Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinJeg kan helbrede gjennom jesus?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

taunus33
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 02 Mai 2015 13:49
8

Jeg kan helbrede gjennom jesus?

Innlegg av taunus33 »

Hei.

Jeg er ny på forumet. Jeg har den siste tiden helbredet en venninne fra diverse plager med guds kraft. Jeg har det som kalles varme hender. Jeg er ganske ny på dette men har lyst og hjelpe andre mennesker. Det eg lurer på er vel bare om hvordan eg går frem for å treffe andre folk jeg kan hjelpe? Jeg vil ikke ha det som en jobb. Vil ikke ta betalt for det. Men usikker på hvordan jeg skal møte folk som trenger hjelp. Noen som har tips til hvordan gå frem?

På forhånd takk.
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7954
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1690 ganger
Kjønn:

Re: Jeg kan helbrede gjennom jesus?

Innlegg av Asbjørn »

Healing finner vi i mange trosretninger, innen kristendommen også.
Siden du antageligvis fra det du skriver, er kristen, ville jeg overlatt det å sende "kandidater" til deg til Gud selv, dermed vet du at det er i Guds vilje....

Som du sikkert vet, så er Joralf Gjerstad ( også kjent som Snåsamannen) en kristen mann, som også har jobbet som kirketjener.
Han har fått "gaven" i så sterkt monn, at han er blitt kjent, uten å reklamere for seg selv.
Likevel har strømmen av folk som har bedt om hjelp bare vokst opp igjennom årene.

Joralf er idag såpass gammel at han har redusert helt eller delvis sin aktivitet,
og er en av de jeg gjerne skulle hilst litt på.
Men siden jeg ikke er blant de med sterke behov for healing, men heller bare ville prate, så tenker jeg at jeg holder meg i bakgrunnen, i og med at han nok har mer enn nok mas selv om han har redusert aktiviteten sin.

Joralf tar aldri betalt for den healing / hjelp han har gitt.

Tilslutt, vær forsiktig med hva du ønsker, du kan risikere å få det i fullt monn, og i slikt omfang at du aldri hadde forventet det.

A
Antall ord: 203

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2795
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1492 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Jeg kan helbrede gjennom jesus?

Innlegg av Terra »

taunus33 skrev:Hei.

Jeg er ny på forumet. Jeg har den siste tiden helbredet en venninne fra diverse plager med guds kraft. Jeg har det som kalles varme hender. Jeg er ganske ny på dette men har lyst og hjelpe andre mennesker. Det eg lurer på er vel bare om hvordan eg går frem for å treffe andre folk jeg kan hjelpe? Jeg vil ikke ha det som en jobb. Vil ikke ta betalt for det. Men usikker på hvordan jeg skal møte folk som trenger hjelp. Noen som har tips til hvordan gå frem?

På forhånd takk.
Det er bare å sette opp en tråd i et forum der du sier at du gir gratis healing, så er det nok flere som melder seg på skal du se ;)
Antall ord: 131
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !