Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinHealing

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Molla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 20 Feb 2016 01:08
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trondheim
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Healing

Innlegg av Molla »

Hei :) Jeg har hele livet hatt iskalde hender, til den grad at folk har syntes hendene mine har vært ubehagelig kalde. For 5 år siden endret dette seg til det stikk motsatte, og nå vil kjæresten min enkelte ganger ikke holde meg i hånden for hendene mine er glovarme. Jeg kan til en viss grad kontrollere dette, men ikke alltid. Spesielt ikke når jeg sover, for da er jeg som en "varmeovn". Min mor har alltid hatt varme hender, samt at hun er klarsynt og sanndrømt. Jeg var sanndrømt frem til jeg "blokkerte" det som liten, for det var mest skremmende den gangen. Nå i dag kunne jeg tenkt meg å åpnet meg igjen for dette, men det er en annen sak som jeg vil ta med tid og stunder. Oldemoren min hadde også varme hender, samt evnen til å stoppe blod. Jeg lurer på hvorfor hendene mine endret seg for 5 år siden, og hvem jeg kan snakke med angående å utvikle min eventuelle evne? Tror dere jeg har en evne, eller er dette tilfeldig? Finnes det kanskje noen i nærheten av Trondheim jeg kan lære av? Jeg har ikke prøvd å healet noen, i frykt for at jeg ikke kan... Jeg har i tillegg skyhøye kortisolnivåer (stresshormon), vil jeg klare å slappe av nok til å kontrollere energien i hendene mine? Jeg vil si i samme slengen at jeg er UTROLIG takknemlig for at det finnes et slikt forum der jeg kan spørre dere litt mer erfarne om disse tingene... :)
Antall ord: 259

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Irrlys
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 74
Startet: 14 Okt 2014 18:47
9
Kjønn (valgfri): Gutt
Lokalisering: Trøndelag
Har takket: 29 ganger
Blitt takket: 24 ganger

Re: Healing

Innlegg av Irrlys »

Sanndrømt? skaff en notisblokk og legg den på nattbordet, og før en "drømme dagbok". En del bøker i Wicca annbefaler det blant nybegynner leksjonene sine, har også sett det i bl.a. Donald Craig "Modern Magick". Halve problemet er vi glemmer drømmene når vi våkner, ikke bare drømmer vs sanndrømming.

Healing, kan nok du mye bedre enn jeg. Aner egentlig ikke om jeg har noe spesielt talent overhodet for det.
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Molla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 20 Feb 2016 01:08
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trondheim
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Re: Healing

Innlegg av Molla »

Takk for innspill :) Setter pris på det! Jeg husker mesteparten av drømmene mine, for de er så virkelige... og jeg har prøvd å åpnet meg mer for drømmene mine igjen etter jeg skrev dette innlegget, og det viser seg gang på gang at drømmene mine viser seg å være et forvarsel. Jeg kunne vært foruten å huske de alle da, også de som ikke er sanne, men man kan visst ikke velge :P

Healing har jeg ikke kommet lengre med enn at jeg mediterer og har begynt med yoga, så får vi se om jeg klarer å kanalisere energien riktig etter hvert :) Jeg gir ikke opp før jeg får det til nemlig!
Antall ord: 116
Ingen lov eller forordning er mektigere enn forståelse. - Platon

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links