Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinÅ kjenne på energier og mitt første møte med healing.

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Frost13
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 15 Sep 2013 21:23
10

Å kjenne på energier og mitt første møte med healing.

Innlegg av Frost13 »

Alltid vært ekstremt åpen og intuitiv.

Opplevd MYE greier og rare "tilfeldigheter" (tror nesten ikke lenger at noe er tilfeldig).
Har dog en LITEN skeptiker i meg.
Traff en healer, en jeg har truffet en gang før via en venninne.
Healing er en av de åndelige greiene jeg har vært mest skeptisk til.

Han gjorde noe med meg. Som om han trykket på en knapp i kroppen min..
Jeg greide begynne kjenne på energi. Han åpnet liksom noe som allerede lå latent i meg.. Jeg kunne ikke tro det. Det var helt sykt. Hendene mine begynte kjenne på energier. Fysisk. Som usynlige "energiballer" i lufta..

Øvde hele natta. Kunne ikke tro det. Opplevde det hele som helt uvirkelig. Lot hendene vise vei..for å kjenne energier. En helt annerledes følelse enn noe du kan tenke deg. Som om hendene fant små magnetfelt i lufta de dro seg etter og rundt.

Trente på en jente i tillegg til healeren. Hun reagerte tydelig på kraften i hendende mine. Jeg greide få til prikkefølelser i hodebunnen og ståpels på armene og masse andre prikkinger i kroppen. Lærte sinnsykt fort.
Lot hendene vise vei.. Stod jeg ved healeren fikk jeg forsterket kraft. Øvde i 6 timer før hele evnen forsvant og hendene mine igjen var vanlige hender..

Fikk litt nedtur og tenkte at jeg måtte ha vært gal.. Eller ikke?
Det var det mest "virkelige" jeg noen gang hadde opplevd. Jeg fikk ganske nedtur og satt igjen skuffet som en unge som hadde fått en lekebil på julaften og etter 6 timer ble fratatt den..

Etter en times tid begynte det krible i midten av hver håndflate. Kjente liksom at det gikk noen strømninger der.. fikk jenta til å holde en finger nært, men ikke inntil midten (altså i lufta over) og tappe. Det begynte komme tilbake til meg, hurtig.
Gikk bort til healeren og han fungerte nærmest som en "ladestasjon" og etterhvert var jeg tilbake med effekt igjen.

Greide etterhvert kontrollere og finne ut hvordan bruke denne evnen.
Hadde gjort det i starten med lukkede øyne (i blinde.. Ante ikke hva jeg dreiv med) da jeg begynte gjøre det med øynene åpne fikk jeg full kontroll. Helt sykt. Kjente tydelig energier. Måtte ikke berøre hendene med noe fant jeg ut, bare inntil og nære ting med energi (i lufta og personer).
Holdt på i evigheter..

Fredag den 13 fikk jeg "følende hender"..

Ble helt avhengig. Greide ikke stoppe. Var en helt syk opplevelse. Visste jeg måtte dra hjem om ikke lenge og fikk ekstrem angst og uro i kroppen. Redd for å dra fra opplevelsen. Redd og urolig for hele opplevelsen. Skeptikeren i meg kranglet og jeg måtte da være gal??!!
Forsøkte første gang i mitt liv healing.

Healeren fjernet ila 30 minutter uroen og angsten ved å sende strømninger gjennom hele kroppen min. Kjente dem fysisk. Prikket. Ble nummen. Fra føttene opp beina til brystet & hjertet der angsten lå. Han brukte lang tid på å fjerne dem. Jeg kjente det gav seg litt etter litt.. Tok tid. MYE greier som satt fast i brystet og i hjertet. Jeg kjente masse rart. Masse forsvant. Masse skjedde. Blir langt om jeg beskriver her.. Jeg åpnet til slutt også min egen "kanal" og la hånda mi over hans og da gikk det fortere.
Jeg fikk plutselig opp et bilde i hodet mitt. Sa til healeren hva jeg så.
Dette var akkurat det bildet han hadde "sendt" meg i hodet sitt for å se om jeg fanget det opp.. Helt creepy. Fikk frysninger.
Syyyk opplevelse! Ante ikke at det funka. Nå visste jeg.

Jenta "knakk" ryggen min til slutt imens healeren sa hvor hun skulle knekke. Siste punkt traff hun liksom aldri.. Han forsøkte forklare. Hun bommet helt. Jeg kjente liksom hvor hun skulle bevege seg.. jeg fortalte hvor langt oppover hun skulle gå, hvor hun skulle stoppe og hvor hun skulle knekke.
Det knakk som faen. Og jenta hopper av sjokk og spurte healeren hvorfor han ikke hadde advart henne mot om at hun selv ville overta/kjenne smerten..
Etter dette var det ikke uro og angst i meg mer. Jeg smilte og lagde luftbobler" i en evighet.. Fikk kroppen til å krible og hårene til å reise seg..
Tiden stod nesten stille. Jeg hadde fått en gave.

Vet dette høres helt crazy ut. Som om jeg har en psykose eller noe.
Jeg vet jeg ikke er gal. Jeg tenker fortsatt helt likt. Jeg ser ingen ting nytt. Det eneste er at jeg kan føle en ny type følelse i hendene mine...
Det skjedde jo litt tilfeldig. ikke planlagt. Jeg er nå overbevist.. og helt sjokkert. men det føles også merkelig nok helt naturlig for meg.. som om jeg det var meninga jeg skulle ha dem. nå er jeg hel...

