Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinAura

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

miiinaaaaa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 12 Jan 2014 22:15
10
Har takket: 1 gang

Aura

Innlegg av miiinaaaaa »

Beklager om jeg har plassert dette emnet i feil kategori. Men jeg lurer på en ting eller to ting..
For noen måneder tilbake begynte jeg å lese en del om aura og lignende, etter dette begynte jeg å trene meg opp til å se aura. Men så tok jeg en laang pause og for to uker siden har jeg prøvd litt vær dag. Jeg har hele tiden trodd at jeg har hatt en lyseblå aura, men har tydeligvis sett feil (tror jeg).
For en time siden prøvde jeg igjen, og da begynte det å lyse mørke lilla over hele armen min. Jeg ble skikkelig gira og glad, fordi jeg har aldri klart å se en så sterk farge før.

Hvordan kan jeg være sikker på at dette er auraen? jeg vet at aura pleier som regel å ha mange forskjellig farger, men jeg så bare en på meg og den var altså mørke lilla. Jo lengre jeg så, desto sterkere og større ble den.
Jeg lurer også på en annen ting, ofte når jeg snakker med personer eller følger med på læreren i timen, så danner det seg et hvitt/gult lag rundt personen. Dette er altså veldig forstyrrendes, er det energilaget som er før auraen jeg ser?
Antall ord: 215

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links