Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinTrenger råd

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Krona
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 13 Aug 2019 10:56
4
Blitt takket: 1 gang

Trenger råd

Innlegg av Krona »

Hei! Har for tiden opplevd mange "tilfeldige" hendelser, der jeg opplever å få de samme plagene som de irundt meg. Kjæresten min fikk betennelse i visdomstannen sin, og 1-2 dager senere fikk jeg også det, som resulterte i at jeg måtte gå på pencilin i 10 dager, og trekke den tilslutt. Mens han ble kvitt plagene. Lillesøsteren min spurte mamma her forleden om hun kunne sjekke en utvekst hun hadde rundt rumpehullet, og vi konkluderte med at det var hemorider. Nå har jeg for pokker også fått det, mens hennes er borte. Min gravide svigerinne plages ofte med tett nese i svangerskapet, og når jeg er rundt henne får jeg også tett nese. Jeg plukker også opp kviser fra andre, og jeg har som oftest ren hud. Min kjæreste sliter også med at han alltid har kalde hender og føtter uansett temperatur, pga blodsirkulasjonen, tror jeg. Og så sliter han med slakke leddbånd i anklene, og at det knekker i alle leddene hans. Da vi lå i telt for ett par helger siden, spurte han meg om jeg kunne varme han litt, så jeg tok tak i hendene hans som var kalde som vanlig. Etterhvert ble han kjempe varm på hendene, og det spredte seg gjennom hele kroppen hans. Han sa at ørene hans begynte å "sitre", og at han aldri har vært så varm på føttene i hele sitt liv. Han ble til og med varmere enn meg, og måtte kle av seg soveposen. Dagene etter denne hendelsen opplevde han at leddene hans ikke knakk, og at anklene hans var bedre. Det varte ikke permanent, og jeg fikk ingen av disse plagene, heldigvis. Samtidig som jeg synes dette er ganske kult, blir jeg også engstelig. Jeg vil jo ikke ende opp med andre sine plager, og søker etter tips for å kontrollere det. Det kan jo være ren tilfeldighet, men i så fall, har noen andre opplevd det samme?
Antall ord: 332

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Trenger råd

Innlegg av jeditrond »

Jeg har opplevd å føle på andres smerte og andre følelser, men aldri å overta deres fysiske plager. Heldigvis får jeg jo si :) Når det gjelder tips til hvordan beskytte seg mot slikt, har jeg dessverre ingen å komme med, men får håpe noen andre kan bidra med noe. Jeg vil følge tråden med spenning selv, for å se om det er noen tips jeg kan plukke med meg.
Antall ord: 73
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Trenger råd

Innlegg av Terra »

Oida, ja dette var jo voldsomt da! Jeg lurer på om du er en healer og en ganske så empatisk en også (jeg er selv en slik en). For meg ble løsningen å spørre rundt meg: "Har du vondt der og der? Ja, sa den personen da. "Ok, da er det deg jeg kjenner..." Og enten ga jeg healing til den personen, eller det ga seg da jeg visste at dette ikke er mitt. Den bevisstheten var det som gjorde susen for meg. Nå er jeg så følsom for energier at jeg simpelthen har tatt en god pause fra healingen. Men når jeg visste at "dette er ikke mitt," ja da slapp smerten på meg.

Jeg tror at vi som er empatiske healere har lett for å "gå for mye inn i andre menneskers energier," og at vi trenger å fokusere mer på oss selv.

Lykke til, jeg vet at du vil finne din metode med tiden. For jeg tror at vi ikke får mer enn det vi får hjelp til å lære å mestre av våre hjelpere.
Antall ord: 181
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
polarlyset
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 94
Startet: 09 Feb 2017 05:57
7
Kjønn (valgfri): Samemann
Har takket: 43 ganger
Blitt takket: 31 ganger
Kjønn:

Re: Trenger råd

Innlegg av polarlyset »

Krona skrev: 14 Jul 2020 23:31 ...Har for tiden opplevd mange "tilfeldige" hendelser, der jeg opplever å få de samme plagene som de irundt meg. Kjæresten min fikk betennelse i visdomstannen sin, og 1-2 dager senere fikk jeg også det, som resulterte i at jeg måtte gå på pencilin i 10 dager, og trekke den tilslutt. Mens han ble kvitt plagene. Lillesøsteren min spurte mamma her forleden om hun kunne sjekke en utvekst hun hadde rundt rumpehullet, og vi konkluderte med at det var hemorider. Nå har jeg for pokker også fått det, mens hennes er borte. Min gravide svigerinne plages ofte med tett nese i svangerskapet, og når jeg er rundt henne får jeg også tett nese. Jeg plukker også opp kviser fra andre, og jeg har som oftest ren hud. Min kjæreste sliter også med at han alltid har kalde hender og føtter uansett temperatur, pga blodsirkulasjonen, tror jeg. Og så sliter han med slakke leddbånd i anklene, og at det knekker i alle leddene hans. Da vi lå i telt for ett par helger siden, spurte han meg om jeg kunne varme han litt, så jeg tok tak i hendene hans som var kalde som vanlig. Etterhvert ble han kjempe varm på hendene, og det spredte seg gjennom hele kroppen hans. Han sa at ørene hans begynte å "sitre", og at han aldri har vært så varm på føttene i hele sitt liv. Han ble til og med varmere enn meg, og måtte kle av seg soveposen. Dagene etter denne hendelsen opplevde han at leddene hans ikke knakk, og at anklene hans var bedre. Det varte ikke permanent, og jeg fikk ingen av disse plagene, heldigvis...
Hei! :)
For meg, høres det ut som at du har healer evner. Og healer andre ved å ta deres ting på deg. Nesten som Jesus. :) Det finnes mange healing måter og metoder. Med noen, endres energiene bare de viser sitt nærvær i rommet. Fjernhealing opererer på omtrent samme måte, men da bevist. Jeg tenker at dette er en fin gave, du har fått, og kanskje bli bevist dine evner, at du har denne gaven, og kanskje prøve å beskytte deg mer, og passe på kraften din. Jeg tenker at når du er bevist at du har denne evnen, så kan det bli lettere å ikke sende healing i hit-og-dit. :) Mine tanker, og erfaring. :)
Antall ord: 411

Vi er mer enn det skapte, sjelens rekkevidde er det uendelige.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !