Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinJeg er sjokkert...

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Seeking
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 01 Mai 2013 11:16
10
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Jeg er sjokkert...

Innlegg av Seeking »

Hei hei :)
Jeg er helt ny her, men har så alt for mye å fortelle, og ikke minst dele med noen som ha en viss forståelse :)

Hele livet har jeg sett og følt spøkelser, aldri brydd meg noe veldig om dem egentlig. Og nå i det siste har jeg fått igjen kontakten med kusina mi som er healer, noe jeg syns er kjempespennende :D

I påsken datt min bedre halvdel på ski og fikk vondt i ryggen, ah shit au, jeg prøver tenkte jeg bare egentlig for morroskyld etter å ha lest bitteltt om jordning og litt sånn!
Han la der og ante fred og ingen fare for ville jo ikkesi noe til han. Vet ikke om alle føler det samme, men jeg fikk en veldig rar følelse jeg ikke kan forklare,ble litt uggen, fikk selv vondt i ryggen mens jeg satt der og kjente det prikka litt i fingrene :)
Etterpå sovna han på sofaen og jeg følte meg ganske fornøyd med meg selv. Når han våkna gikk han helt normalt i forhold til før der han så ut som en 90 år gammel mann :P enda mer fornøyd inni meg :D
Fortalte han at jeg hadde prøvd og først lo han litt, også stod han og funderte frem og tilbake. Jeg er da overbevist om at jeg klarte å heale han kvelden :)

Har nå også ei venninne som snart er høygravid med litt fødselesangst, så ja måtte jo prøve til tross for at jeg bor i øst og hun i vest av Norge :)
Fikk så innmari vondt av henne, men etterpå hadde hun masse energi og følte seg gla igjen. For en fantastisk følelse :D

Ja healet også sønnen min dagen før han skulle opereres, sette inn dren og ta polyppene, fordi han var litt snørrete. Syns jeg husker det var så rart, for han har alltid hatt mest problemer på venstre øret, mens jeg følte ubehag i høyre. Noen timer etter operasjonen kommer kirurgen og forteller at dem hadde sugd ut ganske masse seig gugge ut av høyre øret hans, jeg ble da litt sjokkert over meg selv igjen :)

Har ett lite spørsmål på slutten, for nevnte på dette til kompisen min og han spurte om jeg ble sliten etterpå, ja litt småtrøtt blir jeg sa jeg da. Og har hele tiden tenkt at det er pga pusteøvelsene jeg gjør, eller atbjeg bruker kroppen på en litt annen måte enn vanlig.
Skal man bli sliten etterpå, eller skal man ikke? :)
Og hvis man ikke skal bli det, hva må jeg endre da? :)
Antall ord: 454

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 959
Startet: 05 Mai 2008 21:55
15
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 345 ganger
Blitt takket: 152 ganger

- Jeg er sjokkert...

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

Energien du bruker på healing, bruker du fra din egen energi. Derfor blir du trøtt og sliten etter en healingsession. :)

Lær deg hvordan du henter ned den universale kraften "KI", også kalt Guds energi.
Da vil du samtidig som når du healer andre personer, tilføre deg selv KI/energi, og du vil i etterkant føle deg mer opplakt etter en healingsession.


Happe...
Antall ord: 67
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Seeking
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 01 Mai 2013 11:16
10
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 4 ganger

- Jeg er sjokkert...

Innlegg av Seeking »

tusen takk for svar :)

har du noen god forklaring på hvordan jeg gjør det? :)
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Jeg er sjokkert...

Innlegg av jeditrond »

Seeking skrev:tusen takk for svar :)

har du noen god forklaring på hvordan jeg gjør det? :)
Forsøk å flytte fokuset ditt fra hodet og ned til hjertechakraet ditt, omtrent midt på brystkassen. Det er der koblingen til ditt høyere jeg er, eller bare se for deg at du får energi inn utenfra. Her må du egentlig prøve deg frem for å finne ut av hva som funker best for deg. Det er ikke sikkert min metode fungerer for deg og omvendt :)
Antall ord: 84
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Seeking
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 01 Mai 2013 11:16
10
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 4 ganger

- - - Jeg er sjokkert...

Innlegg av Seeking »

jeditrond skrev:
Seeking skrev:tusen takk for svar :)

har du noen god forklaring på hvordan jeg gjør det? :)
Forsøk å flytte fokuset ditt fra hodet og ned til hjertechakraet ditt, omtrent midt på brystkassen. Det er der koblingen til ditt høyere jeg er, eller bare se for deg at du får energi inn utenfra. Her må du egentlig prøve deg frem for å finne ut av hva som funker best for deg. Det er ikke sikkert min metode fungerer for deg og omvendt :)
Tusen takk, da skal jeg prøve dette neste gang :)

Syns det var så sprøtt, for kusina mi sa til meg at jada dette får du til, bare gjør det som er naturlig der og da. Hadde ikke trudd at det skulle være så greit :D
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Jeg er sjokkert...

Innlegg av Nephandi »

Energien du bruker på healing, bruker du fra din egen energi. Derfor blir du trøtt og sliten etter en healingsession. :)

Lær deg hvordan du henter ned den universale kraften "KI", også kalt Guds energi.
Da vil du samtidig som når du healer andre personer, tilføre deg selv KI/energi, og du vil i etterkant føle deg mer opplakt etter en healingsession.
Jeg tror at ja man kan ta energi man vil bruke til healing fra seg selv men du kan også trekke fra Chi, Ki, Universell Kilde, Gud eller hva du nå enn vil kalle det, og man kan trekke fra jorden, steiner og krystaller, åndevesener og selv andre mennesker, men jeg mener at ja det kraftigste blir som oftest å koble seg rett på Chi og bruke den Universelle energien for den er utømmelig og er i alt rundt oss.
har du noen god forklaring på hvordan jeg gjør det? :)
En metode jeg bruker er at jeg ser for meg at jeg er en iskrystall som henger fra taket, jeg er glatt og kald og frossen. Så ser jeg for meg et strålende lys som begynner å smelter isen, dette lyset gjør meg varmere og varmere til all isen er vekk og lyset fyller mitt indre.
Antall ord: 214
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links