

HELHETLIG BEHANDLING ER TINGEN ! Angrip dette fra så mange hold du kan.. et steg om gangen...

Alt kan heales .. Tingen er at det som oftest må mer til enn hanpåleggelse(r)

Levende næringsrik mat .. Pusteteknikk - Mosjon - Puls ... Vilje !!! det vil ikke være enkelt men har sett at det går !!!

Stå på å løs problemet ditt !!!

http://www.cbsnews.com/8301-505269_162- ... ctor-says/
dette tror jeg ikke på .. dette vet jeg..

desverre er det tilfeller som er nesten umulige... men "alt" går ... og du dør til slutt som alle oss andre.. Du kan velge - og betale prisen .. det finnes unntak og tilfeller som beviser det motsatte,, - ,, En av mine beste venner er aldri syk.. spiser det han vil når han vil ... fester over gjennomsnittet - noen ganger 3-4 dager i strekk... han har vært syk 1 gang i hele sitt liv.. og er 47 - han trener ikke.. men trente mye som ung .. og har idag en meget aktiv jobb ... spiser heller ingen tilskudd ;) Kjenner til mange lignende eksempler... og svært mange av det motsatte ... Vet også hvordan det står til med de eldre blandt oss... og hva de plages med.. ikke minst får mange av den eldre garde i norge møkkamat på eldrehjem...
Dr.johan øvrebye : feilernæring er også en hovedårsak til at eldre har mer undøvendig sykelighet.Vanligste mangler: vitamin D, C, B komplex og B12.De fleste sykehjemsleger tar aldri prøver av slike forhold,vet intet om ernæring og "løser problemet" med piller til ingen nytte.Hver dag dør et eldre menneske av årsaker som kunne vært løst gjennom ernæring ;dersom pleiepersonal, leger og myndigheter hadde søkt kunnskaper og omsatt kunnskap i handling.
at du ikke merker noe - unge "friske" merker ofte ikke noe :) - slik virker det nå- Jeg kunne proppe i meg hvasomhelst i mengder folk reagerte på "hvor gjør han av alt det" - som et helt brød med sjokade.....



Når du begynner å bikke 30 + da begynner ting å "straffe" seg ...!? Spørs jo .. alt med måte ikke sant?

Bedre å skaffe seg gode vaner tidlig... uvaner er jo som kjent vanskeligere å få bukt med..

La din mat være din medisin og din medisin være din mat ;)
Antall ord: 455
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- heale alt?

Innlegg av keke »

sunt fett pluss alle nødvendige mineraler, sporstoffer, vitaminer, riktig mengde proteiner, riktige karbohydrater, godt med fiber ... kutte raffinerte og halvfabrikater o.l

Mirakelmannen er DU selv

Det begynner med Kosten...


Du blir ikke bedre av å spise "død" mat ...


Ikke gå til en Lege som ikke kan noe om Ernæring .. Helst en Doktor som også er Naturterapeut egentlig helst en Biopat med medisinutdanning og mer !

HELHETLIG BEHANDLING ER TINGEN ! Angrip dette fra så mange hold du kan.. et steg om gangen...

Alt kan heales .. Tingen er at det som oftest må mer til enn hanpåleggelse(r)

Levende næringsrik mat .. Pusteteknikk - Mosjon - Puls ... Vilje !!! det vil ikke være enkelt men har sett at det går !!!

Stå på å løs problemet ditt !!!

http://www.cbsnews.com/8301-505269_162- ... ctor-says/
dette tror jeg ikke på .. dette vet jeg..

