Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinDokumentar: Grounded

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Slettet_Fighteren

Dokumentar: Grounded

Innlegg av Slettet_Fighteren »

[youtube]jgwF0tpioTU#t[/youtube]

engelsk:
http://articles.mercola.com/sites/artic ... ntary.aspx


norsk(google oversetter):

Den jordoverflaten holder subtile helse -boosting energi. Alt vi trenger å gjøre er å ta på den og bli virkelig levende. I dokumentarfilmen Jordet , kan du se dette fantastiske fenomenet forvandle livet til folk som hadde slitt med helseproblemer som kroniske smerter , og en mann som hadde vært rullestol - bundet i flere tiår er i stand til å gå igjen.

Selv planter er drastisk påvirket når de blir tatt bort fra jordens naturlige energi. Likevel , det handler om jording, eller Jording , som det kalles, er egentlig ikke et uvanlig fenomen i det hele tatt . Det er faktisk en naturlig handling som nesten alle levende skapninger gjør instinktivt .

Kroppen din trenger sin kobling til jord

I filmen , vil du se en foreldreløs elg som instinktivt ligger på en Jording pad for å koble ham til jorden mens han blir midlertidig plassert i en trailer. Elgen går til puten om det er skjult eller ikke .

Denne enkle handlingen , som også kan oppnås ved å gå barbent på Jorden, overfører frie elektroner fra jordens overflate i kroppen din som spres gjennom vev .

Effekten er tilstrekkelig til å holde kroppen på samme negativt ladet elektrisk potensial som Jorden . Denne enkle prosessen kalles " jording, ', og dens virkning er en av de mest potente antioksidanter vi kjenner til. Jording har vist seg å lindre smerte, redusere betennelse , bedre søvn , bedre trivsel og mye, mye mer .

Ved første læring av jording, de fleste er enige om at , i teorien , det er fornuftig . Men mange er fortsatt skeptiske , og jeg er den første til å innrømme at det er vanskelig å tro ... det vil si, inntil du oppleve det selv .

Og begrepet jording, og dens nødvendighet for menneskers ( og nesten alltid levende skapning ) helse er ikke så mye av en strekning når du mener at du allerede er avhengig av og intrikat sammenvevd med jorden.

Hver gang du tar et pust av luft eller et glass vann , eller absorbere ultrafiolett lys fra solen, er du i praksis koble til Jorden og bruke det for din egen overlevelse . Jording er virkelig en mer forlengelse av dette, enda en måte at kroppen din er intelligent designet for å sameksistere som en del av naturen .

Gummi og plast sko Koble deg fra jordens Energy Flow

Sjansene er det har gått en stund siden du har opplevd fordelene med jording, som de fleste amerikanere tilbringer mesteparten av sin våkne tid på seg sko med gummi eller plast såler. Disse materialene er svært effektive isolatorer , som er nettopp whey de er vant til å isolere elektriske ledninger . Likevel , de også effektivt koble deg fra jordens naturlige elektron flyt.

I de omtalte videoen ovenfor , Jordet , ( som jeg faktisk vises ) vil du se hvordan poking hull i sålene på skoene dine og sette en jording stang kan tillate deg å holde jordet , så kan spesielle jording sko som nå er tilgjengelig ( sporadisk ) .

Lær såler vil også tillate deg å holde jordet med jorden. Gå barbent er en av de enkleste og beste måtene å holde jordet , men du må gjøre det på riktig underlag. Gode ​​godsflater inkluderer:

Sand (strand )
Gress (helst fuktig )
Bare jord
Betong og tegl ( så lenge det ikke er malt eller forseglet )
keramiske fliser
Følgende overflater vil IKKE jorde deg :

asfalt
Wood
Gummi og plast
vinyl
Tjære eller asfalt
I dagens verden, er dette viktigere enn noen gang , men likevel færre mennesker enn noen gang faktisk få kontakt med jorden på denne måten lenger. Frie radikaler stress fra eksponering for kvikksølv , sigaretter , insektmidler , plantevernmidler , transfett , og stråling , bare for å nevne noen, stadig deplete kroppen av elektroner .

Bare ved å få utenfor , barbeint , berøre jorden , og at det overskytende kostnad i kroppen din til å slippe inn i jorda , kan du lindre noen av stress stadig satt på systemet ditt . For eksempel kan gå barbent hjelpe bøte konstant angrep av elektromagnetiske felt og andre typer stråling fra mobiltelefoner , datamaskiner og Wi - Fi.

Jording er en anti-inflammatorisk og hjelper Thin Your Blood

En av de viktigste helsemessige fordeler av jording er dens antioksidant virkning . Det bidrar til å lindre betennelser i hele kroppen din . Filmen viser eksempler på betennelse , demonstrert via termografi , som er signifikant redusert etter grunnstøtingen .

Dette i seg selv er banebrytende , siden betennelsen er på roten til de fleste sykdommer, inkludert hjertesykdommer . Dr. Stephen Sinatra er en fremtredende kardiolog omtalt i Jordet . Jeg har også intervjuet ham i år , og du kan se intervjuet nedenfor. Ti år siden , møtte Dr. Sinatra Clint Ober , som introduserte ham til jording.

Du kan se Clint Ober demonstrere Jording her .

Ifølge Dr. Sinatra , trives betennelse når blodet er tykk og du har mye frie radikaler stress, og en masse positive ladningene i kroppen din . Jording lindrer effektivt betennelse fordi det tynner blodet og fyller deg med negativt ladede ioner gjennom fotsålene .

Jording hjelper tynne blodet ved å forbedre sin Zeta potensial , noe som betyr at det forbedrer energi mellom de røde blodcellene . Forskning har vist det tar ca 80 minutter for de frie elektroner fra jorden for å nå blodet og forvandle ditt blod .

