Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinheale alt?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Aviva
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 13 Des 2012 21:15
11
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Lokalisering: Kråkstad
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 4 ganger

- - heale alt?

Innlegg av Aviva »

Bearchild skrev:Det er vel ingen som har lagt ord i munnen din.. men du må forstå at folk "stritter litt med piggene" når du hevder å ha kurert ondsinnet kreft, at du (eller "dere") har VELDIG god erfaring med ondartet kreft osv. Det er en helt normal reaksjon å tvile på slike uttalelser da de aldri har blitt ordentlig dokumentert.
Jeg sier ikke at jeg ikke tror muligheten kanskje kan være til stede, men synes mulig du er ørlite bombastisk i din presentasjon av tilfellet.

OK! Beklager, den kan jeg se.
Har nok blitt lit mer påvirket av den godeste "pearl"enn hva jeg burde.
Men ikke meningen å være for "bastant" - meningen var å være "engasjert"...
Skal prøve å formulere meg litt bedre, tydligere og "roligere" neste gang!
:mozilla_innocent:
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- - heale alt?

Innlegg av helgemann »

Aviva skrev:Hei Helge.

Ser du får mange bra, og noen kanskje mindre bra tilbakemeldinger her...

Som terapeut og healer som kjenner andre med ADHD, vil jeg si meg enig i de som sier det krever litt av deg selv. MEN DU KAN KLARE DET!

Siden konsentrasjon er et stort problem, (og dette har du sikkert hørt MANGE ganger før...) vil jeg anbefale deg å kutte ut hvetemel som det FØRSTE du gjør. Det finnes mange dyktige kostholds veiledere, og ernæringseksperter, men sørg for at du kommer til en som har ÅR på skolen, og ikke dager eller uker....

Ja, healing kan hjelpe deg. Gå til en som enten er Reconective eller Reiki master healer. Det healingen vil gjøre for deg, er å roe deg ned. Som NLP terapeut vil jeg også anbefale deg å begynne å meditere. Det vil hjelpe deg til å finne balansen du trenger, puste riktig og få "system" på tankene dine.

Som siste tips vil jeg si TRENING! Det å få god blodsirkulasjon og utløp for uro er ofte den BESTE medisinen. Finnes det mulighet for deg å feks spille fotball, håndball elller noe annet ville jeg prøvd deg. Lag sport er tingen. :mozilla_wink:

Lykke til med utfordringene dine, håper du slipper å spise for mye piller i fremtiden. (Men ta dem tii legen sier at du ikke trenger dem lengre.....)

Hilsen Aviva.
Når er det ikke jeg som har ADHD her! Jeg snakker om en meget nær slektning av meg, og en god venninnes sønn. Som begge har ADHD.

Men forøvrig; jeg spiser lite hvetemel, mediterer daglig, går turer så oftes som mulig, prøver å spise sundt, osv. Så jeg har det ganske så bra. Men takk for tipset, som nok kan hjelpe andre. :)
Antall ord: 300

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- heale alt?

Innlegg av helgemann »

Ikke meningen å være krass eller ufin nå. Men hva slags healere er det du har pratet med. Ondartet kreft har "vi" VELDIG god erfaring med. Jeg har selv vært med på å fjerne en kreft svulst.
Når det gjelder psykiske sykdommer som ADHD mener jeg at her er det energi banen som er i ubalanse. HEALING ER ENERGI!!!!!!!
Hvorfor i alle dager skal man ikke kunne hjelpe med det! Kanskje ikke "fjerne" ADHD en men gjøre den mildere....
Healere som har brukt Guds ord (kristne healere), vanlige healere, osv. Jeg har hatt mange familie medlemmer som har hatt kreft. Men har også kjent mange som har hatt den. Noen av dem døde. Og noen av de, må leve med den. Men ingen healere har klart å hjelpe de, enn å dempe deres smerter, og kanskje lindre sykdommen.
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Morten.B.F
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 04 Nov 2012 19:08
11
Kjønn (valgfri): Mann
Har takket: 15 ganger
Blitt takket: 3 ganger

- heale alt?