desverre er det tilfeller som er nesten umulige... men "alt" går ... og du dør til slutt som alle oss andre.. Du kan velge - og betale prisen .. det finnes unntak og tilfeller som beviser det motsatte,, - ,, En av mine beste venner er aldri syk.. spiser det han vil når han vil ... fester over gjennomsnittet - noen ganger 3-4 dager i strekk... han har vært syk 1 gang i hele sitt liv.. og er 47 - han trener ikke.. men trente mye som ung .. og har idag en meget aktiv jobb ... spiser heller ingen tilskudd ;) Kjenner til mange lignende eksempler... og svært mange av det motsatte ... Vet også hvordan det står til med de eldre blandt oss... og hva de plages med.. ikke minst får mange av den eldre garde i norge møkkamat på eldrehjem...
Dr.johan øvrebye : feilernæring er også en hovedårsak til at eldre har mer undøvendig sykelighet.Vanligste mangler: vitamin D, C, B komplex og B12.De fleste sykehjemsleger tar aldri prøver av slike forhold,vet intet om ernæring og "løser problemet" med piller til ingen nytte.Hver dag dør et eldre menneske av årsaker som kunne vært løst gjennom ernæring ;dersom pleiepersonal, leger og myndigheter hadde søkt kunnskaper og omsatt kunnskap i handling.
at du ikke merker noe - unge "friske" merker ofte ikke noe :) - slik virker det nå- Jeg kunne proppe i meg hvasomhelst i mengder folk reagerte på "hvor gjør han av alt det" - som et helt brød med sjokade.....



Når du begynner å bikke 30 + da begynner ting å "straffe" seg ...!? Spørs jo .. alt med måte ikke sant?

Bedre å skaffe seg gode vaner tidlig... uvaner er jo som kjent vanskeligere å få bukt med..

La din mat være din medisin og din medisin være din mat ;)
Antall ord: 455
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

- heale alt?

Innlegg av ? »

Jada, nyreligiøsitet for mat er bra, men du snakker med to tunger, da du nevner en av dine utallige venner som kan spise hva som helst, og ikke bli syk, samt moralens vokter som babler om næringsrik mat.
For all del vet vel de aller fleste at cola og adhd r som bensin på bålet, men du nevner kun med et ord om pust, og nøkkelen til det hele ligger jo nettop i pusten, eller mere korrekt opptak av oksygen.
Oksygen kan kurere eller forbedre de aller fleste tilstander, så også trådstarters problem, om man bare finner frem i jungelen av selverklærte terapeuter og sigøynerbehandlere.
Få i deg nok oksygen, som er lik liv. Og så vil kroppens alkymi virke perfekt, og mat blir ikke noe prolem i basic.
Komme seg vekk fra livslykkekolikkens klamme lykkehjul og begynne å leve med nye verdier i livet og forandre fokus fra alle andres til sin egen viljesførende manifestasjon av et lykkelig liv.
Antall ord: 167
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- heale alt?

Innlegg av keke »

Hyggelig som alltid ? - kan se ut som jeg treffer en nerve hos deg ;) Vil du være en av mine utallige venner?

Ingen regel uten unntak ;) Derfor jeg nevnte han som kan spise /drikke hvasomhelst ... Bare for å nevne det ..... :D

slik jeg opplever det - At det gjelder for de aller fleste ... Du blir hva du spiser - La din mat være din medisin og din medisin være din mat ;)
"Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in anything simply because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything simply because it is found written in your religious books. Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. But after observation and analysis, when you find that anything agrees with reason and is conducive to the good and benefit of one and all, then accept it and live up to it."
— Buddha
Bilde

MORE MIND OVER MATTER! Dr. Bendetti`s research on how your brain operates has shown us two moods of functioning; acceptance and rejection.Fear is the great rejector.If someone tells you that this is bad or dangerous your brain will shut down accepting information.If however you tell people that "this information /therapy/treatment" will benefit you; the listeners brain will actually start producing healing neurotransmitters !Something real is happening!It is not a fake.Know this; know also the opposite. People who desire you to be sick,down and loose out ;use the opposite method;they tell you "you are nothing/this is dangerous/stay away/that information is useless" .Then your mind gets weak,you loose curiosity and end up accepting mental slavery!( Have a look at : www.wired.com)
PLACEBO = NÅR KROPPEN ADLYDER DINE TANKER!Det sies at skolemedisin ikke er plaecbo,men at naturmedisin og healing er placebo.Dette er foreldet viten.All terapi ,uansett er belagt med Placebo!Den italienske lege og forsker Dr.med.Bendetti fant at alle teraoier / legemidler,uansett hvilke,endog kirurugi er belagt med Placebo og at mange terapier/medisiner ikke er bedre enn Placebo!.Effekten sitter i den Den Prefrontale Coretx ; den del av hjernen der vi har våre "fantasier" = forestillinger om oss selv og verden= Tro om ting.Jo sterkere tro /fantasier/forventninger om at det skal gå bra;jo bedre virker enhver terapi i denne verden.Dr. William Potter ,Vise President i legemiddelfirma Merck anbefaler enhver lege å benytte placebo-effekten for å få bedre resultater av legemidler.