Jeg vet jeg ikke kan si dette til mange uten at de tror jeg har vippa over helt.. har aldri hatt en psykose og er ikke disponert for dette. Hadde slitt med å tro på dette her selv om noen fortalte det.. men jeg har akkurat opplevd det. Må fortelle det til noen..!

Healeren mente jeg kunne utvikle healer-evner etterhvert også. Han sa også at jeg hadde lilla aura og at han aldri hadde møtt noen med så sterk og spesiell energi som min..
Snakket med en annen ganske alternativ bekjent i går og hun mente også jeg hadde lilla aura, uten at jeg hadde sagt hva healeren sa. Hun mente i tillegg det var noe spor av grønt i den også.
Lilla er favorittfargen min iallefall :)

Husker også jeg, healeren og jenta satt oss i ring og holdt hender.. prøvde dele og sende ut energier..fikk opp bilder i hodet.. jeg fikk opp bilder av tannhjul.. og tallet 3 gikk igjen.. Vi går på nett etterpå og trekker en form for tarotkort (ligner litt men ikke helt) etterpå.. Får opp følgende bilde:
Bilde

I starten måtte jeg konsentrere hardt for å slå dem på og de gikk av hele tiden.. Etterhvert som jeg fikk tak på evnene for fullt og dagen etterpå var kraften konstant på. Lurte litt på hvordan dette skulle bli å jobbe som hudpleier nå da..(går på hudpleieskole) Og sist jeg var på skolen husker jeg at en lærer nevnte at vi måtte ta vare på hendene våre, våre redskaper...

Jeg har jo ikke lært å bruke dem enda annet enn å kjenne energiene. Kan ikke heale enda og aner ikke hva jeg gjør. Bare prøver ut ting.

En viktig ting! Et fysisk bevis! Når jeg har gjort det lenge og "lekt med/funnet" "ballene" i lufta hovner den høyre hånda mi opp ytterst på venstre side så den blir en sånn rar pølseform på langs.. hevelsen går ned igjen etter brutt kontakt (bryter kontakten om hendene berører hverandre).
Bilde

Det dumme er bare at nå har evnen forsvunnet litt igjen. Har en skikkelig dårlig dag fordi det skjer mye dritt i livet nå, jeg er utslitt pga stress og har sovet og vært nede i nesten hele dag. Stadig redd for at evnene ikke kommer tilbake.. Lurer på om det kan være derfor jeg ikke kan kjenne på "kraften" i hendene i dag, eller om jeg bare lot meg rive med og ikke har evnen likevel?
Er så usikker nå.. Jeg vil oppleve dette igjen :-/
Antall ord: 1263

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Å kjenne på energier og mitt første møte med healing.

Innlegg av jeditrond »

For mye stress vil blokkere for evnene dine, ja, forsøk å finne en metode for å stilne stresstankene så kommer det tilbake :)
Antall ord: 21
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Frost13
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 15 Sep 2013 21:23
10

- Å kjenne på energier og mitt første møte med healing.

Innlegg av Frost13 »

Jeg er ikke stresset nå og jeg greier ikke fremkalle evnen.. kan kjenne litt kribling i midten av håndflaten om jeg sirkler en finger over området, og minimalt med "magnetisme" (som en magnet trekker hendene fra hverandre), venstrehånda trekkes mest mot hodet/pannen og jeg blir varm i pannen..That's it.. Ekstremt lite.
Hvor ble evnene av? Hva gjør jeg for å få dem på for fullt igjen?
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Empathica
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 410
Startet: 14 Feb 2013 14:38
11
Kjønn (valgfri): (Y)
Lokalisering: Havgapet
Har takket: 277 ganger
Blitt takket: 148 ganger

- - Å kjenne på energier og mitt første møte med healing.

Innlegg av Empathica »

Frost13 skrev:Jeg er ikke stresset nå og jeg greier ikke fremkalle evnen.. kan kjenne litt kribling i midten av håndflaten om jeg sirkler en finger over området, og minimalt med "magnetisme" (som en magnet trekker hendene fra hverandre), venstrehånda trekkes mest mot hodet/pannen og jeg blir varm i pannen..That's it.. Ekstremt lite.
Hvor ble evnene av? Hva gjør jeg for å få dem på for fullt igjen?
Jeg har mine tanker om at du kanskje stresser litt rundt situasjonen, og at det kanskje blokkerer deg litt.
Anbefaler deg sterkt å meditere.
Antall ord: 97

Forvillet meg inn på en buddhiststrand en gang.
Sliter fortsatt med zenvirkninger.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- - Å kjenne på energier og mitt første møte med healing.

Innlegg av xyrea »

Frost13 skrev:Jeg er ikke stresset nå og jeg greier ikke fremkalle evnen.. kan kjenne litt kribling i midten av håndflaten om jeg sirkler en finger over området, og minimalt med "magnetisme" (som en magnet trekker hendene fra hverandre), venstrehånda trekkes mest mot hodet/pannen og jeg blir varm i pannen..That's it.. Ekstremt lite.
Hvor ble evnene av? Hva gjør jeg for å få dem på for fullt igjen?
Glem det, lat som du ikke har dem, ikke gjør noe som helst. Prøv igjen når du har glemt hele greia og tilfeldigvis blir minna på det. Har du prøvd å tvinge deg selv til å sove fordi du må opp om 7-6- 5- 4 etc timer, skjønner du problemet. :)
Antall ord: 128
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links