Innlegg av Morten.B.F »

halo igjen :) takker for svar folkens :) veldig bra :)

galaxy :) du snakket tidligere om noen tester, antar at de var på nett og det er vel og bra :) kan forsåvit være korekte og seriøse de :) men det som er er det at slike testerer også veldig firkantete, om man skal ha "ordentelig" svar på om man har adhd så må man nesten gjennomgå en grundigtesting av fagfolk :) har selv drevet med utrednig innenfår adhd og sykiske lidelser som ligner i symptomer i 5 år :) noen av testene har vist at jeg ikke lider av noe, at jeg er "normal"(da det skal sies er normal et relatift begrep og et paradoks). vel... til påenget :) tester kan ha flere forsjelige utslag og det kan være noe i det du sier om stress :) men igjen dette er ikke noen form for "dritt" eller kritisering (det er forsåvit ikke noe av det jeg skriver ment som) men mere som en pekefinger på kartet og jeg snakker/skriver utifra mine egene erfaringer og oplevelser :)

takker igjen for svar:) digger det:)

Mvh Morten.B.F
Antall ord: 186
Verden er bare så god som du gjør den.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
storms
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 488
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

- heale alt?

Innlegg av storms »

Sår og vond er min rygg, som om denne ene delen av meg allerede brant i helvete. Som en halvråtten grein er det som en gang bare store blader.

Finnes der noen som kan heale det som enda har år med tyngde å bære?
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- heale alt?

Innlegg av keke »

Tøyer du ut? har du vært å tatt røntgen?

Vært ho massør? Tøyer du ut? hvor i Ryggen sitter problemet? er det spenninger i nakken? hodepine?

Kjennes det mest vondt i korsryggen? - Har man vondt en plass pga spenninger så vil d også forplante seg til andre steder,,,,

En god massør kan finne det fort ut.. det vil garranter gjøre vondt... spess om ditt bindevev sitter godt fast ..( Verst første gangen ) - En god massør vil nok ikke gi deg mer enn 3-4 behnadlinger - har du ikke blitt bedre da så blir du hennvist -

Jeg ville oppsøk en dyktig massør først ;) Ofte sitter problemet i muskelfester - spørs hva du jobber med også .., Tanker og stress / negative følelser forplanter seg også i musklatur ... Mineralmangel kan også gjøre at du får lettere vondt ...

Trening utn Utøying o.l

Lykke til
Antall ord: 155
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- - heale alt?

Innlegg av galaxy - sluttet »

storms skrev:Sår og vond er min rygg, som om denne ene delen av meg allerede brant i helvete. Som en halvråtten grein er det som en gang bare store blader.

Finnes der noen som kan heale det som enda har år med tyngde å bære?

Ja dette lurer jeg også på. Noen som kan det med og heale og forløse fastlåste og forsteinede følelser som sitter i systemet og tærer, i magen spesielt. ?? noen tips ..
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
11
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- - - heale alt?

Innlegg av xyrea »

galaxy skrev:
storms skrev:Sår og vond er min rygg, som om denne ene delen av meg allerede brant i helvete. Som en halvråtten grein er det som en gang bare store blader.

Finnes der noen som kan heale det som enda har år med tyngde å bære?

Ja dette lurer jeg også på. Noen som kan det med og heale og forløse fastlåste og forsteinede følelser som sitter i systemet og tærer, i magen spesielt. ?? noen tips ..
Grav det løs sjøl.. dvs riv opp i alt og gå gjennom alt du helst vil glemme i alle detaljer, til det slutter å være noe som er 'farlig' å tenke på. Bare ta en ting om gangen.

Åja, kan være lurt å være alene hjemme hvis man skal gjøre dette, kan bli litt reaksjoner.. men det skal være jævlig, ellers har man ikke fått gravd nok. :D
Antall ord: 157
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- heale alt?

Innlegg av galaxy - sluttet »

Ja det er nok rett og få det opp selv, men det er søren meg så :rasende vanskelig til tider, for jeg har slitt, sliter med mye sorg som kommer og går og dermed ender jeg opp til tider at det fylles opp og setter seg fast i magen og jeg blir "lammet" paralysert" av dette og har det regelrett nokså vondt pga de hersens seige svarte energiene som henger seg på meg ...- vet jo rimelig godt hva som ligger bak ... tror jeg i nuet iallefall (og har søkt i tidligere liv/dette på svar på diverse, men somehow står nu her med dette da likevel.. - ) .... får jeg forløst litt ved hjelp av tårer så blir jeg straks friskere, men hva når man ikke får det til og forløse :maapaadoo fordi man kontrollerer følelser for mye (eventulet) .. ... :dontknow fins det noen lure triks ? Prøvd og forhindre denne sorgen når den kommer fykende, selv om jeg mentalt prøver og blokkere .. det er ikke lett, føles til tider som om det står kniv i magen når dette kommer, ikke vondt fysisk bare psykisk ...... og av og til blir det som om jeg dirrer innvendig for at det er noe som vil ut, men som ikke får til og komme ut likevel. trykk i hodet kommer selvf også :( (hater egentlig sur-smilyes men her måtte de visst brukes .....))
Antall ord: 241

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- heale alt?