TURN AV FACT TO YOUR BENEFIT! The fact that our imagination is a greater part of life,is not a weakness in the system:it is a strength.You are free to choose any belief or idea that makes you feel happier,stronger,bolder or whatever you feel is important to be you in our world.The fact that beliefs can be deliberately chosen also mean:they can be deliberately thrown overboard if they do not produce the results to strive to reach.It is shortsighted and self-sabotaging to stick to unproductive,harmful ideas just because "everybody else believes so" or because "they said so" or because some "important person says so".Be a bold explorer in your life,find out what works for you for:Only You knows You as good as You.
IKKE SABOTER DEG SELV ELLER DINE PASIENTER! Som lege hører jeg fra altfor mange at deres leger sier at de må "leve med sin sykdom" og "akseptere sin skjebne" og at det "ikke er noe å gjøre med sykdommen".Noen sier "du vil sikkert dø av dette snart".Dette er å implantere en negativ og destruktiv holdning i et annet menneske ,fordi man forteller underbevisstheten at det å kjempe ,lete etter løsninger,tenke kreativt er nytteløst.I stedet bør man oppmuntre mennesker til å søke løsninger, til kritisk tenkning, til kreativ tenking, til alltid å søke å bli bedre.Finnes det ingen fysiske midler i øyeblikket, start med sinnet,følelsene og sjelen. Søk ikke løsning bare hos en lege eller terapeut,oppsøk også andre.Og snakk med pasienter som har funnet løsninger!!Man bør oppmuntre menensker til å bli krigere for egen sak, til aldri å gi opp.Hva resultatet til sist blir gjenstår å se.Men ikke parker deg selv eller dine medmenensker ved å frata de håpet!
Antall ord: 742
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- heale alt?

Innlegg av Lilja »

"Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in anything simply because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything simply because it is found written in your religious books. Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. But after observation and analysis, when you find that anything agrees with reason and is conducive to the good and benefit of one and all, then accept it and live up to it."
— Buddha
Kanskje det er nettopp dette mange av oss lever etter? ;)
galaxy skrev:Fikk prøve noen få ganger at datasystem som kunne lese av kroppen + sende frekvenser inn for og utbedre ubalanser - dette var altså kvante-medisinsk-behandling, som sendte frekvenser inn i kroppen ved ledninger koblet til hodet, fotledd og håndledd etter at diverse data-programmer hadde avlest energiene/frekvensene ..
Hvordan fungerer dette? Kan du si noe mer om det, eller linke til mer info?
*nysgjerrig*
Antall ord: 180

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- heale alt?

Innlegg av Bearchild »

Det er en uting at du ikke oppgir kilder for alt du limer inn Keke. Eller er det sånt du har skrevet selv?
Forøvrig finner jeg Buddha-sitatet ditt ganske tvetydig.. ;)
Antall ord: 33
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- heale alt?

Innlegg av keke »

Er ikke det meste tvetydig i den forstand? ;)

I sitatene finner du Refferanser ;)

quote : Buddha og Dr johan øvrebye


Det jeg ser daglig er at det som funker for den ene ikke har effekt på den andre ...

Ting er jo ganske sammensatte og vi blir påvirket av alt ;)
Antall ord: 49
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links