Hyperkoagulasjonsreaksjonen (tykk , saktegående ) blodet bidrar til kronisk betennelse , fordi når blodet ikke flyter godt, kan oksygen ikke kommer til vev . Jording effekt på blodfortynnende , er så omfattende at hvis du tar blodfortynnende du må jobbe med helsepersonell for å redusere dosen ellers kan du overdose på medisiner . Du kan se et eksempel på jording effekt på blodcellene i Jordet , også.


Men en nyere teori er at jording kan faktisk lette dannelsen av strukturert vann i kroppen din . Jeg har tidligere intervjuet Dr. Gerald Pollock om dette emnet , og etterpå introduserte ham til Dr. Sinatra . Vi var alle på en telefonkonferanse og Dr. Sinatra enige om at det var fornuftig og skulle til å revidere sin teori om hvordan jording faktisk fungerer .

Dette er ikke bare ' New- Age Nonsense '

I over fem år har jeg personlig prioritert jording meg selv så mye som mulig . Det er et enkelt konsept -til noen kan det virke for enkelt. Likevel, som du kan se i filmen er dette ikke noe å børste av som " new age tull. ' Den er støttet og støttet av fremstående leger , forskere , inkludert Dr. David Suzuki , NASA astronauter , og , selvfølgelig , det ble brukt av gamle sivilisasjoner som plasserte sterk verdi på deres forhold til Jorden .

Ett lite triks som jeg har brukt i noen år etter et tips fra Dr. Sinatra er å fjerne en av mine sko når du flyr og sette min fot på metall støtte rammen på setet foran meg . Å gjøre dette vil bakken deg til flyet ramme og bidra til å redusere skader fra stråling på 35.000 fot . Faktisk , som jeg skriver dette er jeg på 35.000 fot med min fot på flyet rammen. Enkel og koster ikke noe, og hvis det ikke fungerer (som jeg tviler ) det er ingen skade skjedd . Så det går mine kriterier av billige ikke- skadelige tips som du kan bruke til å ta kontroll over din helse .

De Tarahumare folk i nordvestlige Mexico er en av de få dagens kulturer som fortsatt omfavner barbeint leve og , som kjent , barfot kjører . Stammene er blant de mest erfarne løpere i verden , kjører opp til 200 miles over en to - dagers periode . Spesielt de kjører barbeint , og dette har blitt foreslått som årsak til deres bemerkelsesverdige atletiske dyktighet .

Men selv om det ikke imponere deg, anekdotiske beretninger om innbyggerne i Haines , omtalt Alaska i filmen er vanskelig å ignorere. Dette er mennesker som deg og meg , som tok en porsjon tro og prøvde jording - tross alt, hvorfor skulle ikke du ? Gjør du det er gratis og du har ingenting å tape .

De gunstige virkninger på deres smerte nivåer , søvn , stress og mer var nær mirakuløs . En kvinne selv ga henne jording kit tilbake fordi hun ikke ønsker å bli for bra og så mister hennes uføretrygd ! Og på en av byens moteller - den første i USA til å tilby et jordet plass til gjester - reisende stadig vender tilbake fordi deres smerte betydelig forbedret etter å ha brukt bare én natt i jordet rommet.

Jording Roer nervesystemet

Jording beroliger også din sympatiske nervesystemet , som støtter din hjertefrekvens variabilitet . Og , når du støtter hjertefrekvens variabilitet , fremmer denne homeostase eller balanse i det autonome nervesystemet . Dette er viktig fordi når du forbedre din hjertefrekvens variabilitet , du forbedre hele kroppen og alle dens funksjoner .

" Med andre ord , vi er der - . Vi er i en helse -modus , i motsetning til sykdom modus Grunnstøting gjør det, " Dr. Sinatra forklarer .

Visste gamle kulturer vet noe om dette som vi ikke vet ? Det ser så , så mange gotiske katedraler er bygget på energi hotspots på jorden , og er faktisk laget for å kanalisere jordas energien til å flyte strategisk gjennom dem .

Tips for Staying Jordet utsiden eller innsiden

Jording er ikke en " behandling " eller en "kur" for noen sykdom eller lidelse. I stedet kan det sies uten tvetydighet at menneskekroppen utviklet seg i kontakt med jorden og behov for å opprettholde denne naturlige kontakt for å fungere ordentlig . Som å spise riktig, kan trene og sove , jording beskrives som enda en livsstil vane som støtter optimal helse.

Trene barfot er utendørs en av de mest fantastiske , billig og kraftfulle måter å innlemme jording i det daglige liv . Du kan også bare ta av deg skoene så mye som du kan når du er utendørs for å dra nytte av disse naturlige jording muligheter.

Når innendørs , ved hjelp av en grunnstøting pad eller ark er en utmerket måte å holde jordet mens du jobber eller sover. Jeg vanligvis ta med en jording pad med meg når jeg flyr , også, men som nevnt Dr. Sinatra mener at bare å ta av deg skoene og sette føttene ( nakne eller med sokker ) på stål struts vil gjøre triks også.
Antall ord: 1689

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Fero
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 184
Startet: 24 Sep 2013 01:48
10
Lokalisering: Skottland
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 95 ganger

- Dokumentar: Grounded

Innlegg av Fero »

Jeg klikket meg inn og begynte å se på filmen, mens jeg egentlig tenkte at dette sikkert var noe tull jeg kom til å skru av etter fem minutter. Der tok jeg feil, gitt.

Flott film, takk for at du delte denne. Absolutt interessant!
Antall ord: 42
“The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven..”
― John Milton, Paradise Lost

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links