Innlegg av helgemann »

Kan theta healing var noe for deg? Har hatt veldig godt utbytte av de.
Endret: Deler av innlegg fjernet pga usikkerhet rundt reklame. Beklager.
Sist redigert av helgemann på 29 Des 2012 15:20, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- - heale alt?

Innlegg av galaxy - sluttet »

helgemann skrev:Kan theta healing var noe for deg? Har hatt veldig godt utbytte av de.

Theta behandlere i Oslo område:

http://www.behandler.no/ingegerd.espaas/
http://www.behandler.no/annette.lervik.irvung/

Har faktisk prøvd thetahealing, faktisk så brukte jeg enheldel flaut mange tusenlapper på denne behandlingen/behandleren, men det hjalp ikke ett dugg for noen ting som helst så vidt jeg kunne se. Har for så vidt testet denne formen - theta - hos en-2 behandlere til biiittelitt - :) de skulle ta vekk blokkeringer som var skapt i tidligere liv eller dette - alle som healet meg ved hjelp av theta hadde vel intensjon om det på forskjellig vis, noen fokusert på her og nå og andre på blokkeringer fra tidligere liv og uansett endring av tros-system på et indre ubevisst plan som var ugunstig skulles endres ved hjelp av denne theta,, nei som sagt dette hjalp ikke. For 10 år siden så var det en healer som klarte og forløse ting hos meg, etterhvert som de oppstod til tider, fjernhealing, men situasjonen min var anneledes enn nå, så vet ikke om han har kunnet hjelpe meg nu - og denne healer likevel ikke og få tak i lengre.
Antall ord: 202

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- - heale alt?

Innlegg av galaxy - sluttet »

helgemann skrev:Kan theta healing var noe for deg? Har hatt veldig godt utbytte av de.

Theta behandlere i Oslo område:

http://www.behandler.no/ingegerd.espaas/
http://www.behandler.no/annette.lervik.irvung/

Får jeg spørre om hvilken theta healer du benyttet deg av og hvilket utbytte følte du at du hadde, er det de som er på linkene? Er selvsagt alltid bra og dårlige behandrere og spes innen energibruk vil jeg tro.
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- heale alt?

Innlegg av helgemann »

Endret: Innlegg fjernet pga usikkerhet rundt reklame. Beklager.
Sist redigert av helgemann på 29 Des 2012 15:18, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

- heale alt?

Innlegg av ? »

er plutselig paranormal blitt en side med mulighet for å reklamere for forskjellige fjernhealere, og andre taskenspillere?

i såfall vil jeg oprette en egen tråd med kun seriøse healere og andre sjarlataner, som fortjener oppmerksomhet ut fra min dom om de er aksepterte eller ikke, og bør få rom i den fornemme klassen eller havne i skammekroken.
Antall ord: 60
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- - heale alt?

Innlegg av galaxy - sluttet »

helgemann skrev:[Jeg linket til behandlere siden du bodde i Oslo, har ingen erfaring med de. Beklager for det.

Jeg har brukt en som heter Bjørn Østmo, han bor i Tromsø, og har egen hjemmeside: http://www.bjornshealing.com/48888600. Han driver kun med fjernhealing. Jeg merket effekt med en gang. Alt negativt og de fleste blokkeringer forsvant. Bjørn ville ha et par bilder av meg, som jeg sendte ham, før behandlingen trådte til. Han forklarte hvordan dette fungerte, hvor mange behandlinger, osv. Hvis jeg husker rett, så brukte han litt over 1 uke på meg, med fjernhealing. Er fjernhealing aktuelt, kan jeg varmt anbefale ham!

Så han var og anbefale Bjørn Østmo, merket du mye etter den tiden ?
Har faktisk vært i kontakt med han på nettet pga et mer eller mindre tilfeldig fb-vennskap, så vet han skal ha bilder. kjenner ellers ikke til han. Etter en litt generelt laber erfaring meg healere ble det ikke til at jeg ikke tok beslutning på og forsøke han, så takk for anbefaling :-)
Antall ord: 179

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links