Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinVarme hender

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

TE75
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 05 Des 2012 21:31
11
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Varme hender

Innlegg av TE75 »

Jeg har lenge vært "plaget" med varme hender. Ikke varme og klamme, men glovarme. Andre sier det brenner når jeg legger hånda på de enkelte ganger. Dette har kommet nærmest ufrivillig tidligere inntil jeg nylig skulle prøve å styre det. Klarte å få de skikkelig varme bare ved å fokusere på det. Da ble jeg litt undrende. Er det noe jeg har og ikke bruker, er det medisinsk, spørsmålene er mange... Jeg har i tillegg tidligere hatt opplevelser av ulike slag tidligere (noen har hevdet noe om empatiske evner bl .a) slik at nå begynner det å bli mye. Jeg er vel under kategorien åpen skeptiker. Slik at dette jeg forteller om er slik det oppleves og ikke slik jeg ønsker eller ikke ønsker. Noen som kan si meg noe om de henda?
Antall ord: 136

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
QueenOfSwords
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 68
Startet: 20 Jun 2013 22:49
10
Har takket: 62 ganger
Blitt takket: 27 ganger

- Varme hender

Innlegg av QueenOfSwords »

Du har nok healer evner, er min mening. Da får man glovarme hender, slik du beskriver. Er min erfaring. Medisinsk er det nok kanskje ikke. Og siden andre merker din varme, så kan det være noe der. Du kan jo i tillegg kontrollere det, så jeg lurer på om du skulle ha prøvd å healet noen. :)
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Synergist

- Varme hender

Innlegg av Slettet_Synergist »

Er de like varme hele tiden, eller varierer det?
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TE75
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 05 Des 2012 21:31
11
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

- Varme hender

Innlegg av TE75 »

De er ofte ganske varme, men ikke den "glovarmen". Så kan vel si at det varierer litt. Fra varmt til veldig varmt. Det hender selvsagt at de er kalde, men det er sjelden. Det var nettopp det som fikk meg til å tenke. Kona kommenterte at henda ikke var så varme. Da sa jeg (mest på tull må jeg innrømme) at nå skal jeg se om jeg får de varme. Fokuserte på det og ba om å få ta på henne igjen. Se der ja, nå er de tilbake var hennes reaksjon.
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Paroman
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 05 Mai 2013 15:51
10
Blitt takket: 2 ganger

- Varme hender

Innlegg av Paroman »

Hei,

Interessant å høre om dine opplevelser med varme hender.

Jeg kan også, som du, slå energien av og på. Av og til iskalde hender (som isbiter) andre ganger glohete, men det mest vanlige er for min del den kraftig energiske følelsen når jeg aktiverer hendene. Jeg kjenner det faktisk i hele kroppen.

Helt i starten var jeg usikker på dette. Så testet jeg en fjernhealing over nett. Det var litt moro for under healing så jeg plutselig at vedkommende smilte ekstremt, så haglet det inne med smilefjes på chatapplikasjonen. Vedkommende ble bedre med den aktuelle plagen.

Du får bare prøve deg frem : ) Lykke til!
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

- Varme hender

Innlegg av g.r.y »

Det kan virke som om det er mye av den samme ´greia` som jeg har. Dvs. det gjelder ikke bare hendene, men der jeg måtte være i kontakt med folk eller dyr. Men det er jo mest merkbart i hendene, i og med det er de som oftest er i kontakt med andre. -Skal du bli berørt av meg, kommer altså gjerne denne healingen på kjøpet, enten man vil eller ei, for å si den sånn..
Antall ord: 80
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ein2tri
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 20 Feb 2014 18:39
10
Kjønn (valgfri): Voksen gutt
Lokalisering: Trøndelag

- Varme hender

Innlegg av ein2tri »

Ei dame med evner sier jeg har anlegg for varme hender men jeg trenger veiledning for å lære/finne ut av det. Noen tips til hvordan?
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- - Varme hender

Innlegg av Bearchild »

ein2tri skrev:Ei dame med evner sier jeg har anlegg for varme hender men jeg trenger veiledning for å lære/finne ut av det. Noen tips til hvordan?
Meditasjon. :)
Det finnes sikkert mange måter å gå fram på men jeg tror det er viktig å "gå i seg selv" og å kjenne ordentlig på forskjellene. Dess bedre man vet hvordan kroppen reagerer på forskjellige ting desto enklere blir det å bruke det til noe fornuftig.
Antall ord: 72
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Varme hender

Innlegg av jeditrond »

Ja meditasjon er en god begynnelse for å lære seg å sortere tanker og innfall og som en inngangsport til å finne ut mer om evnene sine. Ja, jeg vet at jeg ofte sier dette til nykommere, det er nok en liten kjepphest jeg har det med å meditere :D
Antall ord: 46
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
SiljeB91
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 20 Mai 2014 23:47
9
Kjønn (valgfri): ungkvinne
Har takket: 1 gang

Re: Varme hender

Innlegg av SiljeB91 »

Hei ! Har du prøvd å si høyt til deg selv mens du ser på innsiden av hendene dine "kjærlighet på" ? Hva skjer da ?
Jeg fikk beskjed av ei kollega/venn at jeg har healer hender. Hun så at jeg ble litt skeptisk og ba meg si det høyt til meg selv samtidig som jeg ser på innsiden av hendene mine :) ganske fasinerende !
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links