Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinKlarsyn i forbindelse med Healing

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

The Blind

Klarsyn i forbindelse med Healing

Innlegg av The Blind »

Når jeg lukker mine øyne, så får jeg etter en liten stund en sånn "mental skjerm" opp, som mange kaller det, og det jeg ser er energien rundt alt ting. Når jeg ser deg, så ser jeg ikke deg, men lyset rundt deg og inni deg. Og noen ganger er det ikke helt fylt opp. Og noen ganger føler jeg nesten at jeg blir dratt mot disse punktene. Må liksom legge hendene mine på. eller ved siden. og så føles det ut som hendene mine prøver å "helbrede" og etter en stund blir det bedre. på et vis. Noen snakker om Chakra (eller hvordan det nå skrives), noen sier det bare er sånn. men kan noen "lære" meg mer om dette? lurer litt på hva det er som skjer. og hvordan jeg kan bruke dette mer aktivt, hvordan trene det opp.
Antall ord: 149

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Synes det låter som om det er auraen du "ser", jeg. Synes også det låter som om du instinktivt vet hva du skal gjøre når du "ser" visse punkter. :)

Noen øvelser som du kan gjøre for å trene deg opp i å hele finner du her. På samme vevsted www.solarraven.com kan du forøvrig finne en hel del informasjon om både auraen og chakraene.

Ellers vil jeg absolutt råde deg til å ta et kurs eller finne noen som kan instruere deg personlig, for det låter unektelig som om du har talent. :)
Antall ord: 99
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
The Blind

Innlegg av The Blind »

Skal lese litt på det- Høres spennende ut. men jeg er så "ulært" Jeg forstår vel egentlig hva som skjer, men mangler litt faktisk veiledning. og jeg tror jeg trenger noen som kan vise meg hvordan. Man kan bare lære seg selv til et vist punkt, før man må ha veiledning igjen, og komme videre. Spørsmålet er da: Er det noen som vil ha en elev ;)
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Ta kontakt med en healer, da vel. Da får du de rådene du trenger som er tilpasset deg og dine evner. Det er lettvint å ta kurs når en "ikke har" evner, men har en fått de fra naturens side er det viktig å ikke skape ubalanse i energien- det er nå ihvertfall min mening!
Antall ord: 57
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Fant et vevsted som heter Bodø Alternative Forum - kanskje de kan hjelpe deg med å finne en veileder eller et kurs eller noe der du bor? :)

Fant også et par norske vevsteder som tar for seg litt om auraen, chakraene, healing og relaterte ting:

Iliana
Alt om healing
Antall ord: 47
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links