Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinAura gjennom youtube/videoer

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

miiinaaaaa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 12 Jan 2014 22:15
10
Har takket: 1 gang

Aura gjennom youtube/videoer

Innlegg av miiinaaaaa »

Går det an å se aura på videoer?
Fordi når jeg ser på en youtube-video av en person som står foran en hvit vegg, så dukker det hvite energilaget rundt personen. Så derfor lurer jeg på om det går an å se aura gjennom videoer, eller går det kun an å se det i virkeligheten?
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Aura gjennom youtube/videoer

Innlegg av Asbjørn »

miiinaaaaa skrev:Går det an å se aura på videoer?
Fordi når jeg ser på en youtube-video av en person som står foran en hvit vegg, så dukker det hvite energilaget rundt personen. Så derfor lurer jeg på om det går an å se aura gjennom videoer, eller går det kun an å se det i virkeligheten?
Mange kan somregel se aura med øynene, men man bruker og "det indre øyet" for å se, spesielt når det gjelder fargene.
Om du ser med de vanlige øyne, eller det indre, er ikke alltid like lett å avgjøre,
men forsøk å lukke øynene, og sjekk om du fanger opp noe da...

Jeg har i noen tilfeller sett på aura på bilder, selv om den egentlig ikke synes ;)

A
Antall ord: 129

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Aura gjennom youtube/videoer

Innlegg av Terra »

Skulle ikke forundre meg om det går an å fange det opp på video også, men jeg vet ikke altså.
Det finnes jo sånne egne fotoapparater som man tar aurafotografier. Da blir det mange flotte farger og fargene varierer med sinnsstemning osv.

Husker jeg var på besøk hos en venninne som ser auraer på folk veldig tydelig. Da jeg kom inn døren spurte hun med en gang om jeg var sint for noe. Jeg var ikke det, men hadde hatt en veldig slitsom reise på full trikk, mye knuffing og mange folk som sild i tønne. I tillegg hadde jeg hatt en stressende dag på jobben før jeg kom til henne. Det sa jeg og da fortalte hun at auraen min var helt rød! Antagelig skyltes det stress hos meg da, men hun ser rødt i auraen når folk er sinte. Så hun skjønte at noe hadde irritert meg den dagen. Jeg har også hørt det bli sagt at det er derfor vi har fått ordtaket at man "ser rødt."

Bilde

Jeg ser auraer av og til. Bildet over likner på det jeg så en gang jeg sto og ventet på bussen på bussholdeplassen en gang for mange år siden. Det var et par som gikk ved siden av hverandre på den andre siden av gaten. De trillet på en barnevogn. Jeg så auraen rundt dem som forente seg som på bildet. Auraen slik jeg så den var mer gul/gyllen og jeg tenkte at "de der er samstemte." Som regel slik jeg ser den på levende mennesker og vesener. På døde har jeg opplevd å se hele skikkelsen i nydelige regnbuefarger, men bare en gang, og det var meget spesielt. En som ville ta farvel som nettopp hadde dødd og jeg var helt knust av sorg.
Antall ord: 309
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Aura gjennom youtube/videoer

Innlegg av Asbjørn »

Her har vi en AURA- video :

https://www.youtube.com/watch?v=aYlb_XtNP7c

aYlb_XtNP7c

Her er en annen, som går på å se energi ( i lufta )....

https://www.youtube.com/watch?v=k3HvpLz0zOo

k3HvpLz0zOo


A
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links